A ja podrzuce od siebie kilka słów... w obecnym moto fabrycznie były wrzucone "Bridgestone battlax s20r hypersport" i póki co zrobiłem na nich 2 tys km i jest elegancja francja. Jeździłem w chłodniejsze dni i szybko temperature łapią i ładnie trzymają. Tak wiec ja osobiscie mogę te opony polecić
Odnośnie supercorsy sp v2. Ile mniej wiecej km wytrzymują? Wiem, ze to zależy od preferencji kierowcy ale chodzi mi tak srednio
Nie wiem jakie kolega mógł mieć problemy na S20. Miałem już 2 komplety w R1 i nie pamiętam żadnego uślizgu, więc on w 600 raczej też nie powinien mieć jeśli nie miały z 10 lat...
No chyba że mówimy o jeździe po torze, to w pewnym momencie tam zaczynają one mieć problem. Wtedy polecam D211 ale wytrzymają one z 3-4 tys km.
Ja na supercorsie v2 sc0 zrobiłem ok 800 km. z 400 na torze i 400 na drodze. Środek jeszcze jest i nawet palilem na paradzie weselnej dosyć ostro także po drodze wydaje mi się że ok 2 tys w tej mieszance wytrzyma
No to jak na najmiekszej zrobiłem 800 km. To na sp z 5 tys powinieneś zrobić.Oczywiście zależy jakie trasy preferujesz
Z opon rosso II a rosso corsa, ktore beda miały lepsza przyczepność i ogólnie lepsze na ulice?
Rosso corsa ma lepszą przyczepność z racji miększej mieszanki. Miałem w swojej i zdecydowanie polecam! Na bank obie oponki były już opisywane, więc w skrócie napisze, że rosso II powinny dłużej wytrzymać za cenę trochę gorszej przyczepności. Na drodze nie zauważysz tej różnicy bo i tak nie da rady dogrzać ani jednej, ani drugiej do takich temperatur, w których czują sie najlepiej
Chociaż zdarzało się ;P
Bierz Rosso Corse, nie zawiedziesz sie
Nawet na okazyjne latanko po torze powinny Ci wystarczyć
Tylko rosso corsa będzie gorsza na mokrym niż rosso 2 .Jeździłem na tych i na tych świetne opony ,a jeżeli idzie o przyczepność na suchym to mają jej naprawdę dużo i można na nich czuć się pewnie w dużych złożeniach
Ja po deszczu nie jeżdzę
dzieki za odp
To bierz Rosso corse
A ogólnie to kiedy najlepiej kupic oponki? Chodzi o to zeby moze jakas promocje złapać
W dobrej cenie są teraz przody D212 z 2013 r 269 zł i tak czaje się żeby kupić, a tak to różnie ja cały Czas śledzę allegro
(2015-10-12, 03:27 PM)Dżony napisał(a): [ -> ]No to jak na najmiekszej zrobiłem 800 km. To na sp z 5 tys powinieneś zrobić.Oczywiście zależy jakie trasy preferujesz
Wydaje mi sie ze 5tys na supercorsie nierealne w litrze
Mi pilot powery 3 wystarczyły na 5tyś a są dużo twardsze
zależy jak się jeździ
bo mi starczyła D211 S na chyba 7 tys km
sam nie wiem jakim cudem
Sorek jeździłem na bt016 pro i bt015 ale nie R1 tylko 110 konna vfr i nawet trochę po torze bardzo fajnie trzymały .Na mokrym takie sobie .Ale do R1 ja osobiście wolę coś lepszego supercorsa ,rossocorsa d211,D212,racetec intertact.
Cichy stunter to zależy kto jak lata jak ostro palujesz i palisz ze startu gumę to znika w oczach każda
(2015-11-21, 04:40 PM)Dżony napisał(a): [ -> ]Sorek jeździłem na bt016 pro i bt015 ale nie R1 tylko 110 konna vfr i nawet trochę po torze bardzo fajnie trzymały .Na mokrym takie sobie .Ale do R1 ja osobiście wolę coś lepszego supercorsa ,rossocorsa d211,D212,racetec intertact.
Cichy stunter to zależy kto jak lata jak ostro palujesz i palisz ze startu gumę to znika w oczach każda
Ok, czaje.
A jaką mieszankę polecasz na drogowe warunki??
(2015-11-21, 03:41 PM)Sorek89 napisał(a): [ -> ]Czy te opony są coś warte?? Ktoś latał na nich??
Moto to RN12 kumpla.
Cena myślę nie jest wygórowana.
Przeznaczenie: droga, ostre zapierdalanie, głównie po suchym, ale deszcz się może zdażyć. Bez torowania.
http://allegro.pl/120-70-17-190-55-17-br...28381.html
jezdzilem na tym battlaxie w hondzie 1000rr 06r , glebe na mokrym zaliczyłem po uślizgu przodu. bardzo długo je trzeba dogrzewać o czym ja zapomnialem i w pośpiechu poleciał paciak. tylko moje nie byly z oznaczeniem PRO wiec moze to juz inna mieszanka.
jak zapierdala po mieście to ja bym nie ryzykował,lepiej dołożyć 200 zł i wziać np d212/d211 (ja dałem za komplet 950zl)