ja też jeszcze takich samych nie miałem na przodzie i tyle między innymi z racji tego, że 2-3 tyły idą na jeden przód
Przód i tyl PP 2CT
TeDe i jak oceniasz PP3 ??
A apropo różnych opon na przodzie i tyle to z tego co ja się orientuje ma to znaczenie przy deszczu...ktoś kiedyś mi tak powiedział a ile w tym prawdy to nie wiem
Ale ja zawsze śmigam na takich samych laczkach
Pozdro
Na pewno ma to roznice w jezdzie cywilnej po miescie w roznych warunkach pogodowych i nie tylko, to samo przeciez sie mowi w kwesti gum w aucie zeby chociaz byly te same na osi... mysle, ze jest w tym jakis sens
Dziś założyłem oponki i pare innych rzeczy do sezonu.
Obecne laczki Dunlopy GP RACER D209 - soft
Kupiłem w promocji za 575 zł komplet opon dot początek 2012, pewnie zejdą w oczach ale za tą kase mam wyje*ane
No za te pieniadze tez bym sie nie zastanawial
oby dobrze sluzyly
Siema wszystkim.Jakie opony polecacie do RN09 bo temat rzeka a nie wiem na co się zdecydować.Chodzi mi żeby dobrze na winklach trzymała i w miarę szybko się grzała.Ewentualnie jakiś namiar na sklep gdzie można w miarę w przystępnej cenie kupić.Pzdr
ja jeździłem cały czas na Michałach PP 2CT 190/55 tył byłem mega zadowolony nigdy nie zawiodły ,teraz kupiłem Dunlop D211 bo każdy uważa że to jedna z najlepszych drogowych opon ,przekonamy się
ale PP polecam z czystym sumieniem
W sumie to nie wiem czy jestem w stanie wykorzystać pełne możliwości opony więc PP 2CT powinny wystarczyć.Profil 50 czy 55?bo zawsze jeździłem na 50-ce...
jak chcesz pośmigać ostrzej po zakrętach i po torze to 55 ,jak używasz moto delikatnie i nie masz zamiaru ostrzej pojeździć w zakrętach to 50
dunlop d211 - jak jeździsz OSTRO, na kole, to idzie momentalnie :/ metzeler m5 jest mega, trzyma się mega, deszcz, mokro to na rozgrzanej staje na koło od razu.
ostra jazda nie równa się jazda na kole
na profilu 50 lepiej się jeździ na gumie jak coś
Chodzi mi głównie o ostrzejsze winkle i czasami na koło żeby postawić...na torze raczej jeździć nie będę.Mam teraz jakiegoś Dunlopa założonego właśnie 55( w sumie nowa tylko dostała gdzieś lekkiego bicia podobno) i zauważyłem że trochę lepiej się w zakręty wchodzi(wcześniej miałem profil 50). Więc zastanowię się nad PP 2CT i Metzelerem M5.
wszystko też zależy ile chcesz wydać ,bo teraz są już PP 3 więc nowsze od PP 2 ,co do profilu to sam musisz wiedzieć na ile będziesz śmigał po tych zakrętach
Ja to się w ogóle nad kompletem zastanawiam bo z przodu mam właśnie PP2CT nawet w miarę jeszcze tylko rocznik już stary...630 zł za PP3 na tył mogę dostać więc chyba nie jest źle...Winkle na ostro
chyba że znowu na jakąś deskę trafię....
Chciałbym aby ktoś kto wie wypowiedział się jakie są różnice w oponie w rozmiarze 50 a 55 jakie są zalety i wady obu, chciałem nowy temat założyć no ale może nie będzie offtopu, proszę o konkrety bo chciałbym wiedzieć co dla mnie lepsze.
Chodzi o wysokość profilu na 55 możesz sie bardziej składać w zakręty ponieważ ma większa powierzchnie styku bocznego z asfaltem , osobiście uważam , jeżeli nie jeździsz po torze albo nie szorujesz kolanami po asfalcie to nie odczujesz żadnej różnicy.
Czyli to jedyna różnica tak ?
Durne pytania zadajesz wydaję mi się że na siłę chcesz ponabijac sobie postów albo taki ograniczony jesteś. Marcin napisał białe na czarnym a Ty dalej pytasz ???