(2016-03-06, 11:21 AM)szeryffo napisał(a): [ -> ]ja niewiem jak jest na seryjnym kompie ale na mapie A na zmienionym wyrywa mi rece a moto od 250 przyspiesza tak ze czuje wyrazne uderzenie a nie powolne zbieranie sie i mam pojecie o czym pisze bo latalem juz chyba wszystkim mialem wszystkie kawy włącznie z ta z 2012rokui i zaden motocyl nie zrobil na mnie takiego wrazenia jak r1 z zrobionym kompie
Weź nie denerwuj ludzi przy niedzieli
hmm czyli przerobienie ecu to must have...
(2016-03-06, 11:21 AM)szeryffo napisał(a): [ -> ]ja niewiem jak jest na seryjnym kompie ale na mapie A na zmienionym wyrywa mi rece a moto od 250 przyspiesza tak ze czuje wyrazne uderzenie a nie powolne zbieranie sie i mam pojecie o czym pisze bo latalem juz chyba wszystkim mialem wszystkie kawy włącznie z ta z 2012rokui i zaden motocyl nie zrobil na mnie takiego wrazenia jak r1 z zrobionym kompie
Ja swoją jeszcze nie jechałem pow. 200, ale ciekaw jestem jak będzie, bo mój STD to właśnie stare A, a A to teraz mam podkręcone i z wyrównaną linią oddawania mocy
P.S. posty przeniesione do odpowiedniego wątku.
Są wykresy to chyba wszystko jasne, kilka koni można zyskać, głównie w końcowym zakresie obrotów
Jak dla mnie dla samej mocy nie warto.
szeryffo - a kupiłeś taką czy robiłeś u kogoś ??
Jest nas póki co 2 no może 3 chętnych na reflash .. ale ja się zastanawiam czy nie kupić za Oceanem tego zestawu, dopisać do kompa i wgrywać sobie... Tylko kwestia cła, vatu i reszty ..
Bo tak to podeśle, dam za jedno wgranie i nic sam nie zrobię - choćby podnieść wolne obroty czy siłę hamowania silnikiem itd ...
A podaj link to tego zagramanicznego zestawu
sluchajcie ja taka juz kupilem sam jestem bardzo ciekawy jak chodzi seryjna .mozna sie spotkac gdzies i porownac jak cos ja jestem z kielc i do 100km moge sobie wycieczke zrobic jak bedzie cieplej.Wg mnie nie o sama moc tu chodzi tylko o odczucia(otwarcie przepustnicy) np gix 1000 2003 ma lekko ponad 160 koni a dopierdala jak rakieta,dla mnie moja kawa 2012r odblokowana z wykresem 198koni na hamowni ,pelnym leowince filtrach zmienionych zebatkach na +2 z tylu nie robila takiego wrazenia jak moja r1 serio.Niewiem moze jakby sprawdzic starty z rolki to inaczej by to wygladalo ale jak jade 250 i odkrecam i czuje szarpniecie do przodu to chyba idzie
wg mnie trzeba postawic 2 r1 seryjna i odblokowana i zamienic sie na chwile i bedzie wszystko jasne te wykresy itp nic wg mnie nie przesadzaja.Niewiem ale np taka sytuacja ruszam z zona( 52kg) spod swiatel 1,2,3 odkrecam mocno i kolo leci w gore bez przymykania przepustnicy lekko sie wystraszylem wiec no kurde idzie,przelozenia mam seryjne.dla mnie moglaby miec i 130 koni byle jezdzila dalej tak jak jezdzi
Ja mogę się ustawić z Koczisem. On ma flasza ja nie. Specyfikacja bardzo podobna, on przelot, ja też, końcówki chyba nie będą robić jakiejś różnicy. Zobaczymy jaka jest różnica, tylko pytanie czy Koczis będzie chciał odkręcić powyżej 8 tys
hehe
to zróbcie wyścig do 6 tyś. obrotów, bo inaczej Kuba się nie zgodzi
hehe,koncowki umowmy sie to jest nieodczówalne praktycznie ,tu kolo mnie ma taki karol ta nowasza z kontrola trakcji full seria ale nie wiem czy da w moje lapska
ja sprawdzalem sie z rn19 z rolki ale kierowca rn19 byl 20 kilo lzejszy odemnie i leciutko go odchodzilem ale 20kg to prawie jak 20 koni
Ten, tego, no właśnie. A nie można tego jakoś inaczej sprawdzić. Trzeba od razu się przesiadać ?
Szeryffo i Karol - to czekamy na wyniki, najlepiej z rolki na jakimś prostym odcinku, np. 80km/h drugi bieg i ogień
Ja tez moge sie z kims umowic i porownac odejscie np z przerabianą R1 i moją serią
)))
z rolki mialoby to sens gdybysmy wazyli podobnie a karol chyba lzejszy chyba ze plecak z odwaznikami hehe
bart mysle ze z bmw nie mielibysmy szans nie podpuszczaj,bmw ma duuuzo wiecej mocy z drugiej strony moja kawa tez miala ale czuc jej jakos nie bylo .pewnie kawa tez z rolki by byla szybsza ale wlasnie feeleing na odblokowanej jest przekozacki
(2016-03-07, 01:53 PM)adrian_00 napisał(a): [ -> ]Ja mogę się ustawić z Koczisem. On ma flasza ja nie. Specyfikacja bardzo podobna, on przelot, ja też, końcówki chyba nie będą robić jakiejś różnicy. Zobaczymy jaka jest różnica, tylko pytanie czy Koczis będzie chciał odkręcić powyżej 8 tys hehe
Spoko można raz, czy dwa razy spróbować, choć bez przesiadania się
Nigdy jeszcze na żadnym moto nie odkręciłem ostro manetki do końca, tylko lekko i wolno w obawie, że mnie postawi na koło, więc nie wiem czy to będzie miarodajne, ale spróbować można.
Chyba ważymy podobnie. Ja na dziś jakieś 72kg. Tylko wcześniej muszę zrobić serwis olejowo/filtrowo/świeczkowy
Ja jestem cięższy sporo
Sporo to znaczy ile? Kamieni do plecaka nie będę pchał, ale możne styknie różna ilość paliwa w zbiorniku.
20 kg
No ale na lato trzeba cos zrzucic
Ja mam do Kielc kawałek .. a BARDZO często latam tędy do Radomia albo do kolegi Alberta ( on jest z Kielc ) tak że jak najbardziej spotkanie to żaden problem .. Obwodnica do testowania koło Kielc jest MEGA ZAJEBISTA
....
link do zestawu był już tutaj ale nic nie zaszkodzi wstawić
....
https://ftecu.com/shop/09-11-r1-denso-da...hing-kits/
Alberta idzika?jesli tak to tez moj dobry kolega. Kiedys jezdzilismy po ulezu i radomiu