Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jakie OPONY do R1 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
ja do swojego motoru nie załozył bym opony starszej niz 4 lata, tym bardziej do r1..
ale to pewnie do zx10r czyli będą ok Red_icon_cheesygrin
a tak na serio to ja bym życiem nie ryzykował Red_icon_tongue
Bierz S20 jak tańsze. Dużej różnicy w tym przebiegu nie powinno być. S20 ponizej 1300 nie szło dostać kiedyś Red_icon_tongue
Załóż na jakiś zlot do spalenia
Jak chcecie do spalenia to przywiozę z 8 sztuk Red_icon_smile ....
Witam
Panowie mam pytanko dot opon. Nie chodzi mi już o wałkowanie jakie etc. tylko czy dużo się pogorszy trakcja jak wrzucę zamiast standardu 190 to 180.
Chodzi mi głównie o mocne winklowanie, oby nie było właśnie przez to za mocne ;/
Na prostej to chyba troszke mniej stabilny może być, a przy kręciołach to mniejsza powierzchnia styku wydaje mi się przy złożeniu. Słyszałem że czasem ktoś takie wrzucał.
Odrazu odpowiadam że mam takie nówki w "prezencie" pytanie czy warto na tym smigać?
czy zamienić na "normalne"
Ja bym sprzedał i kupił 190
Jak wrzucisz 180 na felgę 6 cali to, jak zobaczysz tą oponę to sam zrezygnujesz z jeżdżenia na tym Red_icon_smile .. na zakrętach będzie kuku w błyskawicznym tempie Red_icon_sad ..
Ja kupilem kiedys rn09 na jakis PIRELLI wlasnie 180, byla po ostrym torowaniu i wygladala na moyo normalnie. Mi sie jezdzilo normalnie po prostej i na kolanie.
Opona zrobi się bardziej płaska niż jest 190/50 ... NIGDY nie zakłada się węższej opony do szerszej felgi na motocyklu ... Ale pewnie Red_icon_smile .. różne cuda można przeżyć Red_icon_tongue
Właśnie tak myślę że jak się rozejdzie na szerszej to będzie płaska Red_icon_sad
Przód z tyłem nie będzie się wtedy zgrywał tak jak to być powinno, Tył zamknięty a z przodu będzie duży zapas jeszcze i takie tam. Wg mnie nie warto jeżeli wybierasz się na tory, jak na drogi to pewnie i tak nie odczujesz różnicy.
Ok wiec jednak będzie zamiana
Panowie a co sądzicie o bt016pro? Latam ostro po drogach i okazyjnie na tor, głównie zależy mi na przyczepności na suchym. BT016pro mogę nowe dostać za 675 za komplet 15 rocznik, a d211 po 10 okrążeniach na torze za 600 tez z 15 roku i mam dylemat czy będą dużo mniej przyczepne niż d211.
BT016 zniknie ci po 2 czy 3 tysiącach po środku .. Bardzo miękka guma po środku i szybko znika .. Niestety, mimo że miękka to boki nie trzymają tak jak w Pirelli czy Dunlopie .. To nie przypadek że nikt tych opon nie zakłada do pałowania po torze Red_icon_smile ...
Ale spróbuj .. ja mam wiedzę z lat 2012-2013 .. może w 2015 coś poprawili w mieszance ..
A.S ale mówisz o zwykłych by016? bo bt016 a bt016pro to przepaść, zwykle bt016 to kartofel nie opona, nie polecam nikomu. Podobno pro to zupełnie inna guma i ludzie polecają. Może ktoś latał na takich i coś mi o nich powie.
Aaa.. to sorry Red_icon_smile .. BT-016 to dla mnie BT-016 .. Te opony są tanie jak barszcz ( te 016 ) i swego czasu próbowałem przody .. ale za ciekawie się to nie skończyło .. już lepsze by S20 ..
Hej, czytam i pytam i chciałem coś uściślić. Ciśnienie w oponach. Dedykowane do mojej R1 z serwisówki to 2.5 przód i 2.9 tył. Teraz założyłem Supercorsa sp v2 pojechałem z tym ciśnieniem na Radom i chłopaki za głowę się złapali że to samobójstwo i spuścili mi na około 2 z tyłu i z przodu.
Na stronie Pirelli podają 2.2 przód i 1.8 tył
teraz czy to ciśnienie tylko na tor czy po drodze na jakieś tam wycieczki też należy jeździć na tym niższym? Zwariowałem Red_icon_smile
Karol ja jezdze na tej samej gumie i na winkle daje 2.0 przod 1.9 tyl. Po drodze tez tak latam i jest Ok.

Orientuje się czy wejdzie do rn01 200/55??
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30