Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
R1 & BMW buahahaha.... Nie ta liga... Takie próby nie mają na prostej żadnego sensu bo wiadomo jak będzie.
Baca ale mowimy o R1 odblokowanej gdzie chlopaki w poprzednich postach pisali, ze po odblokowaniu to ręce wyrywa a ja mam 100% standard moto ... wiec moze ma to sens . Red_icon_smile
Powtarzam.. DLA R1 TO NIE TA LIGA... Odblokowaną 22 to moją była 12 zeżarł bym na śniadanie. Jeździłem s1000rr i nie ma takiej możliwości żeby r1 dała jej rady. Chyba, że jakaś pizda by na tej rr siedziała.
Rozumiem , ok wiec nie drąże tematu Red_icon_smile Dzieki Baca za opinie Red_icon_wink))
Baca to co ty miales za 12ke jak ja z 19ka i kierowca 20kg lzejszym wygrywalem z rolki na kazdym biegu.turbo zamontowales
A rn 12 ke to ja sc57b seryjna wciagalem nosem tak ze przepasc byla ogromna a mam akurat sc57b i rn22 i honda niema startu
Ps nie ja pisalem ze wygralbym z bmw tak samo z zx10r ale dla mnie na zmienionym ecu r1 idzie rewelacyjnie i 12ki 19ki ,sc57b robi jak chce.kumpel od 19ki z full akrapem filtrem itp przejchal sie moja i mowi ze sprzedaje 19ke i kupuje rn22 bo jest przepasc wiec niewiem moze ta odblokowana byla zle zrobiona
Postaram sie byc na zlocie wiec jesli ktos chcialby potestować swoje modyfikacje i moto to mozemy sie popróbować. Pelny luz i bez spinania sie Red_icon_smile
No też już się tu na forum nasłuchałem jak to RN12 robi za odrzutowca .. a na torze z moją Babinką ( ZX-10 ) nie mieli szans .. jedynie na dohamowaniu jebali mnie jak łysą kobyłę i to za każdym razem Red_icon_sad .. Zaraz po wyjściu z winkla doganiałem w połowie prostej łykałem .. ale hamowali DUŻO później niż ja więc leszcze to też nie byli bo i grupen A ... jakby mieli na piecu czym przyjebać to by odwijali manetą ostro a raczej zawadzali na prostych ...
Ja mam standard RN22 i co ważne mam Niemkę nie USAŃSKĄ zblokowaną - u mnie przepustnice mają się otwierać na full .. więc sprawdzimy ( Tak to Albert Idzik Red_icon_smile !!!! Mój mentor, wspaniały kolega i wspaniały człowiek który duszę motocyklom zaprzedał .. ma do niego największy szacunek wśród ludzi których poznałem na torze !!! TO ON UCZYŁ mnie od podstaw na Radomiu.. Pozdrów go od Arka przy okazji .. Red_icon_smile ) ...
Tak że na spokojnie możemy się spotkać - możemy przejechać i zamienić się .. no problem ...
Ja, oglądając filmiki na necie też widzę jak się mocno RN22 wkręca na górze skali .. mam porównanie z ZX-10 którym latałem czy tam nawet wyciskałem ostatnie soki przez kilka lat .. i Kawa się tak nie wkręcała a odejście miała bardzo mocne .. 299 na prostej na Slovaki ... na filmie z Hungaro widac jak odchodzę koledze na 600RR ( a ta 600RR to tylko z nazwy jest bo to maszyna za wór kasy, przebudowana w każdym calu i kolega bardzo mocno tam ciśnie !! ) a ja znikam na prostych jak Startrek .. a tak jak pisałem z filmów widzę że RN22 jeszcze szybciej dociera do 299 .. tak że sam już nie wiem - coś to dziwne jest z tą słabością RN22 ...
(2016-03-08, 09:22 PM)bart napisał(a): [ -> ]Postaram sie byc na zlocie wiec jesli ktos chcialby potestować swoje modyfikacje i moto to mozemy sie popróbować. Pelny luz i bez spinania sie Red_icon_smile
Podjadę H2R ale postaram się nie odkrecac za mocno żebyś mógł nadążyć Red_icon_cheesygrin
Hehehehehehe fajnie daj mi jakieś fory i będzie ok Red_icon_cheesygrin
jest ktoś ciekawy jak wygląda porównanie momentu obrotowego S1000RR 2010r i RN22 2009r na kole? Red_icon_cheesygrin
Fabryczne + wersje z przelotami Red_icon_cheesygrin
Dorobiłem jeszcze porównanie mocy i wrzucam.
Dane ze strony akrapovica.
Do ok 10tys obrotów wygląda na to że R1 trochę mocniejsze szczególnie moment obrotowy.
Do tego trzeba wziąć pod uwagę wagę i opory powietrza. 
Z tego co widziałem po wykresach z modami ECU to właśnie te końcowe obroty są poprawione.

Moment obrotowy:
[Obrazek: r1-s1000rr-NM.png]
MOC:
[Obrazek: r1-s1000rr-KM.png]
Czyli BMW ma wyższe parametry przy większych obrotach. Dosyć duża różnica w stosunku do R1
Fajna grafika Red_icon_smile jednak liczby liczbami a jednak liczy się tylko realne przełożenie ma drogę Red_icon_smile
bart to masz właśnie przełożenie na drogę bo to moc na kole Red_icon_tongue
Widać że na kresce rn22 nie ma szans z bmw bo wtedy się wykorzystuje ten zakres obrotów w którym jest różnica Red_icon_tongue
Na drodze przy normalnej jeździe pewnie są bardzo podobne, z przewagą momentu po stronie R1 Red_icon_tongue
Koczis pisał że jeszcze nie przekroczył 10tys obrotów czyli dla niego R1 jest idealne Red_icon_cheesygrin

Zauważcie że w bmw zmiana kompletnego wydechu robi dużo większą różnice niż w R1 Red_icon_tongue

Bart musisz ten wydech zmienić bo z tym fabrycznym to muł i do 10tyś obrotów dostaje po dupie od R1 Red_icon_cheesygrin
A wracając do tematu .. to wie ktoś ile to by wyszło u nas na gotowo ??
Zakładając najgorszy scenariusz na cle i reszcie tego złodziejstwa ??

https://ftecu.com/shop/09-11-r1-denso-da...hing-kits/

OPCJA ta za 460 USD ... bo myślę że ta ma sens chyba największy ...

Nie lata ktoś do USA czasem Red_icon_tongue ???
Nie znam się, ale czy przypadkiem nie są różne te "kabelki" do wersji USA i EU? Chodzi mi o program.
Dlatego chodzi mi o wersję unlimited i poza USA Red_icon_smile ...
A ECU są inne .. różnią się na tyle że jak się coś tam źle wgra to komp pada ..
trzeba doliczyć pewnie 25/26% (VAT+ cło). Ja zapłaciłem 100zł (cło+ vat czy jakoś tak) od napinacza który kosztował po przeliczeniu na złotówki 400zł, czyli razem 500zł.
Zawsze można spróbować napisać do sprzedawcy, aby wysłał paczkę jako gift i liczyć, że nie narzucą cła Red_icon_wink
Teraz sie wycfanili .. Red_icon_tongue ... Kupowałem tackę wentylatorów za 230 $ z Chin .. SSang Jang wpisał 30 $ ( do 100 S nie ma cła i reszty - przynajmniej tak było kiedyś ) a i tak mi dowalili 75 zł Red_icon_tongue ... No ale to jest do przeżycia ..
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24