Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jakie OPONY do R1 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
ja też jeszcze takich samych nie miałem na przodzie i tyle między innymi z racji tego, że 2-3 tyły idą na jeden przód
Przód i tyl PP 2CT Red_icon_wink
TeDe i jak oceniasz PP3 ??
A apropo różnych opon na przodzie i tyle to z tego co ja się orientuje ma to znaczenie przy deszczu...ktoś kiedyś mi tak powiedział a ile w tym prawdy to nie wiem Red_icon_smile Ale ja zawsze śmigam na takich samych laczkach Red_icon_smile
Pozdro
Na pewno ma to roznice w jezdzie cywilnej po miescie w roznych warunkach pogodowych i nie tylko, to samo przeciez sie mowi w kwesti gum w aucie zeby chociaz byly te same na osi... mysle, ze jest w tym jakis sens Red_icon_smile
Dziś założyłem oponki i pare innych rzeczy do sezonu.

Obecne laczki Dunlopy GP RACER D209 - soft

Kupiłem w promocji za 575 zł komplet opon dot początek 2012, pewnie zejdą w oczach ale za tą kase mam wyje*ane Red_icon_smile
No za te pieniadze tez bym sie nie zastanawial Red_icon_smile oby dobrze sluzyly Red_icon_smile
Siema wszystkim.Jakie opony polecacie do RN09 bo temat rzeka a nie wiem na co się zdecydować.Chodzi mi żeby dobrze na winklach trzymała i w miarę szybko się grzała.Ewentualnie jakiś namiar na sklep gdzie można w miarę w przystępnej cenie kupić.Pzdr
ja jeździłem cały czas na Michałach PP 2CT 190/55 tył byłem mega zadowolony nigdy nie zawiodły ,teraz kupiłem Dunlop D211 bo każdy uważa że to jedna z najlepszych drogowych opon ,przekonamy się Red_icon_cheesygrin ale PP polecam z czystym sumieniem
W sumie to nie wiem czy jestem w stanie wykorzystać pełne możliwości opony więc PP 2CT powinny wystarczyć.Profil 50 czy 55?bo zawsze jeździłem na 50-ce...
jak chcesz pośmigać ostrzej po zakrętach i po torze to 55 ,jak używasz moto delikatnie i nie masz zamiaru ostrzej pojeździć w zakrętach to 50 Red_icon_smile
dunlop d211 - jak jeździsz OSTRO, na kole, to idzie momentalnie :/ metzeler m5 jest mega, trzyma się mega, deszcz, mokro to na rozgrzanej staje na koło od razu.
ostra jazda nie równa się jazda na kole Red_icon_tongue na profilu 50 lepiej się jeździ na gumie jak coś
Chodzi mi głównie o ostrzejsze winkle i czasami na koło żeby postawić...na torze raczej jeździć nie będę.Mam teraz jakiegoś Dunlopa założonego właśnie 55( w sumie nowa tylko dostała gdzieś lekkiego bicia podobno) i zauważyłem że trochę lepiej się w zakręty wchodzi(wcześniej miałem profil 50). Więc zastanowię się nad PP 2CT i Metzelerem M5.
wszystko też zależy ile chcesz wydać ,bo teraz są już PP 3 więc nowsze od PP 2 ,co do profilu to sam musisz wiedzieć na ile będziesz śmigał po tych zakrętach Red_icon_smile
Ja to się w ogóle nad kompletem zastanawiam bo z przodu mam właśnie PP2CT nawet w miarę jeszcze tylko rocznik już stary...630 zł za PP3 na tył mogę dostać więc chyba nie jest źle...Winkle na ostroRed_icon_smilechyba że znowu na jakąś deskę trafię....
55 jest lepsza na winkle
Chciałbym aby ktoś kto wie wypowiedział się jakie są różnice w oponie w rozmiarze 50 a 55 jakie są zalety i wady obu, chciałem nowy temat założyć no ale może nie będzie offtopu, proszę o konkrety bo chciałbym wiedzieć co dla mnie lepsze.
Chodzi o wysokość profilu na 55 możesz sie bardziej składać w zakręty ponieważ ma większa powierzchnie styku bocznego z asfaltem , osobiście uważam , jeżeli nie jeździsz po torze albo nie szorujesz kolanami po asfalcie to nie odczujesz żadnej różnicy.
Czyli to jedyna różnica tak ?
Durne pytania zadajesz wydaję mi się że na siłę chcesz ponabijac sobie postów albo taki ograniczony jesteś. Marcin napisał białe na czarnym a Ty dalej pytasz ???
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30