2016-06-02, 04:15 PM
2016-06-02, 06:42 PM
Gdzie taniej
2016-06-02, 06:54 PM
jasna sprawa że gdzie taniej tylko na allegro jest dużo leżakowanych i roczniki są różne nawet nowe z 2012 roku
2016-06-02, 07:18 PM
To pytaj w aukcjach. Ja kupilem teraz na allegro w firmie SMO Szczytno. Można sie z nim dogadać. Chciałem opony z 2016 niestety miał jedną ale mowił że druga może dać z końcówki 2015 i wziałem i dostałem takie jak chciałem. Ogólnie polecam. Wziolem pirellki supercorsy SP
2016-06-03, 12:16 PM
A co to przeszkadza ze lezakowane. Z tym ze ja opony starszej niz 4 letnia nie kupuje raczej. Szukaj co tansze i sie nei stresuj Ostatnio byl komplet bt016 pro za 600 cos zlotych ze swiezym dotem na allegro.
2016-06-03, 02:00 PM
Polecam SMO Szczytno ... tak nawiasem mówiąc .. Spoko człowiek !!
2016-07-13, 06:50 PM
D212 przód. W ramach rozliczenia mogę dostać taki przód. Mieszanka pro1. To ma taki dziwny profil w standardzie że bok opony kończy się praktycznie na rancie? Czy to jakiś zgnieciony placek? No dziwnie to wygląda w porównaniu do 211...
2016-07-13, 07:03 PM
Heheh .. no każdy tak reaguje !!! ... Jak ja rozpakowałem paczkę to zadzwoniłem do kolesia że mi qrwa oponę do skutera wysłał !! .. Wstyd jak chooojj, jak mnei w błędu wyprowadzał ..
TAK MA BYĆ że widać felgę, to jest taka opona .. i to jest ZAJEBISTA OPONA .. Ale pilnuj ciśnienia 2,4 -2,5 bo potarga ją w cholerę po bokach, przy ostrej jeździe na mniejszym ciśnieniu ..
To co piszesz z roku 2013 chodzi po 260-280 zł ... Tak na marginesie żebyś wiedział że to nie jest mega okazja jakaś ..
TAK MA BYĆ że widać felgę, to jest taka opona .. i to jest ZAJEBISTA OPONA .. Ale pilnuj ciśnienia 2,4 -2,5 bo potarga ją w cholerę po bokach, przy ostrej jeździe na mniejszym ciśnieniu ..
To co piszesz z roku 2013 chodzi po 260-280 zł ... Tak na marginesie żebyś wiedział że to nie jest mega okazja jakaś ..
2016-07-13, 08:29 PM
Dzięki.
No 2 paczki mi jest winien także ten...
To ciśnienie to na ciepłym kapciu?
No 2 paczki mi jest winien także ten...
To ciśnienie to na ciepłym kapciu?
2016-07-14, 08:45 AM
Tak, robocze ciśnienie .. 2.4 - 2.5 .. Jak jest gorąco i tempo konkretne no to 2.4 na kocu .. Jak są 23 stopnie i tempo wolne to ja daje nawet 2.6 bo i tak opona się schłodzi ...
Ogólnie to nie wiem jak po drodze bo tam podejrzewam nie ma to żadnego znaczenia ale na torach to po prostu zaraz po zjeździe sprawdzam i wtedy ma być to robocze ...
Ogólnie to nie wiem jak po drodze bo tam podejrzewam nie ma to żadnego znaczenia ale na torach to po prostu zaraz po zjeździe sprawdzam i wtedy ma być to robocze ...
2016-07-17, 09:01 AM
AS powiedz, jakie powinno byc ciśnienie robocze w oponie przód i tył przy jeździe sportowej, ale jednak po drodze. Bo zauwazylem, ze nawet 0.1 bara robi roznice. I tez roznica temperatur np 23 stopnie a 30, jak jest chłodniej to 0.2 bara wiecej. Ale ile na ciepło powinno byc wyjściowo?
2016-07-17, 08:39 PM
Ale to się przyjacielu nie da tak napisać .. Jak sam zauważyłeś to bardzo zależy od temperatury otoczenia czy tam asfaltu ale to nie koniec .. To zależy od tempa i od rodzaju jazdy ..
Oponę można nagrzać dając w palnik pod 299 ... można rozgrzać lecąc na kolanie na drodze tak że tył zamkniesz ale wszystko to ma się nijak do choćby paru kółek na Radomiu czy Kisielinie a nie wspominając już w ogóle np. na Poznaniu gdzie w winklu byle jakim masz taki żar na oponie że zero porównania ...
Do tego u mnie to pracuje tak że ja nagrzewam kocem - mierzę - wjeżdżam - jadę całkiem żwawo - zjeżdżam i patrzę jak wygląda opona i od razu po zjeździe mierzę i ustawiam tak żeby np na przodzie na D212 było 2.4 - 2.5 a tył np. na Supercorsa SP było w okolicy 1.7 - 1.9 .. ALE to nadal nie jest wszystko .. Kiedy widzę że coś z nią nie tak albo mi ucieka tył to kombinuję .. najpierw zmniejszam ciśnienie .. potem zwiększam - różnie .. Do tego dochodzi rodzaj toru, tempo .. a jak dodamy zawieszenie = tragedia ...
Tak że .. ja bym proponował tyle tylko żeby trzymać ciśnienie zalecane przez producenta OPONY - ale po jeździe - tzn. polatasz i wtedy stanąć szybko i zmierzyć ....
Jakie opony masz ??
Oponę można nagrzać dając w palnik pod 299 ... można rozgrzać lecąc na kolanie na drodze tak że tył zamkniesz ale wszystko to ma się nijak do choćby paru kółek na Radomiu czy Kisielinie a nie wspominając już w ogóle np. na Poznaniu gdzie w winklu byle jakim masz taki żar na oponie że zero porównania ...
Do tego u mnie to pracuje tak że ja nagrzewam kocem - mierzę - wjeżdżam - jadę całkiem żwawo - zjeżdżam i patrzę jak wygląda opona i od razu po zjeździe mierzę i ustawiam tak żeby np na przodzie na D212 było 2.4 - 2.5 a tył np. na Supercorsa SP było w okolicy 1.7 - 1.9 .. ALE to nadal nie jest wszystko .. Kiedy widzę że coś z nią nie tak albo mi ucieka tył to kombinuję .. najpierw zmniejszam ciśnienie .. potem zwiększam - różnie .. Do tego dochodzi rodzaj toru, tempo .. a jak dodamy zawieszenie = tragedia ...
Tak że .. ja bym proponował tyle tylko żeby trzymać ciśnienie zalecane przez producenta OPONY - ale po jeździe - tzn. polatasz i wtedy stanąć szybko i zmierzyć ....
Jakie opony masz ??
2016-07-17, 09:39 PM
pirelli diablo rosso corsy
2016-07-18, 09:38 AM
Hmm.. o tych oponach to nic nie wiem .... Czasem je widzę u kogoś na motocyklu ale to w grupach B czy C ... Jeden kolega jeździł na tym po Poznaniu w ZX-10, tym najnowszej generacji ( chyba 2013 rok ) i spokojnie latał 1:45 .. więc trzymają .. A najciekawsze jest to co pisze Pirelli >> Supercorsa SC i SP to opona na tor .. a Rosso Corsa to opona na tor i na drogę - co jeszcze ciekawsze zalecana do motocykli sportowych o pojemności ponad litr np. do Ducati 1198 .. A jakoś tak rzadko kiedy je widać na felgach ... Mogę zapytać kolegi jak ustawiał ciśnienia - on już nie lata, bo żona, bo dom .. bo dziecko i reszta dupereli .. ale pewnie coś tam pamięta ..
2016-07-18, 11:21 AM
Ogolnie opona elegancka. Dosc szybko sie nagrzewa i dobrze klei. Tylko trzeba jej wyczuć ciśnienie odpowiednie. Z moich obserwacji wynika, ze jak jest 30+ stopni 1.9-2.0, a jak ponad 22-24 to 2.1-2.2. Mierzone na zimnej. Poza tym wytrzymała, zrobiłem juz 1700 km, zużycia nie widac
2016-07-18, 01:01 PM
A.S. używasz jakiegoś własnego kompresora? Może jakiś polecisz?
2016-07-19, 10:25 AM
Dziwnie schodzi Ci ta diablo Rosso Corsa
Ja na tej gumie agresywnie odkrecałem manete w dużych złozeniach i schodzila mi książkowo. A tu widzę zimne rozdarcie i ciśnienie miałem chyba 1.9 o ile dobrze pamiętam
Ja na tej gumie agresywnie odkrecałem manete w dużych złozeniach i schodzila mi książkowo. A tu widzę zimne rozdarcie i ciśnienie miałem chyba 1.9 o ile dobrze pamiętam
2016-07-19, 12:48 PM
nowy >> kompresora nie mam .. tzn. mam taki mały na 12V od Volkswagena co dają w Passeratti czy Golfie czwóreczce z kołem zapasowym .. ale i tak pompuje teraz pompką ...
k1kristo - FUCK !!! Jakbym swoje opony widział !!!!! No dosłownie jak zdjęcie ze Sticha ... Przepraszam że się nie orientuję ale TY TEŻ MASZ RN22 ?!?!?!?
Jeśli tak to jesteśmy na tropie niezłej afery .... 2 osoby mi mówiły że RN22 zżera gumy - ale wziąłem to za kolejne Urban Legends ... a tu jednak coś na rzeczy może być .. MEGA CIEKAWE !!
k1kristo - FUCK !!! Jakbym swoje opony widział !!!!! No dosłownie jak zdjęcie ze Sticha ... Przepraszam że się nie orientuję ale TY TEŻ MASZ RN22 ?!?!?!?
Jeśli tak to jesteśmy na tropie niezłej afery .... 2 osoby mi mówiły że RN22 zżera gumy - ale wziąłem to za kolejne Urban Legends ... a tu jednak coś na rzeczy może być .. MEGA CIEKAWE !!
2016-07-19, 12:52 PM
Tak, jest to r1 rn225 z 2012 roku. Po 1700 km zużycia nie widac za wiele
2016-07-19, 01:01 PM
No JAK NIE WIDAĆ ??
Rozrywa gumę na miękkiej mieszance ... To co mi zabiło te 3 tyły w dwa dni na Pozen ...
Przód ogarnąłem bo to było definitywnie za niskie ciśnienie .. ale tył .. JESTEM w kropce ..
Jestem niby deko szybszy na kartingu, ale ZX-10 odkręcałem też mocno i opony jak szkło .. a tutaj szarpie i rozrywa jak ciężka cholera ..
Cały czas kombinuję że może zawieszenie ... kompresja szybka czy wolna czy cholera wie co .. ale na razie kombinowałem z ciśnieniem - ale już wiem że to ślepa droga ..
Jest zagadka do rozwiązania !! ...
Rozrywa gumę na miękkiej mieszance ... To co mi zabiło te 3 tyły w dwa dni na Pozen ...
Przód ogarnąłem bo to było definitywnie za niskie ciśnienie .. ale tył .. JESTEM w kropce ..
Jestem niby deko szybszy na kartingu, ale ZX-10 odkręcałem też mocno i opony jak szkło .. a tutaj szarpie i rozrywa jak ciężka cholera ..
Cały czas kombinuję że może zawieszenie ... kompresja szybka czy wolna czy cholera wie co .. ale na razie kombinowałem z ciśnieniem - ale już wiem że to ślepa droga ..
Jest zagadka do rozwiązania !! ...