Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
janekpol ! po co te bicie piany każdy ma swój rozum i zrobi jak uważa , nie chcesz nic nie rób !!! ja zrobiłem i nie żałuje a co do sprzedażny z grzebanym Ecu myślę ze jeżeli to nic nie dało to jest to moje 900 zł i takie miałem kaprycho żeby mieć odblokowana . przynajmniej następny właściciel mojej rn22 zaoszczędzi 900 zł Red_icon_wink Red_icon_smile
Ja kupilem odblokowana i powiem tak: po 1 od razu nie zgodze sie ze z grzebanym ecu ciezej sprzedac, ja cieszylem sie ze bylo juz to zrobione, no i spalanie miod malina, po 2 nie wiem jak przed odblokowaniem ale ''po'' roznica miedzy trybem A, a B jest ogromna, na poczatku balem sie ze za za mocno szarpne manetke i wystrzele w kosmos i jezdzilem na trybie B paredziesiat km, po 3 jako ze mialem rn19 smialo moge powiedziec, ze dla mnie 19ka jezdzila jak 22 na trybie B (wybaczcie uzytkownicy rn19tek) bo przyznam ze 19 miala naprawde spokojny dol, a tu rozpierdol jest z miejsca..

Podsumowujac jesli to placebo to zyc nie umierac
Pajak to czemu od razu oblokowales kompa nie jezdzac na zblokowanym? moze odpowiadala by Ci ta moc co byla.

Ja w rn19 pierwszy sezon jezdzilem na standardowych zebatka po seoznie zmienilem -1 +2 i byłem mega zadowolony bo faktycznie mozna bylo to odczuć i kazdy kto tak zrobił wypowie się tak jak ja. Tylko, że mi nie chodzilo o moc tylko o poprawienie dolnych obrotow silnika. Dla mnie jest niezrozumialem mowiac, że litr na drodze publicznej nie jedzie nie wazne czy to Kawa Suzi Honda czy też Yamaha. 100% nas jezdzacych po ulicach nie wykorzystuje tej mocy Red_icon_smile

a różnica miedzy trybem A i B jest nawet bez odblokowania.

Nie chce bić piany tylko chcialbym się faktycznie dowiedziec czy to cos daje np. na torze czy da się dzieki temu jeszcze urwać 2-3sekundy bo dla niektorych to jest ważne. To że jest mniejsze spalanie i wentylator się ząłącza przy 95 stopniach to wiem Red_icon_smile
Szymek juz Ci odpowiadam , na pierwsze moto kupiłem rn12 jak dla mnie to była masakra motor moich marzen przelatalem 4 sezony i postanowilem ze czas zmiany na nowszy model wiec rn19 odpuściłem bo blizej jej do rn12 niz do rn22 wiec zapadła decyzja na rn22 kupiłem egzemplarz dosc fajnie doinwestowany i wisienka na torcie miało byc odblokowanie Red_icon_smile wiec dlugo sie nie zastanawiałem i komp poszedl do odblokowania . i mam w dupie co niektórzy pisza bo jak to mówia kto bogatemu zabroni Red_icon_smile Red_icon_smile a i dokupiłem debekilery tak na wszelki wypadek Red_icon_wink
Widzę same "bogacze" lataja rn 22(pajak72) . Krowa ktora dużo ryczy ..... reszte każdy już zna.
janekpol gdybym był bogaty to zapewne juz by stała rn32 Red_icon_smile każdy orze jak może Red_icon_smile
dalsza pisanina jest zbedna ! Pozdr.
Pajak spoko rozumiem o co Ci chodzi Red_icon_smile

Ale chchcialbym jakies suche fakty a nie to co pokaze hamowania. Kawasaki jestes madry chłop ja nie szukam sprzeczki daj jakies pomiary z toru bez blokady i z nią bo takie biadolenie ze ale to idzie, petarda itp mnie nie przekonuje
A jak się ma odblokowanie ECU w rn 19 bo cały temat raczej poświęcony jest rn22
Wersja US jest przyblokowana, wersja EU nie. Wszystko zalezy od kompa.
Czyli taka ingerencja w ECU nie przyniesie żadnej poprawy ?
poprawy czyli? mocy ci brakuje?
Nie narzekam ale może i w rn 19 są jakieś restrykcje które nie są mi potrzebne nowa mapa zapłonu i wtrysku tez by się przydała żeby zoptymalizować inny filtr powietrza oraz wydech
There are still some advantages to flashing, such as smoother throttle response, adjusting ignition advance, loading PC5 fuel maps direct to the ECU, turning off AIS, correcting the speedometer, disabling the fuel injector cut off above 6000 RPM's, and other small tweaks that can be made such as adding a quick shifter direct to the ECU.

I have the Flash Tune ECU interface for my 2014 RN23 and have made quite a few changes from the stock image. It's been worth the investment considering the amount I would spend on other devices to do the same things it allows.
A ja mam pytanie ktore jeszcze nie padło. 

Jak odblokowanie ECU przekłada sie na spalanie? 

Czy mozna zmodyfikować mapy na seryjnym ECU np. A- super torpeda, B- ekonomiczny?
niewiem jak sie przeklada ale moja z odblokowanym ecu pali 11l. a co do odblokowania niewiem czy faktycznie na torze mozna urwac sekunde dla mnie liczy sie feeling z jazdy a jak jezdzilem zx10r 2011r ktora miala 200koni feelingu nie bylo ,moto bylo mega plynne ale nie bylo pierdolniecia takiego ze sciskalo sie poslady a w tej r1 jest i dla tego frajde z jazdy odblokowana r1 mam duzo wieksza niz zx10r 2011.wiec jesli zablokowana idzie ale nie daje takiej frajdy jak odblokowana to dla mnie wybor jest oczywisty. jak jade sobie na 2ce w winklu i na koncu odwine ostro manete to banan jest taki ze caly dzien mam juz dobry humor Red_icon_smile
No dobra ale nie uzyskałem odpowiedzi...
ja mam ecu zgrane pod wydech ,ale mam pytanie o kontrole trakcji mam 3 mapy Ai B Cmapa A jest na desz a pozostale?

b zwykla jazda drogowa a C na tor?
A - najmocniejsza
STD - stadnard
B - można powiedzieć, że na deszcz
najmocniejsza czyli torowa wersja?
torowa? może być i torowa jak zwał tak zwał Red_icon_cheesygrin ja po ulicy jezdze na A chyba, że nie chce mi się zmieniać ze STD Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24