ALE
>> JA o czym innym.. Napisałeś mi jakbym twierdził że reflash ECU zastępuje wszystko > NO NIE JEST TAK PRZECIEŻ .. pisałem już kilka razy co mam i dlaczego .. ale może jeszcze raz ..
Ja piszę o tym co w ZUPEŁNOŚCI wystarczy na tor a co aż nadto starcza na ulicę .. a ty piszesz o zmianie hamowania silnikiem z kierownicy ( POKAŻ mi jednego człowieka, nawet ostro jeżdżącego po torze który to w czasie jazdy reguluje - abstrakcja ) albo takiego co to robi pałując po obwodnicy .. no bez jaj ..
Piszemy TU O STROJENIU PO ZMIANIE WYDECHU albo filtra powietrza ( tak dla przypomnienia ) ..
JA NIE porównuję reflasha do modułu Rapida .. ja piszę o opcjach jakie są w sofcie w ECU ... które BEZ problemu starczają do zapisania w nim nawet BARDZO zaawansowanego wystrojenia map paliwa ( również > każdy cylinder osobno ), wszystkie opcje dotyczące dodatkowych wtryskiwaczy czy systemów - notabene wspomniałeś o modyfikacji pracy elektronicznej przepustnicy >> NO prezesie
co to jest YCC-T
.. podstawowa sprawa w FT ..
No ale ..
Sprzedać możesz FT bez problemu .. PCV + AT też ...
Zróbmy podsumowanie :
FT - 1600 zł >> nie kupisz używanego
PCV - 700 zł bez problemu nawet 600 zł - raczej się proszą żeby to kupić - pasujące do RN22
AT-200 >> 700 zł bez problemu jest na FB do wzięcia .. 600 zł, jak pytałem ile do odbioru..
Masz kompletne narzędzie >> ustawiasz w PC co trzeba, sonda w wydech .. ori wyłączona, QS ustawiasz, prace przepustnic, wtrysków, mapy zapłonu ( też każdy cylinder osobno jak chcesz i każdy bieg itd ). Do tego bardzo szczegółowe ustawienia w A czy B czy STD masy funkcji na danym biegu, wolne obroty itd.. co chcesz :p nie tylko wentylatory .. Ja mam np. prace przepustnicy ustawioną agresywnie w A do startu zatrzymanego .. STD jest łagodniej na początku do 33% otwarcia >> na wyścig z większym hamowaniem silnikiem .. B na deszcz albo do pracy nad płynnością i prędkością w zakręcie bez hamowania piecem ...
Po zbudowaniu mapy przez PCV wgrywasz ją w ECU .. może wypiąć AT i PCV .. resztę zmieniasz kiedy chcesz i jak chcesz ( no jeden minus MUSISZ MIEĆ INTERNET w kompie żeby interfejs zadziałał ) no to jest głupie ..
Rapid >> ten RACE ile ?? Do tego YOUTUNE bez którego nie działa LC i strojenia itd .. ?? Kupisz używane do RN22 ??
Tak że >> JA NIE TWIERDZĘ że FT zastąpi wszystko
.. twierdzę że co tylko można a można dużo warto robić na ECU .... reszta może być kiedy jest potrzebna ( strojenie dynamiczne jak pisałeś ) potem może być wyjęta z moto i tyle .. Do tego z ARMATĄ na muchy ?? No można tylko po co
?? NO to STEROWANIE siłą hamowania silnikiem z kierownicy - DŻIZASSS - no zabiło mnie dosłownie
..
Dynamiczne czasy QS - tutaj nie wiem .. może bada czy obroty za bardzo spadają lub za mało, porównuje czy bieg wszedł i kiedy i na tej podstawie reguluje czas odcięcia .. no to może być fajne
..
Każde rozwiązanie ma swoje zalety >> ja wolę wykorzystać na MAX to co się da i dołożyć ewentualnie co mi jest potrzebne.. niż kupić za 5000 zł coś czego i tak nie wykorzystam
..
FT + PCV + AT to zestaw prosty i tani o MEGA możliwościach .. i nie ma co pisać że beee, że drogo, że się nie da i że na drogę RAPID RACE to minimum mające sens ..
FT + hamowania >> też wystarczy do porządnego ustawienia AFRu po zmianie wydechu czy filtra .. a uczciwie wygląda to tak że reflash to licencja ( jeśli w ogóle jest ale mniejsza ) a reszta to praca na hamowni .. nie liczenie za 4 reflashe czy 7 + kilka sesji na rolce...