Chyba raczej v2 jeśli 2017r? One sie bierznikiem różnią tylko?
(2017-12-13, 05:21 AM)k1kristo napisał(a): [ -> ]Chyba raczej v2 jeśli 2017r? One sie bierznikiem różnią tylko?
Po bieżniku idzie poznać czy v1 czy v2 ale obecnie są już wypuszczanie tylko v2 więc masz na 99% wlasnie je
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ja miałem Metzelery M7RR opona OK, teraz mam Supercorsy SP i o niebo lepsze, byłem na torze w Brnie i prędzej przód z M7RR puścił niż Sopercorsy na tyle, a wersje V2 podobno jescze lepsze. Dodam że na Supercorsie zrobiłem w tym sezonie 2500km i oznak zużycia bardzo nie widać na razie.
Na rosso corsach przejezdzilem 2 sezony i około 5000 km. Na upartego pół sezonu by jeszcze obleciał. Boki zjechane, środek został
Tak, zgadzam się, na torze Supercorsa będzie o wiele lepsza, ale gdyby złapał mnie deszcz na drodze, to wolę mieć M7RR, a, że więcej poruszam się po drogach to za opona to aż nad to
..moze dziurawe są... za niska ta cena...
Jedyny minus to podobno data... nie dzwoniłem więc wiecej nie wiem
Jak opony mam z różnych parafi to jakaś tragedia jest ? Przód mam continental sport atack 2 a tył pirelli diabolo rosso 3. Dobrze mi sie jeździ ale nie mam porównania do kompletu gdy przód i tył ten sam.
A ze nowy sezon sie zbliża powoli hehe to nie wiem czy dawać 1200 za komplet czy sam tył za 650 bo przód bieżnikowo jest Ok a rok tez fajny tylko nie wiem czy to porodówka bo na takich kupiłem.
A i jeszcze jedno jak nowe opony sie dociera bo słyszałem ze szaleć nie można odrazu po założeniu nowych oponek. Z góry dzięki za info
No najlepiej takie same ale i na różnych można jeździć oby każda z nich była dobra. Tak nowe opony mają śliskie zabezpieczenie i trzeba to zetrzeć. Ja poprostu kilkadziesiąt pierwszych km jadę spokojniej
Z różnymi to jeszcze jest taka teoria, że inaczej tylne odbiera wodę z przedniego koła, bo są różnice w fakturze bieżnika... Ponoć jeśli są takie same, to tylna lepiej odbiera wodę z przedniej...
(2018-01-19, 01:41 PM)GoProR1 napisał(a): [ -> ]Z różnymi to jeszcze jest taka teoria, że inaczej tylne odbiera wodę z przedniego koła, bo są różnice w fakturze bieżnika... Ponoć jeśli są takie same, to tylna lepiej odbiera wodę z przedniej...
a to są już teorie fachowców spod sklepu......
tylko w samochodzie na osiach napędowych ważny jest ten sam typ opony ( obwód co by różnicówka po tyłku nie dostawała i przyczepność, ale z tym nowe auta sobie radzą kontrolą trakcji itd..),
wystarczy popatrzeć na zawodników przód miękki tył twardy itd... to że to ten sam producent to nic nie znaczy bo to są całkiem dwie różne opony.....
Ja się kiedyś spotkałem z wypowiedzią gościa z Metzelera odnośnie M7RR, gdzie mówił, że tylna ma na środku pasek slika, przez co nie odprowadza wody i dlatego powinno się ją parować z przednią M7RR z którą fajnie współpracuje.
(2018-01-30, 01:17 PM)Kamool napisał(a): [ -> ]Ja się kiedyś spotkałem z wypowiedzią gościa z Metzelera odnośnie M7RR, gdzie mówił, że tylna ma na środku pasek slika, przez co nie odprowadza wody i dlatego powinno się ją parować z przednią M7RR z którą fajnie współpracuje.
Kamil .... taki duży w takie bajki.... takie opinie to tylko sprzedaż i tyle..... psss
co ja mówię tak trzeba parować metzelery w końcu to firma w której pracuje
....
p.s a teraz weź mi przypomnij te tensometry do czego miały być, bo pamięć mam zajebiście dobrą ino strasznie krótką...
bardziej łazi mi o gabaryt i siłę