Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
kabel tylko
oprogramowanie z neta
(2015-11-17, 10:57 PM)wonsz napisał(a): [ -> ]
(2015-11-17, 10:30 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Widzę że straszny kotlet ale spytam .. może ktoś mi coś powie ...

1. Czy ktoś wie jak jest ten komp reflashowany ?? Wiązką i oprogramowaniem YEC ??
2. Samo rozblokowanie jak to ktoś próbował udowadniać to nie jest tylko kwestia mocy kosmicznej przybywającej z nikąd .. ale moto włącza się w tryb A, można ustawić wolne obroty wyżej co na torze to absolutna podstawa w okolicy 1800-2100 - zależy od toru .... ustawić wcześniejsze włączanie wiatraka itd ... itp .. O QS NIE WSPOMINAJĄC ! .. To są ważne rzeczy !
3. WONSZ >>> ty masz 2012 >> po lifcie że masz TC ??? Bo u mnie jest widzę licznik przygotowany pod TC ale oczywiście jej brak ... TYLKO ciekawi mnie jak to TC wygląda w "po lifcie" .. to ma czujniki przy kołach ( tarczki abs czy inne czujniki halla ) czy to jest takie pseudo TC badające nagły wzrost obrotów silnika ba danym biegu i odcina iskrę lekko na garach ??

no po lifcie TC czujniki ,  jeszcze dokladnie tego nie testowalem ,  zmienia chyba tez ustaw zawieszenia , na mapie A jest agresywna na B zmulona (deszcz) , i STS najczulsza ponoc na tor najlepsza


https://www.youtube.com/watch?v=L3fHGclwXOw

o tego nawet nie wiedzialem Red_icon_smile




elektroniczne ustawienie zawieszenia w rn22... i STD od STANDARD

nie chce sie czepiać ale ludzie kochani wiekszosc z Was cokolwiek wie o swoich motocyklach?

ja uważam sie za laika mimo ze jezdze 10 lat i przerobiłem kilka sprzetów,ale jak tu czytam takie cos...wielu jeszcze jest takich co uwaza ze w rn22 jest ABS Red_icon_cheesygrin

co do oprogramowania to nie wiem jak jest teraz ale rok temu nie wystarczylo sciagnac z neta bo w programie trzeba byc ciagle online i miec wykupioną licencje.
A ja pytanie mam ktore chyba jeszcze nie padło. Jak sie ma odblokowanie ECU do żywotności silnika?
Padło, przeczytaj temat od początku.
No czytałem i nie doczytałem. Poza tym jest duzo sprzecznych informacji. Mam kilka pytań na ktore chciałbym jednoznaczna odpowiedz.

1. Czy odblokowanie wpływa na żywotność.
2. Czy podnosi sie moc motocykla czy tylko jest bardziej czuły na gaz.
3. Czy odblokowanie zmienia tylko tryb A a reszta zostaje tak jak było (czyli w B przepustnice dalej w 80% sie otwierają)
3. Ile Wam pali po reflashu?
4. Quickshifter jest automatycznie aktywowany?
5. Nie ma różnicy czy reflashuje sie ECU z rn22 a rn225?
Hmm..pytam bo mam w zasięgu te graty >> z kablem nie ma problema z oprogramowaniem TEŻ Red_icon_smile .. jest full lega - kabel oryginał ..
Nawet wiązkę mam z R1 od YEC-a oryginał z Japan .. ale nie mam kompa pod YEC .. a wiem ( tzn. no nie w 100% ale tak w 99% ) że jednak komputer YEC różni się od mojego, zwykłego RN22 ...
I tylko tego się obawiam, bo jak poleci po drutach co nie trzeba >> no to 2000 zł za kluczyki, zamki immo i kompa Red_icon_sad ... No ale temat rozwojowy - jeśli się odważę Red_icon_tongue ...

Draco - nie pisałem że ma ABS Red_icon_smile - tylko pisałem na skróty żeby było wiadomo o co kaman Red_icon_smile .. Żeby to była TC to musi czytać prędkość obrotowa kół - reszta to pierdoły i nacinanie na kasę a nie TC Red_icon_sad ..
Ja poluję na GripONE .. no ale ... many, many, many .....
wg mnie wywala uszczelki pod głowicą szybciej niż normalnie Red_icon_cheesygrin
po za tym wg mnie tez to jest tak mała różnica odczuwania tego odblokowania że ja osobiście nie jestem do tego przekonany. Dlatego mam PC5 i mapy pod układ, torpeda ze spodu.
No i wlasnie to jest to. Jedni zachwalają, mówią, ze motor zmienia sie nie do poznania a inni, ze efekt placebo
A.S to nie dotyczyło Twojego postu Red_icon_wink

k1kristo co do quickshiftera to odblokowujesz go w programie jesli juz masz zalozonego (chcialem odblokowac go a pozniej kupic quickshifter ale gosc ktory tym mi sie zajmowal stwierdzil ze moze cos sie zesrac i ze jak juz kupie to zebym przyslal do niego ecu i za darmo mi odblokuje)

co do mocy to moja byla z francji wiec zblokowana do 100KM a po odblokowaniu i zrobieniu flasha pod pełnego acrapovica evo to na mapie A myslalem ze sie nie da jezdzic,reakcja doslownie na milimetr odkrecenia manetki jakbym w cbr 1000rr 3/4 manetki odkrecil.
na miescie wątpie zeby ktos wykorzystywał cokolwiek z tej mocy zwłaszcza po zmianie przepisów, tylko ludzie z torowania mogą miec wartościową opinie.
Taniej Cie wyjdzie zmienić przednia zębate na 16 zębów koszt około 60 zł a moto się rwie do nieba
Kurcze mi chodzi o resztę nie tylko rozblokowanie ..
Jak dla mnie to PC V jest dość niebezpieczny bo on nie zmienia wyprzedzenia zapłonu, on nie zmienia ilości powietrza zasysanego do cylindrów .. on tylko na głuptaka wali więcej paliwa do cylindra .. I O ILE wali więcej to srał go pies bo jeśli skraca czasy wtrysków w jakimś zakresie i powoduje zubożenie mieszanki to to jest prosta droga do zajechania silnika .. zbyt bogatą silnik jakoś tam zniesie .. za uboga go spali Red_icon_sad ....
Tak więc ja tez to mam ale sporo najpierw posiedzę przy tym zanim wjadę moim tempem gdziekolwiek ..
Tak jak pisałem w RN22 komputer steruje ilością powietrza i średnicą otwarcia przepustnic .. my tylko kręcimy tarczką ze sprężynką podłączoną do czujnika .. więc dla mnie lepiej wywalić PC a zmienić całość oprogramowania na fabrycznie przystosowane do jazdy niż dolewać paliwa albo ujmować ( masakra Red_icon_tongue ) ...
ściągnąłem PC5 na jesień tego roku i motor cały czas po puszczeniu gazu strzelał jak by dawkowana była cały czas dowka paliwa a na PC5 włąśnie była cisza i strzela tylko przy 5tys obr. TO oznacza ze on własnie odcina idealnie zapłon względem dawki paliwa, nie wiem do końca jak ale jest kolosalna różnica jak zachowuje się układ jaki mam.
Jeśli masz zwykły PCV to nie odcina on i nie zmienia zapłonu .. JEDYNIE dawkuje ( zmniejsza/zwiększa ) ilość paliwa przez ( podejrzewam ) zmianę czasu otwarcia wtryskiwacza .. 4 kable z wiązki do wtrysków idą do PCV a z niego idzie dalej kostka z 4-rema kablami - każdy od głównego wtrysku ( drugi rząd jest w obudowie ariboxa ) .. I teraz PCV otrzymując impuls od kompa przetwarza go , rozpoznaje po kablu który to wtrysk i w zależności co wgrasz i co ustawisz wydłuża lub skraca czas pracy wtryskiwacza .. do tego niestety nie widzę żeby PCV odczytywało obroty silnika .. może to jakoś kalkuluje za to widzę że korzysta ochoczo z czujnika położenia przepustnicy ( TPS ) .. No a tak poza konkursem to widzę że ten mój to tak podłączony znowu przez Miecia w stodole .. dwie wtyczki i dupa .. a tu jeszcze kilka ważnych drutów podczepić trzeba ..
no ja mam wg instrukcji czyli 2 wtyczki + TPS na trzecim pinie oraz sonda lambda emiter. MIałem na hamowni ustawiane mapy ale jak robiłem testy potem na mapach z Dynojet to całkiem inaczej zachowuje się układ i silnik z różnymi mapami: ostawiałęm Graves i Acrapovic oraz standard wg mojego układu i całkiem inne zachowanie co mnie dziwiło że tak może się to różnić.
Ja muszę spróbować uruchomić opcję dwóch map .. pisze tam że w czasie jazdy możesz przełączać miedzy mapami .. tylko zwierać trzeba dwa styki ale tak dziwnie to pisze tam że nie kumam czy 1 i 1-GND czy 2 i 2-GND czy jak .. Red_icon_sad ..
no to pytanie zagadka:
po co kolesiowi do PC5: AUTOTUNE i IGNITION system

https://www.youtube.com/watch?v=T1zE8jnDo1Q

kto wytłumaczy ?
Strzelam >> nie ma pojęcia jakie bajery można zrobić na ECU ?? Red_icon_smile

Te same zabawy próbuje wykonać za pomocą dopinanych modułów .. które notabene i tak nie dadzą takiego efektu jak otwarte do końca przepustnice Red_icon_tongue ??

Trudno powiedzieć .. ale nawet do zblokowanego do 100 koni kompa z Francji dodasz te wszystkie zabawki i będzie very happy Red_icon_smile .. nawet koleś na hamowni jak jest sprytny i umie zarabiać to ci tak pociśnie że panie .. będziesz miał zestrojone idealnie i 170 kucy na kole ..

Różne mogą być powody .. ale ECU trzeba rozblokować tak czy inaczej Red_icon_smile ..

PS > fajna fota ze Slovaki ..
Moim skromnym zdaniem, Kawasaki powinien wprowadzić 7-dniowy okres testowy w tym całym biznesie. Wysyłasz mu ecu, płacisz. Jesteś zadowolony -ok.
Nie odczuwasz różnicy, odsyłasz ecu w ciągu 7 dni, wgrywa Ci z powrotem oryginalne oprogramowanie i oddaje kasę potrącając koszty wysyłek i na przysłowiowa flaszkę za fatyge.

Bo inaczej za 1000 zł kupujesz kota w worku.
k1kristo nikt Ci nie broni zakupić oprzyżądowania, nauczyć się i też na tym zarabiać. Jak chcesz sprawdzić , to umów sie z kimś kto ma rozblokowany i sobie sprawdź. A że masz daleko, no trudno, jak nie chcesz inwestować 1000.
To jest słaba odpowiedz na mój post.

Ja nie chce zarabiać tylko chce zapłacić za cos z czego bede zadowolony.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24