Kupowaleś te z Anglii z ebaya ??
Mam prośbę, mógłbyś zmierzyć średnicę zewnętrzną i wewnętrzną kolektorów
tak to te z UK, są jeszcze jedne
Z której strony? Od strony silnika czy decata?
(2016-02-12, 11:31 PM)dodziu napisał(a): [ -> ]No pełen układ akrapa daje efekt. Ja mam końcówki bez dbkillerow i jest dobrze a co dopiero full opcja
Mam pełen układ akrapa. Ładnie pierdzi i fajnie strzela ogniem. Raz jak jechałem ( jedna z pierwszych jazd) przy odpuszczeniu gazu tak jebnęło, że nie wiedziałem co się dzieje :
(2016-02-13, 12:41 AM)kyniu napisał(a): [ -> ]tak to te z UK, są jeszcze jedne
Z której strony? Od strony silnika czy decata?
I z
tej i z tej
Jarzombek a kompa miałeś robionego?
Tomi postaram się to dzisiaj zmierzyć ale ręki sobie za te pomiary mię dam uciąć
(2016-02-13, 10:36 AM)kyniu napisał(a): [ -> ]Jarzombek a kompa miałeś robionego?
Tomi postaram się to dzisiaj zmierzyć ale ręki sobie za te pomiary mię dam uciąć
Jak się pomylisz o 0,1mm nic się nie stanie
(2016-02-13, 10:36 AM)kyniu napisał(a): [ -> ]Jarzombek a kompa miałeś robionego?
Tomi postaram się to dzisiaj zmierzyć ale ręki sobie za te pomiary mię dam uciąć
Nie wiem czy miałem czy nie. Gościu przede mną kupił ją w Niemczech. Wiem tylko że jest założony PC. Nawet nie wiem czy PC był ustawiany gdzieś, czy gościu ściągał mapy ze stronki. Muszę podpiąć kompa i zobaczyć. Chciałem zobaczyć na aplikacji na telefon ale tam są ograniczone opcje.
kyniu a czym Ty jeździłeś przed 22?
kozia pisze na 1 stronie, fazerkiem
Koczis Ty to jednak jesteś czujny, coś czuje że też Ci chodzą akrapy po głowie
Kolega wystawił bo mu powiedziałem że jak chce to może próbować sprzedać do czasu aż nie założę i jak będzie jeszcze do kupienia za te pieniądze w UK
Tomi od strony silnika:
36 wewnątrz i 44,7 zewnątrz
a od drugiej strony to tak jak masz w decacie
A to łączenie z 4 na 2 było fabrycznie złożone.
rury im dalej tym grubsze, srednica po zewnątrz: przy silniku 37, potem 42 przy przejściu z 4 na 2 i przy decacie 44,5
ja też mam pełnego EVO akrapa w rn22 z robionym ECU na mapie acrapa i mi nic nie strzela z wydechu. z jednej strony szkoda bo to fajne uczucie,ale nie jest zdrowe i oznacza,że źle dobiera mieszanke.
w KTMie acrap strzela mi przy każdej redukcji,ale tam w jednocylindrowcu to norma.
@up
Mi przy redukcjach nie strzela. Czasem tylko tak popierdzi, ale przy dynamicznym rozpędzeniu się a później odpuszczeniu gazu czasem zdrowo jebnie. Zauważyłem to tylko w trybie A. W STD i B to nie występowało.
Draco a jeździłeś na pełnym układzie bez modyfikacji ECU?
Zastanawia mnie jak bardzo to jest niezdrowe dla silnika.
Dzisiaj ostro polatałem z kamerką, mam trochę filmików, ale co jazda to spalanie mi rośnie, dzisiaj średnia 8,4l
Dzisiaj trochę polatałem i zmieniłem olej na Yamalube 10W40, od razu czuć że świeży olej.
Zdjęcie wrzucam żeby wiedzieć przy jakim przebiegu zmieniałem (12 135km)
Na następny raz jak będzie ciepło pewnie zamontuje akrapy, na początek same końcówki
montuj, montuj
zamontowałem i się zakochałem!
aż taka różnica?
Specjalnie z tym czekam żeby jeszcze posłuchać jak chodzi seria
Zdjęcie licznika żeby później się nie pomylić i nie skręcić za mocno przebiegu
hahaha
już chyba wystarczająco skręcone jak po 6 sezonach ma 12k km