2018-09-13, 09:18 PM
2018-09-13, 09:23 PM
Będę monotematyczny .. Racetec RR K2 ... albo nawet K3 .. 400 zł 200/55 2017.. ... I po winklach i po torach czy tam kartingach ... MIODZIO ..
Za Supercorsę SP 190/55 z 2018 trzeba dać 700-710 zł ... za to masz praktycznie dwie RR ..
Za Supercorsę SP 190/55 z 2018 trzeba dać 700-710 zł ... za to masz praktycznie dwie RR ..
2018-09-13, 09:27 PM
z tego co pamiętam to 6500km chyba jest aktualnie i do 7000 może dobije, z tego może z 200km w 2 osoby
No właśnie korci mnie żeby sprawdzić jaka jest różnica między takimi jak miałem a taką supecorsą.
Racetec RR chyba miałem jak kupiłem R1, tylko że miała 6 lat i była jak plastik - nie dało się jeździć i teraz mam uraz
No właśnie korci mnie żeby sprawdzić jaka jest różnica między takimi jak miałem a taką supecorsą.
Racetec RR chyba miałem jak kupiłem R1, tylko że miała 6 lat i była jak plastik - nie dało się jeździć i teraz mam uraz
2018-09-13, 09:49 PM
Na pewno nie miałeś, bo ta opona jest w sprzedaży od 2015 roku ..
2018-09-13, 09:56 PM
(2018-09-13, 09:27 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]Racetec RR chyba miałem jak kupiłem R1, tylko że miała 6 lat i była jak plastik - nie dało się jeździć i teraz mam uraz
Kyniek nie pierdol .... ja właśnie dziś zawiozłem zestaw D212M i K2 do wulkanizatora, a jutro Artek tam wpada na wymianę .... na prawdę zaje zestawik.........
2018-09-13, 10:01 PM
Racetec K3 Interact ze starych zdjęć odczytałem.
Ja nie mówię że to złe opony tylko że moja była stara i jak plastik
Te M7RR bym też chciał przetestować.
Ja nie mówię że to złe opony tylko że moja była stara i jak plastik
Te M7RR bym też chciał przetestować.
2019-02-03, 09:38 PM
I sezon rozpoczęty
2019-02-15, 10:15 PM
Kyniu, co to masz za mocowanie tablicy? Jest ono ruchome? Pozdr
2019-02-16, 10:04 AM
Oryginalne yamahy + kierunki LED.
Można ustawiać kąt rejestracji ale to jest na śrubach, raz zakręcasz i trzyma jak beton
Można ustawiać kąt rejestracji ale to jest na śrubach, raz zakręcasz i trzyma jak beton
2019-08-26, 10:10 AM
I nadeszła ta chwila, po 21 500km fabryczny napęd odmówił posłuszeństwa.
Ze 100km wcześniej wymieniłem też tylną oponę (S20 EVO wytrzymała 3 seozny i prawie 8000km). Założyłem do testów polecana przez wszystkich Racetec RR K3 200/55.
Wnioski po zmianie opony:
- moto zmulone, straciło dużo ze swojej dzikości,
- opona klei jak szalona, aż korci żeby bardziej odkręcać,
- za to jak już puszcza to nagle i ciężko wyczuć kiedy to nastąpi. S20EVO puszczała wcześniej ale mniej gwałtownie i można było to wyczuć (od razu było wiadomo że kiepskiej jakości asfalt),
- na racetecu ze 2 dni temu na solinie jak mi puściła to dupa z pół metra odjechała, trzeba bardziej uważać (S20EVO by puściło wcześniej i bym tak dużo nie odkręcił jak na racetecu, a im wiecej odkręcisz tym bardziej dupa poleci jak już straci przyczepność)
Co do napędu to teraz wpadła złota zębatka aluminiowo stalowa (lżejsza niż cała stalowa) + łańcuch DID 520 ZVMX podwójny złoty. Konwersja z 530 (bo mniejsza waga na łańcuchu robi dużą różnicę) + przednia zębatka 15 zębów zamiast 17 Miało być 16 zębów ale się walnęli w sklepie.
Jakie efekty:
- na 4 biegu potrafi dźwigać przód,
- na 1 i 2 strach odkręcać do oporu (teraz na 2 jest tak jak wcześniej na 1),
- w mieście 1000 razy wygodniej i sprzęgło/kosz podczas startu nie dostaje tak po dupie bo pierwszy bieg krótszy,
- na trasie (bez autostrad) można wykorzystać wszystkie biegi a wcześniej to rzadko kiedy 5 wrzucałem (na autostrady to pewnie lepiej zostać przy fabryce bo v-max z 30km/h mniej),
- oszukuje przebieg i prędkość na liczniku (zawyża ok 10%),
- w połączeniu z pełnym akrapem to teraz nie przyspiesza tylko wystrzeliwuje, aż się muszę trzymać mocniej bo mi parę razy z pod tyłka chciała uciec
- tryb A (sportowy) teraz bardzo rzadko włączam bo taki dzik się zrobił na STD.
- zębatkę z przodu będę musiał jednak zmienić na 16 bo przy przyspieszaniu łańcuch się napina i obciera o ślizg (zębatka mniejsza, przez to łańcuch idzie niżej i ślizg go podnosi).
Oczywiście w ramach testów musiałem zrobić traskę i wypadło na duża pętle bieszczadzką (tak jak na zlocie)
[attachment=10321]
[attachment=10323]
[attachment=10322]
Ze 100km wcześniej wymieniłem też tylną oponę (S20 EVO wytrzymała 3 seozny i prawie 8000km). Założyłem do testów polecana przez wszystkich Racetec RR K3 200/55.
Wnioski po zmianie opony:
- moto zmulone, straciło dużo ze swojej dzikości,
- opona klei jak szalona, aż korci żeby bardziej odkręcać,
- za to jak już puszcza to nagle i ciężko wyczuć kiedy to nastąpi. S20EVO puszczała wcześniej ale mniej gwałtownie i można było to wyczuć (od razu było wiadomo że kiepskiej jakości asfalt),
- na racetecu ze 2 dni temu na solinie jak mi puściła to dupa z pół metra odjechała, trzeba bardziej uważać (S20EVO by puściło wcześniej i bym tak dużo nie odkręcił jak na racetecu, a im wiecej odkręcisz tym bardziej dupa poleci jak już straci przyczepność)
Co do napędu to teraz wpadła złota zębatka aluminiowo stalowa (lżejsza niż cała stalowa) + łańcuch DID 520 ZVMX podwójny złoty. Konwersja z 530 (bo mniejsza waga na łańcuchu robi dużą różnicę) + przednia zębatka 15 zębów zamiast 17 Miało być 16 zębów ale się walnęli w sklepie.
Jakie efekty:
- na 4 biegu potrafi dźwigać przód,
- na 1 i 2 strach odkręcać do oporu (teraz na 2 jest tak jak wcześniej na 1),
- w mieście 1000 razy wygodniej i sprzęgło/kosz podczas startu nie dostaje tak po dupie bo pierwszy bieg krótszy,
- na trasie (bez autostrad) można wykorzystać wszystkie biegi a wcześniej to rzadko kiedy 5 wrzucałem (na autostrady to pewnie lepiej zostać przy fabryce bo v-max z 30km/h mniej),
- oszukuje przebieg i prędkość na liczniku (zawyża ok 10%),
- w połączeniu z pełnym akrapem to teraz nie przyspiesza tylko wystrzeliwuje, aż się muszę trzymać mocniej bo mi parę razy z pod tyłka chciała uciec
- tryb A (sportowy) teraz bardzo rzadko włączam bo taki dzik się zrobił na STD.
- zębatkę z przodu będę musiał jednak zmienić na 16 bo przy przyspieszaniu łańcuch się napina i obciera o ślizg (zębatka mniejsza, przez to łańcuch idzie niżej i ślizg go podnosi).
Oczywiście w ramach testów musiałem zrobić traskę i wypadło na duża pętle bieszczadzką (tak jak na zlocie)
[attachment=10321]
[attachment=10323]
[attachment=10322]
2019-08-26, 10:57 AM
Zębatkę 16 na przód mam .. 17 też do tego napędu .... 16 + 47 to idealna opcja ...więcej to przy tym silniku nie ma żadnego sensu :/ ..
A przy 15 + 47 to nie zaniża o 10% ( bo tyle przekłamuje przy standardowym układzie ) tylko ze 30% ... Przy reflashu można to ustawić ... Spalanie będzie masakryczne po drogach ..
Co do opony, nie bardzo kumam co to że moto zamula ? Nie potrafi uciągnąć ? Czy jest taka przyczepna że dupa co chwile nie mieli ? Jakie ciśnienie ?
A przy 15 + 47 to nie zaniża o 10% ( bo tyle przekłamuje przy standardowym układzie ) tylko ze 30% ... Przy reflashu można to ustawić ... Spalanie będzie masakryczne po drogach ..
Co do opony, nie bardzo kumam co to że moto zamula ? Nie potrafi uciągnąć ? Czy jest taka przyczepna że dupa co chwile nie mieli ? Jakie ciśnienie ?
2019-08-26, 01:25 PM
(2019-08-26, 10:57 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]Zębatkę 16 na przód mam .. 17 też do tego napędu .... 16 + 47 to idealna opcja ...więcej to przy tym silniku nie ma żadnego sensu :/ ..
A przy 15 + 47 to nie zaniża o 10% ( bo tyle przekłamuje przy standardowym układzie ) tylko ze 30% ... Przy reflashu można to ustawić ... Spalanie będzie masakryczne po drogach ..
Co do opony, nie bardzo kumam co to że moto zamula ? Nie potrafi uciągnąć ? Czy jest taka przyczepna że dupa co chwile nie mieli ? Jakie ciśnienie ?
10% w stosunku do serii a w stosunku do tego co na prawdę to obstawiam że z 15%-20%.
Co do spalania to bym powiedział że podobnie pali bo jeżdżę na wyższym biegu niż wcześniej i wychodzi na 0. Tylko licznik teraz zaniża spalanie.
A opona to wszystko po trochę pewnie. Większa, cięższa to i ciężej obrócić a do tego lepiej klei. Takie były odczucia na starym napędzie, teraz poszło w druga stronę
Jak ta opona się skończy to założę RACETECA 190/55. Mam nadzieje że będzie tak samo kleił a moto będzie agresywniejsze.
Jakie ciśnienie ta opona lubi, bo jeszcze nie miałem kiedy się tym tematem zająć?
2019-08-27, 06:00 PM
Jeśli litrowy motocykl z silnikiem BigBang nie daje rady obrócić opony 200/55 czy 190/55 do tego kilogram lżejszej albo cięższej to koniecznie trzeba sprawdzić silnik .. bo chyba się kończy ..
A tak na poważnie >> ciśnienie to chyba najbardziej podstawowa sprawa w oponie nie ?
To ono powoduje to jak odbieramy jej trakcję czy jak przekazuje moc na asfalt czy wreszcie jakie masz odczucia przy jeździe i składaniu .. Ja nie wiem jakie na drogę .. to pewnie ktoś napisze, ale ja bym oscylował w okolicy 1.8 - 2.0 .. jeśli tak zamula w porównaniu do tej babci S20 ... Czym dasz więcej luftu tym szybciej będzie się składać, tym "lżejsza" będzie .. ale przyczepność i nagrzewanie się tyłu maleje ...
A tak na poważnie >> ciśnienie to chyba najbardziej podstawowa sprawa w oponie nie ?
To ono powoduje to jak odbieramy jej trakcję czy jak przekazuje moc na asfalt czy wreszcie jakie masz odczucia przy jeździe i składaniu .. Ja nie wiem jakie na drogę .. to pewnie ktoś napisze, ale ja bym oscylował w okolicy 1.8 - 2.0 .. jeśli tak zamula w porównaniu do tej babci S20 ... Czym dasz więcej luftu tym szybciej będzie się składać, tym "lżejsza" będzie .. ale przyczepność i nagrzewanie się tyłu maleje ...
2019-08-28, 07:35 AM
Różnica w obwodach opony 190 a 200, to zaledwie 0,9%, czyli ... jeśli ....
# na oponie 190/55 jedziesz z prędkością 100 km/godz.
to
# na oponie 200/55 prędkość rzeczywista będzie wynosiła 100,9 km/godz.
czyli ...
# na oponie 190/55 jedziesz z prędkością 100 km/godz.
to
# na oponie 200/55 prędkość rzeczywista będzie wynosiła 100,9 km/godz.
czyli ...
2019-08-28, 08:48 AM
(2019-08-27, 06:00 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Jeśli litrowy motocykl z silnikiem BigBang nie daje rady obrócić opony 200/55 czy 190/55 do tego kilogram lżejszej albo cięższej to koniecznie trzeba sprawdzić silnik .. bo chyba się kończy ..
A tak na poważnie >> ciśnienie to chyba najbardziej podstawowa sprawa w oponie nie ?
To ono powoduje to jak odbieramy jej trakcję czy jak przekazuje moc na asfalt czy wreszcie jakie masz odczucia przy jeździe i składaniu .. Ja nie wiem jakie na drogę .. to pewnie ktoś napisze, ale ja bym oscylował w okolicy 1.8 - 2.0 .. jeśli tak zamula w porównaniu do tej babci S20 ... Czym dasz więcej luftu tym szybciej będzie się składać, tym "lżejsza" będzie .. ale przyczepność i nagrzewanie się tyłu maleje ...
Amen.
Jak ja lubię czytać Twoje przemyślenia hehe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
2019-08-28, 09:50 AM
Według tego kalkulatora to różnica 1,7% w prędkości:
https://www.gearingcommander.com/
+ większa waga, w s1000rr hp4 dawali 200/55 ale na lżejszej feldze bo waga w układzie przeniesienia napędu robi większą różnicę niż gdzie indziej,
+ lepsza przyczepność
i zamiast na 3 to jeździłem na 2 (nieświadomie) tak że obstawiam różnice na 7-8%
Co do ciśnienia to ja wiem jaka jest różnica w zachowaniu, tylko nie miałem jeszcze kiedy wytestować tej opony na różnych ciśnieniach
https://www.gearingcommander.com/
+ większa waga, w s1000rr hp4 dawali 200/55 ale na lżejszej feldze bo waga w układzie przeniesienia napędu robi większą różnicę niż gdzie indziej,
+ lepsza przyczepność
i zamiast na 3 to jeździłem na 2 (nieświadomie) tak że obstawiam różnice na 7-8%
Co do ciśnienia to ja wiem jaka jest różnica w zachowaniu, tylko nie miałem jeszcze kiedy wytestować tej opony na różnych ciśnieniach
2019-08-28, 06:07 PM
2020-03-27, 05:55 PM
Czuć wiosnę
Tak powinna R1 odpalać po zimie:
https://www.youtube.com/watch?v=YBdE2gD7uP8
A jutro wrzucam na YouTube porównanie dźwięku: Akrapy vs Yoshimury
[attachment=10629]
Tak powinna R1 odpalać po zimie:
https://www.youtube.com/watch?v=YBdE2gD7uP8
A jutro wrzucam na YouTube porównanie dźwięku: Akrapy vs Yoshimury
[attachment=10629]
2020-03-27, 07:17 PM
Nice oby każda tak odpaliła po zimie
2020-03-27, 07:47 PM
Link do premiery filmu z porównaniem wydechów:
https://youtu.be/8hDVdEZ6pis
https://youtu.be/8hDVdEZ6pis