Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 KYNIU - RN22 2009r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Fabryczny wydech vs full akrap:
Pojeździłem dzisiaj na fabrycznym wydechu z katalizatorem i masakra jak to grzeje w cztery litery, szczególnie jak się stanie na czerwonym świetle Red_icon_cheesygrin
No i druga sprawa to teraz tryb A jest chyba łagodniejszy niż STD z full akrapem. Teraz z gazu na 2 biegu na koło ciężko postawić a z akrapami bez większych problemów. Jak normalnie po drodze z akrapami jeździłem na 3 biegu to teraz często na 2 bieg wrzucałem Red_icon_tongue Z 2 tyś obrotów więcej trzeba mieć żeby jechało tak samo. Silnik na fabrycznym wydechu pracuje ciszej, na akrapie słychać takie stukanie jakby zaworów Red_icon_tongue

Relacja z toru Radom:
Jeździłem mega ostrożnie, aż za bardzo ale to całkiem co innego niż jazda po drodze i trochę szok Red_icon_tongue Jak mi zaczynało wychodzić to odwrócili stronę i od nowa nauka linii przejazdu. Zanim obczaiłem drugi kierunek to byłem już taki zmęczony że miałem dość i wolałem odpuścić żeby nie popełnić jakiegoś głupiego błędu. Ogólnie brak kondycji Red_icon_cheesygrin

Tutaj filmik z okrążenia w prawo i lewo (tylko proszę się nie śmiać z mojego turystycznego tempa Red_icon_cheesygrin): https://www.youtube.com/watch?v=CP5iCpeUaSo

Tak mi obrysowało wahacz przez te nasze Januszowe wiązania:
[Obrazek: wahacztor.jpg]

Tak wyglądają opony po torze, nawet nie domknięte ale chyba coś nie tak z ciśnieniem bo je rozrywa (na zimno miałem 1,85 przód i tył):
[Obrazek: opt1.jpg]
[Obrazek: opt2.jpg]

Później kilka fotek z toru wrzucę Red_icon_cheesygrin
Za male cisnienie. Przod to tak z 2.0 - 2.1 i tyl 2.0. Na drogowe opony nie ma co mniej dawac.

W srode prawdopodobnie jedziemy, chyba ze pogoda sie nie poprawi (bo na razie srednio to wyglada) to pojedziemy w piatek. Jak cos to na fb kontakt Red_icon_wink
Tym bardziej, że tempo miałeś turystyczne i ani jazdą ich nie nagrzales ani kocami więc ciśnienie było tylko ciut wyższe niż na zimno. Trzeba trochę wyobraźni mieć w tej materii Red_icon_smile

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Chciałem dać 2.1 ale goście stwierdzili ze takie jest dobre :-P a mi się nie chciało na stacje jechać to jeździłem na takim :-D
Opony były dogrzane bo ciepło było, aż tak strasznie turystycznie nie jeździłem żeby opon nie zagrzało :-D
Ogólnie to wcześniej jeździłem na takim ciśnieniu po drodze i było ok bo na moim mierniku co mam w domu pokazywało 2.1


Krmtzz będziemy w kontakcie bo ja czuje niedosyt po tej emeryckiej jeździe i musze się jeszcze wybrać w tym sezonie. Tylko pogoda to na razie lipna się zapowiada Red_icon_cheesygrin
Drugi wyjazd powinien być dużo lepszy bo już wiem o co chodzi i dużo rzeczy bym lepiej teraz zrobił pod każdym względem i organizacji i jazdy Red_icon_tongue
No to nieźle jak na mieście smigales przy spokojnej jeździe na takim ciśnieniu Red_icon_smile)))

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Co to za opony?
1.8 na zimnej oponie bez kocy to za dużo.
Ja wczoraj latałem na d211 i na kocu ciśnienie 1.5 nawet 1.4.
Jak jedziesz na tor to ciśnieniomierz jest niezbędny
bart po mieście rzadko jeżdżę a spokojnie wcale, specjalnie mam mniej bo zazwyczaj na serpentyny jeżdżę Red_icon_cheesygrin Nie zauważyłem dużego zużycia a już trochę km zrobiłem tak że ciężko powiedzieć który miernik lepiej pokazywał ciśnienie, ale obstawiam że ten na torze Red_icon_cheesygrin

A i po tym torowaniu teraz się dużo lepiej moto kładzie w zakręty bo zaokrągliło ładnie oponę Red_icon_cheesygrin
Opona oponie nie równa trzeba dostosować do danej opony ciśnienie Red_icon_smile ale w normalnej oponie drogowej nie schodzilbym z ciśnieniem na zimnej poniżej 2.0 tym bardz8ej do turystycznej jazdy Red_icon_smile
Mówisz, że smigasz ostro na serpentynach ale na torze jechales turystycznie ? Czemu tak na odwrót niż logika nakazuje ? Red_icon_smile))
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Opony S20 EVO. W supercorsach dawali po 1,5 albo 1,4.

bart dokładnie tak, po torze jeździłem wolniej bo nowy teren i jakoś muszę nabrać wprawy i zaufania, tak samo na serpentynach na początku jeździłem wolniej Red_icon_tongue
5 okrążeń na torze i już możesz odkrecac panie hehehe Red_icon_smile)))

Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
na Radomiu odkręcać ? a to dobre Red_icon_cheesygrin
tam nie ma nawet gdzie gazu dodać a najgorsze są dla mnie te najwolniejsze zakręty Red_icon_cheesygrin
powoli do celu Kyniu Red_icon_smile , kondycja, "tarcie kolanem" i odpowiednia pozycja ,tego się nauczysz na takim torze jak Radom ,prawdziwa zabawa  zaczyna się dopiero na jedynym torze wyścigowym w Polsce ,czyli Poznaniu Red_icon_smile
Szymek nie porownuj d211 do opony czysto drogowej. W tych d211 czy w jakichs racetecach oczywiscie ze cisnienie musi byc nizsze. Ale w drogowych nie ma opcji schodzic ponizej 2 barow...

Bart z calym szacunkiem, ale nie przesadzaj. Kyniu pojechal pierwszy raz na tor, motocyklem ktory szanuje i nie chce go przeslizgac, wiec wiadome ze nie bedzie sobie dawał w opór na zakrętach których tak na prawde nie zna. Zwłaszcza ze w radomiu zmieniaja po 2 godzinach stronę jazdy, co przy pierwszym wyjezdzie jest troche denerwujace bo praktycznie zaczynasz od zera.

Pojechal ze mna kolega w tamten piątek, własnie z takim podejsciem o jakim mowisz. A ostrzegalem go zeby sobie poznal zakrety, pocwiczyl pozycje, a dopiero pozniej zaczal szalec i jechac coraz szybciej. Wiesz jak skonczyl ? Po 15 minutach jazdy zaliczyl highside'a i skasowal motocykl wlacznie z rozwaloną tylnia felga. Licznik rozwlaony, bak, ogon etc. Bo go wyprzedzila dziewczyna z radomia na 250tce, ktora dobrze znala tor i go ambicja ruszyla, chcial pojechac szybciej nie znajac toru i tak skonczyl.
żaba dokładnie, pierwsze kondycja i umiejętności a potem kręcenie czasów i prawdziwe tory. Radom do nauki bardzo dobry. Ja sobie jeżdżę dla przyjemności a nie dla wyników, nie musze być najszybszy Red_icon_cheesygrin

Na następny raz dam 2,4 na moim i 2,1 na tym torowym ciśnieniomierzu i zobaczymy jak się będzie opona zachowywała.

Możecie polecić jakiś ciśnieniomierz dobry? bo pasuje kupić coś lepszego.

Krmtzzz ma 100% racji, zmienili kierunek i zaczynałem od zera a potem już byłem za bardzo zmęczony to nie ryzykowałem tylko jeździłem spokojnie i szukałem dobrej pozycji. A na dodatek jest tam taki zdradliwy zakręt co się zacieśnia na koniec i jak nie znasz linii przejazdu to od razu lecisz w trawę.
Zwykly jakis elektroniczny, bo ten wskazowkowy ostatnio mnie w ciula robil, raz pokazywal 2,1 raz 2,2, raz 2,0...
http://allegro.pl/miernik-cisnienia-powi...81053.html
taki da radę? coś podobnego było na torze.

No właśnie ja mam taki wskazówkowy i coś chyba kłamie.
Pewnie ze da
Kmtzzz oczywiscie dunlop jest niskocisnieniowa opona i nie porownalem jej do s20 ale 2.0 na zimnej to jest zdecydowanie za dużo dla każdej opony jeśli latasz po torze. Takie jest moje zdanie Red_icon_smile
Kazdy ma swoje, tylko nie na darmo instruktorzy z takich obiektow zalecaja cisnienie nie nizsze niz 2.0. (mowie tu o jastrzebiu czy swietej pamieci lublinie, bo na radomiu istruktorow nie ma przy zwyklych jazdach). Chyba jednak pojecie maja jakies, co nie ?

Jesli te 2,0 jest zdecydowanie za duze to czemu przy zamknietym przodzie, przy dajmy na to 90 km/h nie ucieka mi ani dupa, ani przod ? Jesli faktycznie cisnienie byloby za duze to oczywistym jest ze pojawialy by sie uslizgi nieustannie czy to przy malych czy duzych zlozeniach.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23