Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(2016-03-06, 11:21 AM)szeryffo napisał(a): [ -> ]ja niewiem jak jest na seryjnym kompie ale na mapie A na zmienionym wyrywa mi rece a moto od 250 przyspiesza tak ze czuje wyrazne uderzenie a nie powolne zbieranie sie i mam pojecie o czym pisze bo latalem juz chyba wszystkim mialem wszystkie kawy włącznie z ta z 2012rokui i zaden motocyl nie zrobil na mnie takiego wrazenia jak r1 z zrobionym kompie

Weź nie denerwuj ludzi przy niedzieli Red_icon_smile
hmm czyli przerobienie ecu to must have... Red_icon_smile
(2016-03-06, 11:21 AM)szeryffo napisał(a): [ -> ]ja niewiem jak jest na seryjnym kompie ale na mapie A na zmienionym wyrywa mi rece a moto od 250 przyspiesza tak ze czuje wyrazne uderzenie a nie powolne zbieranie sie i mam pojecie o czym pisze bo latalem juz chyba wszystkim mialem wszystkie kawy włącznie z ta z 2012rokui i zaden motocyl nie zrobil na mnie takiego wrazenia jak r1 z zrobionym kompie

Ja swoją jeszcze nie jechałem pow. 200, ale ciekaw jestem jak będzie, bo mój STD to właśnie stare A, a A to teraz mam podkręcone i z wyrównaną linią oddawania mocy Red_icon_cheesygrin

P.S. posty przeniesione do odpowiedniego wątku.
Są wykresy to chyba wszystko jasne, kilka koni można zyskać, głównie w końcowym zakresie obrotów Red_icon_tongue
Jak dla mnie dla samej mocy nie warto.
szeryffo - a kupiłeś taką czy robiłeś u kogoś ??
Jest nas póki co 2 no może 3 chętnych na reflash .. ale ja się zastanawiam czy nie kupić za Oceanem tego zestawu, dopisać do kompa i wgrywać sobie... Tylko kwestia cła, vatu i reszty ..
Bo tak to podeśle, dam za jedno wgranie i nic sam nie zrobię - choćby podnieść wolne obroty czy siłę hamowania silnikiem itd ...
A podaj link to tego zagramanicznego zestawu
sluchajcie ja taka juz kupilem sam jestem bardzo ciekawy jak chodzi seryjna .mozna sie spotkac gdzies i porownac jak cos ja jestem z kielc i do 100km moge sobie wycieczke zrobic jak bedzie cieplej.Wg mnie nie o sama moc tu chodzi tylko o odczucia(otwarcie przepustnicy) np gix 1000 2003 ma lekko ponad 160 koni a dopierdala jak rakieta,dla mnie moja kawa 2012r odblokowana z wykresem 198koni na hamowni ,pelnym leowince filtrach zmienionych zebatkach na +2 z tylu nie robila takiego wrazenia jak moja r1 serio.Niewiem moze jakby sprawdzic starty z rolki to inaczej by to wygladalo ale jak jade 250 i odkrecam i czuje szarpniecie do przodu to chyba idzie
wg mnie trzeba postawic 2 r1 seryjna i odblokowana i zamienic sie na chwile i bedzie wszystko jasne te wykresy itp nic wg mnie nie przesadzaja.Niewiem ale np taka sytuacja ruszam z zona( 52kg) spod swiatel 1,2,3 odkrecam mocno i kolo leci w gore bez przymykania przepustnicy lekko sie wystraszylem wiec no kurde idzie,przelozenia mam seryjne.dla mnie moglaby miec i 130 koni byle jezdzila dalej tak jak jezdzi
Ja mogę się ustawić z Koczisem. On ma flasza ja nie. Specyfikacja bardzo podobna, on przelot, ja też, końcówki chyba nie będą robić jakiejś różnicy. Zobaczymy jaka jest różnica, tylko pytanie czy Koczis będzie chciał odkręcić powyżej 8 tys Red_icon_tongue hehe
to zróbcie wyścig do 6 tyś. obrotów, bo inaczej Kuba się nie zgodzi Red_icon_cheesygrin
hehe,koncowki umowmy sie to jest nieodczówalne praktycznie ,tu kolo mnie ma taki karol ta nowasza z kontrola trakcji full seria ale nie wiem czy da w moje lapska Red_icon_smile
ja sprawdzalem sie z rn19 z rolki ale kierowca rn19 byl 20 kilo lzejszy odemnie i leciutko go odchodzilem ale 20kg to prawie jak 20 koni
Ten, tego, no właśnie. A nie można tego jakoś inaczej sprawdzić. Trzeba od razu się przesiadać ? Red_icon_smile
Szeryffo  i Karol - to czekamy na wyniki, najlepiej z rolki na jakimś prostym odcinku, np. 80km/h drugi bieg i ogień
Ja tez moge sie z kims umowic i porownac odejscie np z przerabianą R1 i moją serią Red_icon_smile)))
z rolki mialoby to sens gdybysmy wazyli podobnie a karol chyba lzejszy chyba ze plecak z odwaznikami hehe
bart mysle ze z bmw nie mielibysmy szans nie podpuszczaj,bmw ma duuuzo wiecej mocy z drugiej strony moja kawa tez miala ale czuc jej jakos nie bylo .pewnie kawa tez z rolki by byla szybsza ale wlasnie feeleing na odblokowanej jest przekozacki
(2016-03-07, 01:53 PM)adrian_00 napisał(a): [ -> ]Ja mogę się ustawić z Koczisem. On ma flasza ja nie. Specyfikacja bardzo podobna, on przelot, ja też, końcówki chyba nie będą robić jakiejś różnicy. Zobaczymy jaka jest różnica, tylko pytanie czy Koczis będzie chciał odkręcić powyżej 8 tys Red_icon_tongue hehe

Spoko można raz, czy dwa razy spróbować, choć bez przesiadania się Red_icon_smile
Nigdy jeszcze na żadnym moto nie odkręciłem ostro manetki do końca, tylko lekko i wolno w obawie, że mnie postawi na koło, więc nie wiem czy to będzie miarodajne, ale spróbować można.
Chyba ważymy podobnie. Ja na dziś jakieś 72kg. Tylko wcześniej muszę zrobić serwis olejowo/filtrowo/świeczkowy Red_icon_cheesygrin
Ja jestem cięższy sporo Red_icon_tongue
Sporo to znaczy ile? Kamieni do plecaka nie będę pchał, ale możne styknie różna ilość paliwa w zbiorniku.
20 kg Red_icon_smile No ale na lato trzeba cos zrzucic Red_icon_smile
Ja mam do Kielc kawałek .. a BARDZO często latam tędy do Radomia albo do kolegi Alberta ( on jest z Kielc ) tak że jak najbardziej spotkanie to żaden problem .. Obwodnica do testowania koło Kielc jest MEGA ZAJEBISTA Red_icon_smile ....

link do zestawu był już tutaj ale nic nie zaszkodzi wstawić Red_icon_wink ....

https://ftecu.com/shop/09-11-r1-denso-da...hing-kits/
Alberta idzika?jesli tak to tez moj dobry kolega. Kiedys jezdzilismy po ulezu i radomiu Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24