Parę lat jeździłem na suzuki rf 900, dopiero jak kupiłem r1 to się zaczęła prawdziwa jazda, z przodu w niej mam założonego dunlop sportmax d211, który nie robił mi złych niespodzianek nawet przy 0 stopni C, i z przodu zostanę przy dunlopie teraz będzie d212. Z tyłu miałem Pilot One 200/55 który lubił płatać psikusy( jak kupiłem moto oponki miały około 50-60 % mięsa). Po nauce jazdy na kole i agresywnym rozkręcaniu manetki Pilot skończył swój żywot w sierpniu, założyłem używanego dunlopa sportmaxa 190/50 od kumpla żeby polatać do końca sezonu i na nowy sprawić sobie nówki. Po przejściu na początku miałem wrażenie ze minimalnie lżej wchodziło się w winkle na sportmaxsie chociaż jeszcze jestem kiepski bo nie udało mi się tyłu zamknąć bo brakuje mi około 5-8mm w sumie to był pierwszy sezon na r1 to i tak jestem zadowolony. I teraz tak zastanawiam się czy może na tył założyć coś co by wytrzymało dłużej nie wiem może pp3 2ct albo coś w tym stylu, albo po prostu mieć odłożone parę groszy na jeszcze 2 nowe dunlopy d212. W tym sezonie cel to zamkniecie oponki i kolano musi być i aby się obeszło bez gleby
Więc jak widać doświadczenie z oponami miałem małe i dlatego tak człowiek non stop kombinuje żeby jak najlepszego wyboru dokonać
Ja powoli robię zapasy i w tym sezonie przetestuję jeszcze Bridgetsone RS10 i Dunlop SPORTSMART ( nie Sportmax ) ... Do tego mam kilka Supercors SP i przymierzam się do Michała Power CUP... Wszystkie te opony to półka "Street-race" - oprócz Power Cupa oczywiście ..
Czyli opona twarda po środku i miększa po bokach i opona która ma wytrzymać długi wyścig ..
D212 no to nie ma co dalej opisywać - ale wczoraj rozmawiałem z kolegą który lata w Rookie i stwierdził że pierwszy sezon jeździł na D212 cały czas ( bo przedtem różne opony zakładał ) i pierwszy sezon nie wyglebił ANI RAZU
... a on jest w te klocki dobry
... więc coś w tym musi być
- mowa oczywiście o jeździe tylko po torze .. trudno mi powiedzieć jak ta opona zachowuje się na ulicy śliskiej, mało rozgrzana i w czasie 6 godzin jazdy nad Morze
- w jedną stronę ..
Dzieki Dzony, więc te 212 wjadą na przód
Ostatnio zaskoczylem sie bo ogladajac filmiki z roznych targow byly motocykle typowo torowe i opona na tyle u jednego to byla 200/55 a u innego 190/60 a nawet 190/70 ... nie wiedzialem, ze az taka duza rozbieznosc jest w rozmiarze opon motocyklowych na torze... myslalem, ze raczej wszyscy od siebie papugują i trzymaja raczej jeden size np 190/60
Zasadniczo to zakładają co mają
..
A.S. szanuje CIe za swoja wiedze ale nie pieprz znow glupot hehehe
)) przeciez wiemy, ze teamy mocno sponsorowane nie zakladaja co maja bo opony to mega wazna kwestia czasem wygrac lub przegrac
tak wiec zakladanie jakiegos konkretnego rozmiaru ma zawsze jakis sens w danym teamie tylko pytanie czemu tak rozbieznosc
Wydaje mi się ze w najbardziej prestiżowych rozgrywkach takich jak Motogp, WSBK, itp jest ustalony rozmiar i nie zakłada nikt sobie opon jakich chce. Oczywiście mogę się mylić.
Dmn dobra cena, mam bodajze te same u siebie zakladane fabrycznie w beemce wiec mysle, ze mozna im zaufac.. u mnie nazywa sie do bridgestone Battlax Evo Hypersport S20 czy jakos tak
Oczywistą oczywistość ciężko komentować .. nawet bym nie pomyślał że ty o jakichś TEAMACH piszesz
... Ja napisałem jak to jest wśród latających dla zabawy po torze .. Często jest tak że zakłada się to co w łapy w padnie .. ale to też tylko wśród "NAS"
.. tzn. tych mniej wystraszonych lub mniej skierowanych na rekordy obiektu .. reszta oponki jak serki z biedronki musi mieć - świeżutkie i najdroższe .. I ja też może kiedyś będę takie miał
!!
Tylko się nie produkować znowu
.. tak dla żartów napisałem .. dobre opony = zdrowe i długie życie
!
siema ! kupiłem erłana na oponach dunlop sportmax d212 gp pro 4 , ciezko o nich znaleśc opinie , ale wyczytałem ze to opony raczej na tor.
ma ktoś moze doświaczenia z nimi na ulicy ?
ciekaw jestem czy na ulicy przy normalnej jezdzie nie bedzie problemu z utrzymaniem odpowiedniej temperatury?
zalezy mi na przyczepnosci na suchym i raczej w ciepłe dni. w deszcze mi obojetne bo i tak wtedy nie ufam moto i jade 60km/h
Moge odkupic od ciebie ta oponke
(2016-03-20, 07:53 PM)szymek napisał(a): [ -> ]Moge odkupic od ciebie ta oponke
hehe czyli przypuszczam ze klei sie dobrze
ciekaw wogóle jaka to jest mieszanka ? nigdzie nie moge znalesc info
z boku na oponie powinna być literka jaka. Nie wiem jak w d212, ale w d211 była
Na ulicy środek zniknie Ci moment. Jak sie zdecydujesz podrzuc jakas fotke
Neo cofnij sie na strone 15 wrzuciłem tam specyfikacje d212.
Thor masz racje w d211 byly literki s ,m, e
A w d212 jest w specyfikacji na stronie 15 pro 1 itd i zwroccie uwage na temp. przod i tyl
(2016-03-20, 09:38 PM)Dżony napisał(a): [ -> ]Neo cofnij sie na strone 15 wrzuciłem tam specyfikacje d212.
Thor masz racje w d211 byly literki s ,m, e
A w d212 jest w specyfikacji na stronie 15 pro 1 itd i zwroccie uwage na temp. przod i tyl
dzieki
przeglądałem wczesniej watek i jakoś pominołem specyfikacje .
ja mam mieszanke 4 , i wynika z tabeli ze przy przodzie to temp. minimum 23c , może być problem przy normalnej jezdzie.
nie nie sprzedaje ich napewno
stan to około 60% ale dojezdze je do konca i wtedy zobacze co kupic , pewnie coś mniej sportowego ;-) choc jak te 212 sie zagrzeja to beda trzymac jak szalone.
jezdziłem w grudniu przy 13c i odwijałem 1 i 2 na maxa i zero uslizgów tyłu nawet na zimnej oponie , byłem w szoku .wczesniej miałem z750 i na tyle miałem pilot powera jednoskladnikowego to na zimnym wieczne uślizgi były ,kilka razy to ładnie by mnie zawineło a z750 ma "tylko" 110 kucy
Pilot power i wszystko jasne
Neo jak zajedziesz srodek i zostana ci boki , to moge je wziasc. Dojade je na torze