Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jakie OPONY do R1 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Jakie opony na ulice ostre winkle najbardziej  polecacie  120/17 i 190/50/17 i cyz warto zmienic z profilu 50 na 55 w rn19 ;> ?
pilot powery 3
diablo rosso / supercorsa
dunlop GP  cyz inne wynalazki
tez mam dylemat... ale jakos stawiam na Pilotki...
diablo supercorsa , d211 gp racer (same gp też ) a jak chcesz coś co dłużej wytrzyma to sportsmart , tylko nie pp
(2013-06-30, 01:59 PM)heko55 napisał(a): [ -> ]diablo supercorsa , d211 gp racer (same gp też ) a jak chcesz coś co dłużej wytrzyma to sportsmart , tylko nie pp

Chlopaki maja zalazone pp3 i sobie chwala, podasz jakis powod dlaczego nie pp3?
Chlopaki maja, zaloz, to zobaczysz. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego. Popusci w najmniej odpowiednim momencie. Gp racer, na tyl mieszanka endurance przod moze byc soft.
AdamV - tu sie z Toba zgodze ze co jest do wszystkiego to jest do niczego... ale jest tez druga strona czyli zalezy kto jaka jazde preferuje i pod tym katem trzeba patrzec na dobor opon...
AdamV, między starymi pilot power 2ct a pilot power 3 jest kosmiczna różnica. Ja polecam jak najbardziej power 3, a oprócz tego Diablo Rosso 2. GP Racer lepszy, ale to opona na tor - na ulice bez problemu wystarczą te co wymieniłem, będą bardziej uniwersalne i jak spadnie deszcz to będzie można na nich jechać.
(2013-06-30, 02:27 PM)AdamV napisał(a): [ -> ]Chlopaki maja, zaloz, to zobaczysz. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego. Popusci w najmniej odpowiednim momencie. Gp racer, na tyl mieszanka endurance przod moze byc soft.

Mialem michelinki pure dla mnie byly bomba, akurat pilot power 3 nie mialem temu sie nie wypowiadam na ich temat wiem tylko z opini..... Dlatego tez moje pytanie brzmialo skad masz takie informacje ze sa do niczego
fakt, chyba nie do konca zrozumialem, ze chodzi o PP3. 2 to tragedia, mialem zalozone jak kupilem moto. w oponach wole miec zapas bezpieczenstwa, nawet jesli wiem, ze nie wykorzystam. kazdemu polecam racery, nie puscily nigdy, a latam czasami bardzo ostro.
dobra pawnowie a co do profilu opony 55 czy 50 jaka roznica moze byc przy zmianie ?
według tej stronki moja r1 na seryjnym przełożeniu poleci 253kmh Red_icon_scary ???
Różnica w prędkości czy prowadzeniu ? 55 zdecydowanie lepsze na winkle (większa powierzchnia styku )
chodzi o prowadzenie głownie czyli jednak lepsza opcja bedzie to 55
Ja właśnie prxesiadlem się z 50 na 55 i zdecydowanie polecam 55 na winkle.
na winkle 55, najlepsze Pirelli SUpercorsy
Ja mam u siebie 200/55 i jest spoko tylko przeswitu miedzy blotnikiem a opona jest pare mm ze tak powiem wchodzi na styk. Ale mam 3 zeby z tylu wiecej i dzieki tej oponie nie przeklamuje mi predkosci ostatnio z xoxo sprawdzalismy
a jakie ztych polecacie mysle takowe kapcie kupic

pireli angel st
dunlop sportsmart
michelin road 2ct
chodzi by wytrzymały wieecej km,micheliny ztych najdroszcze a które wicej km przejade opinie prosze kierowac,,.....
(2013-07-01, 07:25 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]pireli angel st

Rewelacyjna guma - mimo że to turystyczny laczek trzyma jak diabli. Troche wolno łapie temperature.

(2013-07-01, 07:25 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]dunlop sportsmart

Chyba najlepsza z wymienionych, ale nie jeździłem.

(2013-07-01, 07:25 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]michelin road 2ct

Jeździłem. Dobra, ale nie do R1.

(2013-07-01, 07:25 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]chodzi by wytrzymały wieecej km,micheliny ztych najdroszcze a które wicej km przejade opinie prosze kierowac,,.....

Jak chcesz kilometry to bierz angelke, lepsza przyczepność powinna być na sportsmarcie, lecz kosztem przebiegu. Ja bym na twoim miejscu spróbował metzelereki z8. Na moim serwisie same pozytywy, są opinie że nawet lepsze od sporteców m5 Red_icon_smile Przebieg też powinien być przyzwoity.
A ja tam mam Pilot Power i jakoś nie narzekam. Wcześniej w rn12 miałem Dunlop D208 i też nie narzekałem. Moim zdaniem wszystko zależy od sposobu traktowania moto i opon.
Do normalnej jazdy to i Avony dają radę Red_icon_cheesygrin ale tu to sami mistrzowie zakrętów, co na kolano schodzą, więc guma musi trzymać.
Ja jakoś nigdy na w/w oponkach nie złapałem nawet małego uślizgu, czy utraty przyczepności.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30