Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
To umów sie na wiosnę z kims z forum, przełóż kompy i sprawdź. Ja mam wersje EU i będę rozblokowywał na wiosnę,  to mogę Ci zdać relacje albo użyczyć kompa.
rozblokowywanie ecu to nie tylko lepsza charakterystyka dozowania mocy ale "bzdury" typu

-zmiana hamowania silnikiem
-zmniejszenie temperatury po ktorej załacza sie wentlator a powszechnie wiadomo ze rn22 lubi sie mocno grzać i seryjnie załacza sie bodajze przy 105C a na kompie przewaznie (ze mna włącznie) przestawia sie na 95C
itd

ja w przyszłym roku urzęduje w Gdańsku więc jesli ktoś będzie chętny to moge udostępnić kompa w tych okolicach.
Ty masz rn22 czy 225?
nie wiem czy pytanie do mnie czy Adriana Red_icon_wink

ja 225
Ja mieszkam niestety na drugim końcu polski wiec od Ciebie (Draco) nie dam rady pożyczyć.

ECU z rn22 mozna pod 225 podpinać? Jak z tc?
RN22 nie grzeje się tak jak piszesz
normalna praca silnik 75-78 stopni co jest mega nisko jak na litra
nawet na torze taka praca w czasie sesji
i ma to każda RN22

więc kompletną bzdurą jest zmieniać chłodzenie

oraz

hamowanie silnikiem możesz zmienić przez płytki na boxie.

ECU FLESZ to inne ostawienia dozowania manetką gazu i odblokowanie na 100% z 80%.
Można podpinać QS przez ECU. Możesz ustawiać pod układ wydechowy.
R1 sie grzeje po mieście jak cholera.
nawet na tym forum była o tym mowa,że sie grzeją...amerykanskie forum rn22 mowi dokladnie to samo i ludzie ktorzy odblokowują rowniez, dlatego tez do rn22 kupują płyn chłodniczy ktory ma wieksza temperature wrzenia i nie dziwie sie bo u mnie (i u paru osob ktore znam osobiscie) srednia temperatura to powyzej 90C wiec kompletna bzdura jest ze to okolice 75 stopni.


reszta sie zgadza.



prosz tu nawet gosc pisze o rn22 z 2014roku.
http://www.r1-forum.com/forums/161-09-14...-high.html
rozmawialiśmy na Poznaniu z gośćmi co testowali tego kompa na torze ,dostali go właśnie za darmo na testy ,pisałem już o tym zresztą.
Dwóch raiderów ,dwie RN22 i efekt ? cytuje "żadnego" ani sekundy nie urwali ,oboje stwierdzili ,że to nic kompletnie nie daje ,ich czasy były takie same jak na ich ori kompach.
Adam z forum robił ten zabieg z kompem u kawy ,rozmawiałem z nim i stwierdził to samo ,prócz wentylatora i odpalaniu się w trybie A nie widzi różnicy aha jeśli chodzi o pracę manetki w trybie A jest delikatna poprawa ,nie szapie tak reszta bez zmian.
Oczywistą sprawą jest to ,że każdy robi co mu się podoba i na ile go stać ,chcesz wydać kasę czemu nie ,ja nikomu nie bronie ,tylko czy czasem warto ? to już każdy sobie musi odpowiedzieć sam Red_icon_smile
Czy to jest motocykl na miasto? wywaliłem kata, zmieniłem filtr, zaślepiłem ais. chce pod to ustawić sobie kompa, zmniejszyć hamowanie silnikiem na A itp
Zeby pojechać przykładowo na slonne, musze z miasta wyjechać. 30 stopni na zewnątrz, 2 czerwone światła i juz wentylatory chodzą. Grzeje w dupe i łydki jak cholera
(2015-11-21, 05:34 PM)żaba napisał(a): [ -> ]rozmawialiśmy na Poznaniu z gośćmi co testowali tego kompa na torze ,dostali go właśnie za darmo na testy ,pisałem już o tym zresztą.
Dwóch raiderów ,dwie RN22 i efekt ? cytuje "żadnego"  ani sekundy nie urwali ,oboje stwierdzili ,że to nic kompletnie nie daje ,ich czasy były takie same jak na ich ori kompach.
Adam z forum robił ten zabieg z kompem u kawy ,rozmawiałem z nim i stwierdził to samo ,prócz wentylatora i odpalaniu się w trybie A nie widzi różnicy aha jeśli chodzi o pracę manetki w trybie A jest delikatna poprawa ,nie szapie tak reszta bez zmian.
Oczywistą sprawą jest to ,że każdy robi co mu się podoba i na ile go stać ,chcesz wydać kasę czemu nie ,ja nikomu nie bronie ,tylko czy czasem warto ? to już każdy sobie musi odpowiedzieć sam Red_icon_smile

Czyli z ta "torpeda" to tak nie do końca ;|
Draco to ty masz s1000rr, crossa i rn22 czy jak bo juz nie kumam Red_icon_wink))
bart , tak. dokladniej enduro.

ale to nie jest temat o tym.
Grubo, 3 motury. Nie jeden by tak chciał. Koniec offtopu Red_icon_smile
wiesz...nie mam żony Red_icon_wink heh koniec ot

żeby coś dodać w temacie to tylko tyle,że za zestrojenie ecu w poznanskiej firmie i dostaniem na to wydruku itd chcieli 2700zł, wiec cieszmy sie ze i tak to robia chłopaki za 800zł (ja dałem 400 bo mi 2 tyg zwlekał z odesłaniem ecu)
Noooo .... to może grupowe zamówienie zrobimy i po 400 policzy .. wtedy nie będę rzeźbił ze swoim ECU cobym czego nie upalił Red_icon_tongue ....
Myślę że jak 4 - 5 kompów uzbieramy to może dałoby radę Red_icon_smile .. Kto ma namiar coby spytać ??
" Czyli z ta "torpeda" to tak nie do końca ;| " wychodzi na to ,że nie Red_icon_smile ale ja nie mam ,nie testowałem tego osobiście ,temat dość szeroko kiedyś omawiany więc pytało się tu i tam co ludzie o tym sądzą , niestety opinie nie schlebiają temu zabiegowi ,nawet słyszało się opinie ,że to zwykłe oszustwo i ktoś sobie zwyczajnie nabija hajs ,nie mnie to oceniać.
Najlepiej niech się wypowiedzą ludzie co mają tego kompa i czy faktycznie zauważyli tak wielką różnicę ? Była chyba nawet dyskusja i wykresy ,ktoś się upierał ,że to nic nie daje i starał się udowodnić ,musiał byś poszukać sobie na forum w tych tematach Red_icon_smile
No wlasnie to jest najlepsze rozwiazanie. Zrobic pomiar na hamowni przed i po. Jakbym miał 1000 zł tak o do wywalenia to bym sie tego podjął  

Tzn 1000 zł reflash + 2x hamowania eh
nawet długo nie trzeba było szukać ,w tym temacie od 7 strony użytkownik Janekpol ocenia te przeróbki ,może coś Ci to podpowie Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24