Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
a powiedz mi jeszcze tez jak wlaczasz moto to ona sie automatycznie niestety wlacza ?Red_icon_cheesygrin nie mozna ustawic jakos zeby moto sie na wylaczonej trakcji wlaczalo ?Red_icon_cheesygrin , dzis zapomnialem trakcji wylaczyc podczas jazdy , chcialem na gume wejsc i za huj sie nie da Red_icon_tongue w trakcie jazdy tez sie tego nie da wylaczyc dopiero na postoju Red_icon_tongue
da sie trakcje wyłaczyc podczas jazdy
moze u ciebie w nowce sztuce to poprawili Red_icon_tongue bo trzymalem przycisk i nie wylaczyla sie a na postoju odrazu Red_icon_tongue
czy tylko zmniejszyc lvl sie da a wyłaczyc tylko na postoju juz sam nie wiem Red_icon_smile
zmniejszyc lvl sie da Red_icon_tongue ale wylaczyc tylko i wylacznie na postoju sprawdz u siebie Red_icon_tongue
aha to sry Red_icon_smile nie mam moto pod ręką bo bym sprawdził Red_icon_smile
do gumowania wystarczy zmienić na najmniejszy stopień trakcji
I ta trakcja na najniższym lvl ogranicza wheelie w jakiś odczuwalny sposób? Red_icon_smile
w ogóle nie ogranicza wilku Red_icon_smile
A masz jakiś materiał pokazowy uchwycony GoPro Hero na ten temat? Red_icon_smile
nie mam Red_icon_smile
(2015-09-21, 08:42 AM)k1kristo napisał(a): [ -> ]A ja mam pytanie ktore jeszcze nie padło.

Jak odblokowanie ECU przekłada sie na spalanie?

Czy mozna zmodyfikować mapy na seryjnym ECU np. A- super torpeda, B- ekonomiczny?
(2015-09-21, 08:42 AM)k1kristo napisał(a): [ -> ]A ja mam pytanie ktore jeszcze nie padło.

Jak odblokowanie ECU przekłada sie na spalanie?

Czy mozna zmodyfikować mapy na seryjnym ECU np. A- super torpeda, B- ekonomiczny?

Nie. The modes only affect the YECT (throttle) and how aggressive it is. If you have the kit, you can make your own throttle maps. I've done this with mine to smooth them out and remove most of the on/off feel at low speed as well as reduce engine braking and smooth the maps overall. My A mode is completely changed to a progressive map for more control at the low end with a quick ramp up to full throttle after about 25% throttle. In fact it reaches 100% before fully twisting the throttle.

On an RN22, the gains from having the ECU flashed are more of fine tuning and making adjustments. On the RN23 the gains are some 10% more power due to the throttle restrictions being removed plus fine tuning.

If you want the bike to be more economic, you'll need to control your wrist and resist the urge to go everywhere at full throttle.
Widzę że straszny kotlet ale spytam .. może ktoś mi coś powie ...

1. Czy ktoś wie jak jest ten komp reflashowany ?? Wiązką i oprogramowaniem YEC ??
2. Samo rozblokowanie jak to ktoś próbował udowadniać to nie jest tylko kwestia mocy kosmicznej przybywającej z nikąd .. ale moto włącza się w tryb A, można ustawić wolne obroty wyżej co na torze to absolutna podstawa w okolicy 1800-2100 - zależy od toru .... ustawić wcześniejsze włączanie wiatraka itd ... itp .. O QS NIE WSPOMINAJĄC ! .. To są ważne rzeczy !
3. WONSZ >>> ty masz 2012 >> po lifcie że masz TC ??? Bo u mnie jest widzę licznik przygotowany pod TC ale oczywiście jej brak ... TYLKO ciekawi mnie jak to TC wygląda w "po lifcie" .. to ma czujniki przy kołach ( tarczki abs czy inne czujniki halla ) czy to jest takie pseudo TC badające nagły wzrost obrotów silnika ba danym biegu i odcina iskrę lekko na garach ??
ma tarczki przy kole, 7 stopni regulacji, nie jest to TC z bmw ale jakoś sobie radzi.
komp reflashowany oprogramowaniem.
(2015-11-17, 10:30 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Widzę że straszny kotlet ale spytam .. może ktoś mi coś powie ...

1. Czy ktoś wie jak jest ten komp reflashowany ?? Wiązką i oprogramowaniem YEC ??
2. Samo rozblokowanie jak to ktoś próbował udowadniać to nie jest tylko kwestia mocy kosmicznej przybywającej z nikąd .. ale moto włącza się w tryb A, można ustawić wolne obroty wyżej co na torze to absolutna podstawa w okolicy 1800-2100 - zależy od toru .... ustawić wcześniejsze włączanie wiatraka itd ... itp .. O QS NIE WSPOMINAJĄC ! .. To są ważne rzeczy !
3. WONSZ >>> ty masz 2012 >> po lifcie że masz TC ??? Bo u mnie jest widzę licznik przygotowany pod TC ale oczywiście jej brak ... TYLKO ciekawi mnie jak to TC wygląda w "po lifcie" .. to ma czujniki przy kołach ( tarczki abs czy inne czujniki halla ) czy to jest takie pseudo TC badające nagły wzrost obrotów silnika ba danym biegu i odcina iskrę lekko na garach ??

no po lifcie TC czujniki ,  jeszcze dokladnie tego nie testowalem ,  zmienia chyba tez ustaw zawieszenia , na mapie A jest agresywna na B zmulona (deszcz) , i STS najczulsza ponoc na tor najlepsza


https://www.youtube.com/watch?v=L3fHGclwXOw

o tego nawet nie wiedzialem Red_icon_smile
Tam są jeszcze lepsze cuda jak sefldiagnose odpalisz Red_icon_smile
W rn22 ustawienia zawiasa są tez z kompa ? Przecież w tym modelu nie ma elektronicznego zawieszenia to jak może komp decydować czy zawieszenie się utwardza czy nie ?
Nie .. niema takiego ustawienia ... muszą od lag i amora z tyłu iść kable od serwomotorów ..
W RN32 pewnie za dopłata jest coś takiego .. tak jak Panigale czy BMW .. W Kawasaki nawet 2016 nie widziałem takiej możliwości ..

Ale pytanie w temacie >>> MA KTOŚ WIEDZĘ czy kontakt z kimś kto wie czym to jest flashowane ?
Bo to dość istotna sprawa .. Używają kabla i oprogramowania YEC ??
Wydaje mi się, że jak przeczytasz wątek od początku to znajdziesz odpowiedz.
Dokładnie jak Baca mówi. Kawasaki wszystko tam opisał
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24