Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Wow, shops charge $100 - $125 here for a flash. You guys are getting robbed. For that price you're already half way to buying a system. I can probably get a new FTE system shipped to you for about $400/1550 zł. The box is small and weighs next to nothing so shipping should be cheap.
(2016-09-13, 02:45 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Ja robiłem re-flash Red_icon_cheesygrin za 500zł i moim zdaniem nie ma co przepłacać, bo każdy robi tak samo. Wybierasz z listy co masz w moto i co chcesz ew. dodatkowo ustawić oraz oczywiście model USA lub EU, 10min i po sprawie Red_icon_cheesygrin
Prawda

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
(2016-09-13, 02:45 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Ja robiłem re-flash Red_icon_cheesygrin za 500zł i moim zdaniem nie ma co przepłacać, bo każdy robi tak samo. Wybierasz z listy co masz w moto i co chcesz ew. dodatkowo ustawić oraz oczywiście model USA lub EU, 10min i po sprawie Red_icon_cheesygrin

Exactly it. They all do the same thing and you're getting a generic image.

Some pricing for you guys: 1 license by itself is $100 US. 3 licenses are $255 or $85 US each. 10 licenses are $800 or $80 US each. Shops are in business to make money, so you can expect to pay a little more that a single license. 500 zł sounds like a fair price.

Now, here's the part you need to find out, how much do they charge to reflash the ECU? Most shops here do not charge for this unless shipping fees are involved. Ask this, because you may not like something and want it changed later.
(2016-09-13, 02:55 PM)NoExpert napisał(a): [ -> ]I can probably get a new FTE system shipped to you for about $400/1550 zł. The box is small and weighs next to nothing so shipping should be cheap.

PLEASE Red_icon_smile  send mi it Red_icon_smile   +  ECU Based Quickshifter Harnesses ...
Ja mam problem ze swoim ECU. Jest odblokowany (coś tam szpec wycioł żeby immo działało)-taki kupiłem ale miał za bogata mieszankę i dałem do zmapowania...po zmapowaniu nie odpala Red_icon_sad z siedem razy juz odsyłałem i dalej nic...po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo, silnik kręci ale nie odpala-iskre pewnie immo blokuje. Jest ktoś kto może mi pomóc? moge zdjęcie ECU na priv przesłać...
Po wyjęciu kluczyka MIGA ci lampka czerwona od IMMO na liczniku .. albo zapala się w ogóle kiedykolwiek ? Red_icon_sad
Are they putting a US image on it to disable the immobilizer? If so, it will not start due to a different firing order if they didn't change a setting for the wire harness from TRUE to FALSE.

A.S., if you want me to get you a new FTE system, let me know. I can check pricing with a few places and see if it includes the bike side harness QS harness as well. There are a few shops here I may be able to get a discount through.
(2016-09-26, 06:47 AM)vengorio napisał(a): [ -> ]Ja mam problem ze swoim ECU. Jest odblokowany (coś tam szpec wycioł żeby immo działało)-taki kupiłem ale miał za bogata mieszankę i dałem do zmapowania...po zmapowaniu nie odpala Red_icon_sad z siedem razy juz odsyłałem i dalej nic...po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo, silnik kręci ale nie odpala-iskre pewnie immo blokuje. Jest ktoś kto może mi pomóc? moge zdjęcie ECU na priv przesłać...

I tak wlasnie konczy sie flashowanie przez kogos kto nie ma pojecia co robi. Ale robi tanio....

NoExpert: 500 zl/125USD  is NOT a reasonable price for a reflash if you count it like this:
-23% VAT -> 100USD
-80 USD licence price -> 20USD 
- knowledge & experience gathering costs 
- hardware costs
- RESPONSIBILITY if someting goes wrong during reflash, even it is not your fault
- all other costs paid every month if you run a legal business.

Believe me or not but you would not charge it only 125USD in Poland. And this is a price for just a reflash, not a dyno tuned map which is tested to be safe and powerfull.
No wonder Polish people order so much stuff from the US. I guess if you need a 100% markup to survive it's just what you have to do. Gives me some good business ideas to look further into when we're in Poland in May though.

My dealer just added FTE kits to their offerings, $310 for a 09-14 bike side harness setup, best price I've seen.
Monika Jaworska ( tak, tak ..TA Monika ) ma do sprzedania czujnik QS zworkowy od swojej R6, który pracował w instalacji YEC - wiec nadaje sie do Yamach po reflashu ECU ... Razem z dźwignią ceni 500 zł ..Pewnie coś tam będzie do urwania Red_icon_wink .. jak co to PW na FB do niej albo tutaj to przekażę kontakt ..
Potrzebuję jakiś namiar na kogoś kto odblokowuje ECU w r1 rn22, może ktoś ma i może polecić kogoś dobrego?
wal na pw.
witam czy może ktoś coś powiedzieć o rapid bike w rn 22 może ktos ma i powie czy warto ponieważ trochę cena mnie odstrasza
A co chcesz uzyskać kupując to ? Kto ci to ogarnie ? Sam chcesz się nauczyć ?
Jako że warto to podsumować to :

ODBLOKOWANIE występuje TYLKO w wersji USA ..
Nie ma tam żadnych czarów .. i w europejskiej wersji NIC ŻADNEJ MOCY nie dodaje Red_icon_tongue ..
Jedyny myk to programowanie pracy przepustnicy .. czyli otworzycie gaz na 20% przy danych obrotach a ja ustawię w mapie że jebnie na 50% i ot całe zapierdalanie ..
Jest tam kilka opcji fajnych ale żadnych wodotrysków ni mo Red_icon_tongue ..
QS mega sprawa .. ale czasy trzeba mozolnie ustawiać żeby to grało ...

BARDZO ważne jest żeby wiedzieć co się robi bo sofy z USA przystosowane są pod ich paliwo ...
ŻADEN REFLASH nie powoduje wydmuchania uszczelki pod głowicą ... no chyba że ktoś tam namiesza mocno z mapą zapłonu czy czym tam ( nie wiem bo tego nie robię ) .. USZCZELKA PADA po przestawieniu rozrządu i to jest pewne w 100% !
Podsumuje po przeczytaniu calego watku - maglujecie temat reflashu od 5 lat i nadal malo wiecie a pojecie blade jak dupa po zimie... Odblokowac mozna wszystkie wersje rn22 na EU, AU, US, UK, FR itd, zaden problem. QS to TYLKO jedno klikniecie w sofcie F-T i odpowiednie ustawienie map odciecia zeby dalo sie to uruchomic z fabrycznego ECU (podpiecie 2 kabelkow), dziala bez zarzutow. Sam czujnik moze byc z Dynojeta, BAzzaza czy jakikolwiek inny, nawet Flash Tune juz swoje produkuje. NoExpert czyli wasz nowy r1-góru niezle zamieszanie tu robi ale w sumie chlopak sam od niedawna sie reflashem bawi (wystarczy zajrzec na r1-forum.com) hehe.. Right?

Wykresy przed i po ani opis wrazen ludzi ktorzy rn22 odblokowali i sa zadowoleni do Was nadal nie docieraja i nadal tkwicie w czarnej dupie ze swoimi wyobrazeniami ze to "nic nie daje i strata kasy" Red_icon_LOL

Jak ktos jest glupi i leci na latwizne to laduje generic maps do mapy zaplonow lacznie z mapami paliwa dla sprzetow z USA, natomiast jak ktos ma pojecie to robi to porzadnie i to niekoniecznie na hamowni /za marne 800zl/. 3 gosci flashowanie r1-ek ogarnia w Polsce jak nalezy, z czego 2 wywalilo jaja na to forum dawno temu Red_icon_smile

Hint: okablowanie z licencja kupicie tu https://ftecu.com/ za oceanem lub blizej u Mike'a w UK http://www.veloxracing.com/ - ot i cala tajemnica.

W mega skrocie - rn22 nawet po reflashu zbiera baty od konkurencji choc brzmi niezle, wyglad to dyskusyjna sprawa Red_icon_wink
No to żeby twoja wypowiedź nie była blada jak dupa po zimie to podaj różnicę w sofcie między
1. EU - odblokowana ( ze strony FTECU )
2. EU - Niemcy ( seria )
(2017-06-07, 01:41 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]No to żeby twoja wypowiedź nie była blada jak dupa po zimie to podaj różnicę w sofcie między
1. EU - odblokowana ( ze strony FTECU )
2. EU - Niemcy ( seria )
...też jestem bardzo ciekawy Red_icon_smile

@creative - przywitanie na forum powinno być Red_icon_smile
Jakoś mam dziwne wrażenie, że Creative to Marider Red_icon_cheesygrin ale może się mylę.
(2017-06-07, 01:41 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]No to żeby twoja wypowiedź nie była blada jak dupa po zimie to podaj różnicę w sofcie między
1. EU - odblokowana ( ze strony FTECU )
2. EU - Niemcy ( seria )

You can't just look at the data in the maps. When you flash the ECU it also removes the speed governor that's fuel and ignition based. You can't see this in the image since it happens in the background.

Also to point out, don't assume FTE is infallible. Their 3/4 system image is garbage, very lean and put together horribly. They also put the 6th gear ignition map in all the gear ignition maps in the unrestricted image. Yet it's been shown retarding the ignition in fact helps create more power. So you're better off using the stock ignition map from 1-5 gears in 6th, or change the gear map to point to the 1st gear map only. Either way works.

And yes, I'm new to it, about 2.5 years now and I do experiment within safe limits. If we just do the same as others we gain nothing. My experimenting has led to several software bug fixes so far because I've asked questions. Tad158 has been doing this far longer and when I've asked him about a few things his knowledge becomes limited to only his image. Not necessarily a bad thing, but it shows that more years don't exactly equal more/broader knowledge.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24