Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jakie OPONY do R1 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Raczej inaczej. SP to opony torowe na których można tez jeździć po drodze.
ale jest to całkiem inna opona? czy prócz nazwy niczym się nie różni ?
Sorek czekam na opinie co do żywotności S20 Evo.
Bo sam juz bede musiał sie rozgladać za jakimś kompletem opon.
Ja biorę pod uwagę 2 modele s20evo właśnie albo m7rr i zastanawiam się, które brać na nowy sezon. W teście motorrad wygrały m7rr, podobno trzymanie podobne jak w s20evo ale dłużej wytrzymują, ciekawe jak jest w praktyce.
(2016-01-10, 06:54 PM)Adi92 napisał(a): [ -> ]ale jest to całkiem inna opona? czy prócz nazwy niczym się nie różni ?

Ja tez miałem brać supercorse sp ale kupiłem diablo rosso corse. Z tego co się dowiedziałem rosso corsa jest bardziej odporna na uszkodzenia typu dziury, studzienki i się szybciej nagrzewa. Ale dopiero na wiosnę się więcej wypowiem
diablo rosso corsa szybciej łapie temp niz sportowa guma ?:0
Ja mam dostęp do tych opon od znajomego który ściga sie w pucharze polski na Poznaniu itd wiec mam dostęp i to w dobrej kasie dlatego mam dylemat czy pchać sie w te gumy czy jakis konkretny nowy model. We wcześniejszym motocyklu (sc33) miałem metzeler m3 jeśli mnie pamięć nie myli, opony odporne na dystans ale nie polecam ... Tył latał jak na lodzie potrzebowały solidnego rozgrzania choć tor na nich zaliczyłem bez przygód Red_icon_wink
Adi diablo Rosso Corsa i inne sportowe opony drogowe mają to do siebie ze np mając 40 stopni będzie gotowa do pracy znaczy się będziesz miał już max przyczepność. Natomiast w oponach torowych np supercorsa SC przy 40 stopniach nie będziesz miał tyle przyczepności co na oponie drogowej i latajac na torowych bez kocow po prostu je się niszczy, szybciej schodzą.Dlatego w tym sezonie kupuje koce Red_icon_smile. Kolejna sprawa jest oplot drogowe mają sztywniejszy oplot bo muszą znieść cięższe warunki drogowe przez co są mocniejsze niż torowe, ale za to mają mniej przyczepności bo się mniej uginaja Red_icon_smile latałem po torze na diablo Rosso corsach i byłem bardzo zadowolony, ale najlepsza na jakiej latałem to supercorsa sc0 v2 to dla mnie opona nie z tej ziemi
(2016-01-10, 07:48 PM)PatrykNSR napisał(a): [ -> ]Ja biorę pod uwagę 2 modele s20evo właśnie albo m7rr i zastanawiam się, które brać na nowy sezon. W teście motorrad wygrały m7rr, podobno trzymanie podobne jak w s20evo ale dłużej wytrzymują, ciekawe jak jest w praktyce.

No ja też sugerowałem się testem Motorrada
No nic spróbuje sobie tych suoercorsa sc a jeśli mi nie bd odpowiadać to kupie jakis nowy komplecik... Bo na suoercorsach chyba sporo osób jezdzi i większość zadowolona
ja bym jednak wziął sp.
Mam komplecik sc za500 zł w bardzo dobrym stanie wiec mysle ze dobra cena. Jak sie skończą to pomyśle nad sp albo kupie jakis drogowy komplet
K1krosto a czemu sp ? Jakieś uprzedzenia porównania ?
Nie miałem. Ja się wypowiadam tylko na podstawie informacji które sam uzyskałem. Poczytaj:
http://www.scigacz.pl/Opony,drogowe,kont...22885.html

masz tu wszystko opisane
A ja znow przypomne... ze np s1000rr wychodzi na oponach Bridgestone Battlax Hypersport S20 EVO i po zrobionych 2 tys km na nich mysle, ze bede kupowal regularnie ten komplet bo jest zajebiscie Red_icon_smile

Tutaj filmik z Vale ktory smiga na Battlax S20 EVO ... nie wiem czy to te same co ja mam z dopiskiem Hypersport czy nie ale na pewno bliźniacze... 
https://www.youtube.com/watch?v=UwCrViLu...8C,8UMH3,1
..Rossi za odpowiednią sumę $ też by mógłby reklamować "shinko" Red_icon_wink
Filmik mial byc tylko jako ciekawostka a nie fakt który ma przesądzić o wyborze hehehe, wiem, że to kwestia $$$$$ tak wiec dystans jest Red_icon_wink
Bart a jak z zużyciem ?
Po 2 tys zużycie zerowe.
A więc biore Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30