Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Za miesiac bede w stanie tobie sciagnac ta blokade narazie musisz poczekac
Ok ale powiedz mi czy bede musial przyjechac czy poprostu wyslac modul jestem z Zielonej Góry
Nie wyslesz ale narazie nie ma opcji za miesiac dopiero
ok to jakos sie odezwe w nastepnym mc jak mozesz to podaj mi swoj nr to zadzwonie w kwietniu
Co z wersjami Usa tez mozna odblokowac? Jak tak to czy moc usa = eu?
(2013-03-07, 06:23 PM)xkobialka napisał(a): [ -> ]Co z wersjami Usa tez mozna odblokowac? Jak tak to czy moc usa = eu?

Ale ktore rn19 ? Tak obie wersje rn19 eu i us da sie zoptymalizowac (usa jest zablkowana ale nie to co rn22)

A jesli chodzi tobie o rn22 usa to jest strasznie zdalwiona co do EU to tez ale ta pierwsza to katastrofa.

R1 rn22 wersja USA ma 143KM po doblkowaniu ma 165KM. Wersja EU rn22 ma usredniajac 150KM i po odblkowaniu ma 165Km czyli tak samo. Mysle ze identycznie jest z wersja rn19 i rn20 ale nie mam swoich danych.

Zreszta szukamn jakiegos forumowicza z rn19 kotry dostanie komputer ode mnie i bedzie chcial sie pobawic na hamowni i posrawdzac ustawienia itd. No walsnie tylko musi chciec polatac na hamowni. Jak ktos jest chetny prosze sie odezwac.
(2013-03-07, 07:01 PM)kawasakizx9r napisał(a): [ -> ]
(2013-03-07, 06:23 PM)xkobialka napisał(a): [ -> ]Co z wersjami Usa tez mozna odblokowac? Jak tak to czy moc usa = eu?

Ale ktore rn19 ? Tak obie wersje rn19 eu i us da sie zoptymalizowac (usa jest zablkowana ale nie to co rn22)

A jesli chodzi tobie o rn22 usa to jest strasznie zdalwiona co do EU to tez ale ta pierwsza to katastrofa.

R1 rn22 wersja USA ma 143KM po doblkowaniu ma 165KM. Wersja EU rn22 ma usredniajac 150KM i po odblkowaniu ma 165Km czyli tak samo. Mysle ze identycznie jest z wersja rn19 i rn20 ale nie mam swoich danych.

Zreszta szukamn jakiegos forumowicza z rn19 kotry dostanie komputer ode mnie i bedzie chcial sie pobawic na hamowni i posrawdzac ustawienia itd. No walsnie tylko musi chciec polatac na hamowni. Jak ktos jest chetny prosze sie odezwac.

Dzieki za info , chodzilo mi wlasnie o rn22 usa
Czesc,

Masz rn22 wersja us? Jak tak to gratuluje fajnego bolida i pierwsze co musisz zrobic to ususnac te blokady na kompie (wydechy moga byc oryginalne ale trzeba je zrobic przelotowe i tak samo kata. trzeba wywalic)

Pozdrawiam


(2013-03-07, 09:16 PM)xkobialka napisał(a): [ -> ]
(2013-03-07, 07:01 PM)kawasakizx9r napisał(a): [ -> ]
(2013-03-07, 06:23 PM)xkobialka napisał(a): [ -> ]Co z wersjami Usa tez mozna odblokowac? Jak tak to czy moc usa = eu?

Ale ktore rn19 ? Tak obie wersje rn19 eu i us da sie zoptymalizowac (usa jest zablkowana ale nie to co rn22)

A jesli chodzi tobie o rn22 usa to jest strasznie zdalwiona co do EU to tez ale ta pierwsza to katastrofa.

R1 rn22 wersja USA ma 143KM po doblkowaniu ma 165KM. Wersja EU rn22 ma usredniajac 150KM i po odblkowaniu ma 165Km czyli tak samo. Mysle ze identycznie jest z wersja rn19 i rn20 ale nie mam swoich danych.

Zreszta szukamn jakiegos forumowicza z rn19 kotry dostanie komputer ode mnie i bedzie chcial sie pobawic na hamowni i posrawdzac ustawienia itd. No walsnie tylko musi chciec polatac na hamowni. Jak ktos jest chetny prosze sie odezwac.

Dzieki za info , chodzilo mi wlasnie o rn22 usa
Mam pytanie ile kosztuje odblokowanie RN 22 z usa z tego co sie orietuje a miałem pare moto to wersje z USA nie miały ani katalizatorów ani sond lambda więc nie kumam czemu mają być słabsze w stanach tyllko kalifornia ma wysokie restrykcjie względem składu spalin generalnie usa truje i tylko europa przejmuje się spalinami a w zasadzie kochama unnia
(2013-03-08, 05:00 PM)pierzasty napisał(a): [ -> ]Mam pytanie ile kosztuje odblokowanie RN 22 z usa z tego co sie orietuje a miałem pare moto to wersje z USA nie miały ani katalizatorów ani sond lambda więc nie kumam czemu mają być słabsze w stanach tyllko kalifornia ma wysokie restrykcjie względem składu spalin generalnie usa truje i tylko europa przejmuje się spalinami a w zasadzie kochama unnia

Ano tak kiedys bylo ale sie wszystko zminilo Red_icon_sad i to dotyczy nie tylko rn22... tu chyba dobre porowanie bedzie.

http://2wheeldynoworks.wordpress.com/201...no-graphs/

rn22 ver USA
[Obrazek: unleashed2009r1leoslipon.jpg]

zx10r 2011 ver USA
[Obrazek: unleashed2011zx10akraslipon.jpg]
Przyszła kolej na mnie, dlugo sie zastanawialem w ingerencje mojego ECU ale niestety jezeli ktos kupuje taki sprzet ,to pragnie zeby ten motocykl spelniał jego oczekiwania i teoretycznie byl lepszy od poprzednich modeli ktore miło wspominam))) W tym przypadku tak nie jest... Tak wiec mam juz zrobione swoje ECU (by kawasakizx9r) i jak sie tylko zrobi ciepło to skladam motocykl do kupy(wydechy itp) zrobie jazde próbna i zdam relacje z jazdy po tym zabiegu)))

pzdr.
Czesc, dobrze by bylo jak bys polecial na hamownie i wrzucil z niej wykresik. Wyjda z tego wykresu rejony ktore beda warte zaintresowania i dosterowania juz mieszanki z PCV ale to przyszlosc zrobia tobie na hamulcu . Narazie masz calego Yeca w swoim kompie i skladaj bolida. Co do hamowni pamietaj nigdy nie wrzucaj golego wykresu tylko z twoim przebiegiem ma byc z krzywa z innego motocykla jako odniesienie wtedy dopiero bedziesz w stanie okreslic jak jest dobrze albo zle (najlepiej innej rn22 albo rn19).

Witamy w KLubie YECA Red_icon_wink
TAK WYGLADA ROZNICA W WYKRESACH MOCY POMIEDZY FABRYCZNYM I ODBLOKOWANYM ECU(EU) ( WERSJA EU JEST DUZO SILNIEJSZA OD WERSJI USA)

POMIARY NA MARIDERA RN22(EU)
SILNIK-FABRYKA NIC NIE ROBIONE(KONCOWKI AKRAP, BRAK KATA)

BEZ ZADNYCH PRZKLAMAN POPRSTU CZYSTE DWA POMIARY NA TEJ SAMEJ HAMOWNII W BIALYMSTOKU. KRZYWE Z POMIAROW TEGO SAMEGO DNIA. W NADOCHODZACYM SEZONIE MAMY NADZIEJ JESZCZE WYCISNAC TROCHE WIECEJ Z TEJ RN-KI ALE CZY SIE DA CZAS POKAZE.

TAKZE MAMY CHYBA REKORD POLSKI DLA TEGO MODELU Z FABRYCZNYM SILNIKIEM

WSZYSTKIE ODBLKOWANE ECU MAJ DOKLADNIE TE SAME PARAMETRY I OSIAGAJ IDENTYCZNA MOC JAK TA R1 MARIDERA (wykres ponizej) TAZKE PROSZE ZERKNAC.

DALEJ JEST POLE DO OPTYMALIZACJI ALE POWIEM TAK JEST BOSKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Obrazek: seryjnevsodblokowaneecu.jpg]
Marider wlej nowy rzadszy olej...moze 1 konik wiecej dojdzie)))
Witam.Przyszedl dziś czas na przetestowanie mojej rn22 wersja EU i z odblokowanym ECU.
Dzieki namowom kawasakizx9r i Mariderowi i po dlugim zastanawianiu sie ,wkoncu przełamałem sie i zainwestowalem w odblokowanie mojego ECU , jednym slowem oplacalo sie tego dokonac, gdyz jazda teraz tym modelem daje naprawde duzo radosci, wczesniej jazda byla porownywalna do jazdy turystycznej, teraz na mapie "A" motocykl naprawde daje rade i goni jak wsciekły(moim zdaniem lepiej sie jezdzi niz moimi poprzednikami rn19 i rn12)
Tak wiec jezeli czyta to ktos kto ma taki sam dylemat jak ja mialem wczesniej to odrazu mowie ze to jest pierwsza czynnosc która trzeba zrobic zaraz po kupnie takiego motocykla (nie zebym tu reklamowal kawasakizx9r) ale mówie szczerze,trzeba to zrobici...odczułem to na swojej skórze!!!
"A nie mowilem" Red_icon_wink
(2013-04-14, 09:00 PM)lukasbmw napisał(a): [ -> ]Witam.Przyszedl dziś czas na przetestowanie mojej rn22 wersja EU i z odblokowanym ECU.
Dzieki namowom kawasakizx9r i Mariderowi i po dlugim zastanawianiu sie ,wkoncu przełamałem sie i zainwestowalem w odblokowanie mojego ECU , jednym slowem oplacalo sie tego dokonac, gdyz jazda teraz tym modelem daje naprawde duzo radosci, wczesniej jazda byla porownywalna do jazdy turystycznej, teraz na mapie "A" motocykl naprawde daje rade i goni jak wsciekły(moim zdaniem lepiej sie jezdzi niz moimi poprzednikami rn19 i rn12)
Tak wiec jezeli czyta to ktos kto ma taki sam dylemat jak ja mialem wczesniej to odrazu mowie ze to jest pierwsza czynnosc która trzeba zrobic zaraz po kupnie takiego motocykla (nie zebym tu reklamowal kawasakizx9r) ale mówie szczerze,trzeba to zrobici...odczułem to na swojej skórze!!!


Zakochasz sie ponownie w rn22... mowielem!!!!. NAZYWAM TERAZ R1 RN22 prawdziwy MENTAL BIKE Red_icon_wink. I jak widzisz miedzy tym co dostajesz z salonu a teraz nie ma wogole zadnego porownania.

Jedyny problem to to ze ciagle bedziesz chciec latac tym koniem a to bedzie bilo po kieszeni oj bedzie Red_icon_wink
Ja swoją też już przetestowałem i powiem że jaja urywa...!!!! W zeszłą sobotę wybrałem się z kolesiem na takie mocniejsze zapierdalanie on gsx-r 1000 k7 i sam stwierdził że jak wychodzę z zakrętu to ewidentnie mu uciekam wcześniej tak nie było... Jest bardzej przewidywalna w zakrętach jak i na gumie no i reakcja na gaz bajka (banan od ucha do ucha)...Polecam wszystkim doktora kawasakizx9r bo jest naprawdę przekozakiem w tym temacie... Oczywiście jak ktoś chce odczuć to na własnej skórze to chętnie udostępnie swoje ecu,Koszalin Słupsk i okolice...W maju jadę testować sprzęta na torze... Red_icon_cheesygrin
Witam , przyszła kolej na mnie aby wypowiedzieć się na temat odblokowania ecu w rn 22. Podszedłem do tematu na spokojnie kasa w plecy albo zadowolenie . I co z tego wyszło ? szczerze ani jedno ani drugie. Nie była to na pewno strata kasy , zadowolenie też nie ponieważ zadowolenie to słowo które nawet w 1% nie oddaje stanu w jakim teraz jestem ,to co kawasakizx9r zrobił z moją rn22 to mistrzostwo świata. takiego pierdol...cia jeszcze nie widziałem ( chyba ze u Mika Tysona).Moc teraz R1 zrywa skórę z twarzy ,petarda niesamowita UWAŻAĆ NA RUCHY MANETKĄ .Szczerze powiedziawszy na hamowni jeszcze nie byłem (z czasem pojadę) ale średnio nie to w tej chwili interesuje tak samo jak wykresy i czy jest 10KM więcej czy 8KM mniej ,nie to jest tutaj teraz ważne .Natomiast interesują mnie wrażenia z jazdy a te są nie do opisania jezeli chcecie wiedzieć o jakie wrażenia mi chodzi musicie odblokować swoje ecu jak najszybciej !!!. Kontaktujcie się z kolegą (doktorem) kawasakizx9r a on wam sprawi nowe moto (MENTAL BIKE). Jest to człowiek godny zaufania i znający się na rzeczy,mogę go wam polecić z czystym sumieniem.Także raz jeszcze namawiam na odblokowanie ecu no chyba , że chcecie jeździć dalej na żółwiach !!! Z mojej strony to na razie wszystko i podziękowania dla kolegi kawasakizx9r .
Gratki Panowie i dziękuwa za opinie. Jak spotkam właściciela RN22 który ma niedobór powera to podrzucę mu owy temacik. Chciałbym się śmignąć taką salonówą i odblokowaną i na swojej skórze sprawdzić. Marider i co z tą hamownią z Eanem? Coś tam gdzieś kiedyś pisaliście to i jeszcze kilka osób miało wpaść
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24