ja do swojego motoru nie załozył bym opony starszej niz 4 lata, tym bardziej do r1..
ale to pewnie do zx10r czyli będą ok
a tak na serio to ja bym życiem nie ryzykował
Bierz S20 jak tańsze. Dużej różnicy w tym przebiegu nie powinno być. S20 ponizej 1300 nie szło dostać kiedyś
Załóż na jakiś zlot do spalenia
Jak chcecie do spalenia to przywiozę z 8 sztuk
....
Witam
Panowie mam pytanko dot opon. Nie chodzi mi już o wałkowanie jakie etc. tylko czy dużo się pogorszy trakcja jak wrzucę zamiast standardu 190 to 180.
Chodzi mi głównie o mocne winklowanie, oby nie było właśnie przez to za mocne ;/
Na prostej to chyba troszke mniej stabilny może być, a przy kręciołach to mniejsza powierzchnia styku wydaje mi się przy złożeniu. Słyszałem że czasem ktoś takie wrzucał.
Odrazu odpowiadam że mam takie nówki w "prezencie" pytanie czy warto na tym smigać?
czy zamienić na "normalne"
Ja bym sprzedał i kupił 190
Jak wrzucisz 180 na felgę 6 cali to, jak zobaczysz tą oponę to sam zrezygnujesz z jeżdżenia na tym
.. na zakrętach będzie kuku w błyskawicznym tempie
..
Ja kupilem kiedys rn09 na jakis PIRELLI wlasnie 180, byla po ostrym torowaniu i wygladala na moyo normalnie. Mi sie jezdzilo normalnie po prostej i na kolanie.
Opona zrobi się bardziej płaska niż jest 190/50 ... NIGDY nie zakłada się węższej opony do szerszej felgi na motocyklu ... Ale pewnie
.. różne cuda można przeżyć
Właśnie tak myślę że jak się rozejdzie na szerszej to będzie płaska
Przód z tyłem nie będzie się wtedy zgrywał tak jak to być powinno, Tył zamknięty a z przodu będzie duży zapas jeszcze i takie tam. Wg mnie nie warto jeżeli wybierasz się na tory, jak na drogi to pewnie i tak nie odczujesz różnicy.
Ok wiec jednak będzie zamiana
Panowie a co sądzicie o bt016pro? Latam ostro po drogach i okazyjnie na tor, głównie zależy mi na przyczepności na suchym. BT016pro mogę nowe dostać za 675 za komplet 15 rocznik, a d211 po 10 okrążeniach na torze za 600 tez z 15 roku i mam dylemat czy będą dużo mniej przyczepne niż d211.
BT016 zniknie ci po 2 czy 3 tysiącach po środku .. Bardzo miękka guma po środku i szybko znika .. Niestety, mimo że miękka to boki nie trzymają tak jak w Pirelli czy Dunlopie .. To nie przypadek że nikt tych opon nie zakłada do pałowania po torze
...
Ale spróbuj .. ja mam wiedzę z lat 2012-2013 .. może w 2015 coś poprawili w mieszance ..
A.S ale mówisz o zwykłych by016? bo bt016 a bt016pro to przepaść, zwykle bt016 to kartofel nie opona, nie polecam nikomu. Podobno pro to zupełnie inna guma i ludzie polecają. Może ktoś latał na takich i coś mi o nich powie.
Aaa.. to sorry
.. BT-016 to dla mnie BT-016 .. Te opony są tanie jak barszcz ( te 016 ) i swego czasu próbowałem przody .. ale za ciekawie się to nie skończyło .. już lepsze by S20 ..
Hej, czytam i pytam i chciałem coś uściślić. Ciśnienie w oponach. Dedykowane do mojej R1 z serwisówki to 2.5 przód i 2.9 tył. Teraz założyłem Supercorsa sp v2 pojechałem z tym ciśnieniem na Radom i chłopaki za głowę się złapali że to samobójstwo i spuścili mi na około 2 z tyłu i z przodu.
Na stronie Pirelli podają 2.2 przód i 1.8 tył
teraz czy to ciśnienie tylko na tor czy po drodze na jakieś tam wycieczki też należy jeździć na tym niższym? Zwariowałem
Karol ja jezdze na tej samej gumie i na winkle daje 2.0 przod 1.9 tyl. Po drodze tez tak latam i jest Ok.
Orientuje się czy wejdzie do rn01 200/55??