Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 KYNIU - RN22 2009r.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
(2016-10-20, 02:01 AM)mieszko_1vp napisał(a): [ -> ]
(2016-09-17, 03:03 PM)szymek napisał(a): [ -> ]Dokladnie ile ludzi tyle teorii Red_icon_smile

jednego jestem pewien...nawet jak mi ktoś za darmo da michelin power piloty to za cholerę nie wjadę tym na żaden tor Red_icon_cheesygrin także drogówki zostawmy na droge Red_icon_smile

czasami tak bywa że jak się jezdzić nie umie,to sie tłumaczy ze opony złe,że asfalt do dupy,że much za dużo...

nigdzie nie napisałem ze umie jeździć...wręcz przeciwnie dużo nauki przede mna Red_icon_smile
tylko powiedz mi...tak szczerze...uważasz, że opony nie mają znaczenia?

Zacytuje klasyka "pokaż mi swoją oponę a powiem ci jak jeździsz" Red_icon_cheesygrin
HAHAHAHAHAA .... no i tyle w temacie ...
Zapraszam każdego co umie jeździć żeby za mną pociągnął kawałek na dowolnym torze .. Ja na NORMALNYCH oponach o on na tym czymś w postaci PP i to w profilu 190/50 ....
Od razu wezmę worki na gruz .... Red_icon_tongue
hahahaha dokładnie i odrazu weźcie przyczepkę, żeby to co zostanie zapakować Red_icon_cheesygrin
Nie ma szans na pilot powerach latać OSTRZEJ po torze, ja mam szczęście do tej opony i dwa poprzednie motocykle, które kupiłem miały je założone i na tej oponie można polatać po emerycku na drodze to wszystko. Moim zdaniem ich problemem jest przegrzewanie się i wtedy zaczynają pływać i puszczać bez żadnego ostrzeżenia.
Coś dla odmiany Red_icon_cheesygrin

[Obrazek: 14718314_1816614335250462_8731218176857079808_n.jpg]
Na jesień w sam raz Red_icon_smile Sam szukam czegoś dla odmiany i po sprzedaży R1 teraz planuję przesiadkę na enduro a co by trochę czegoś innego spróbować Red_icon_smile Trochę znudziło się latanie po 200 na jednym kole a do wszystkich torów daleko i nie ma gdzie jezdzić Red_icon_smile także trzeba się trochę uspokoić Red_icon_smile mam nadzieję że dużego braku mocy nie odczuję :p
BRAKU MOCY ?? Jeździłeś kiedyś np. CRF450 ?? Już nie wspomnę o tych "większych" pojemościach w dwusuwach ..
Mnie wyrwało ręce z łokci a doszedłem na CRF tylko do 3-go biegu Red_icon_tongue
Patryk-daj swoje czasy z poznania i kiśla i napisz na jakich gumach latasz.moze czas zmienic na coś totalnie innego u mnie
Mocy to tu nie brakuje a to jest yz250f 4T. Teraz nowy tłok, zawory na cacy to z 4 biegu bez problemu na koło wstaje a z 5 też da rade ale trzeba poprosić Red_icon_cheesygrin 450 to już przesada do lasu i trzeba mieć mega skilla żeby ogarniać, nie wspominając o jakiejś 500 2T Red_icon_tongue
Tylko że to full cross, jak chcesz enduro to będzie dużo łagodniejsze i cięższe Red_icon_tongue
Kuzyn ma takie supermoto/enduro chyba dokładnie to się nazywa dual sport, pojemność 400 a jak mu dałem mojego crossa to był w szoku i nie wiedział co się dzieje bo mu ręce wyrywało tak jak pisze A.S. Red_icon_cheesygrin
Tak jak poprzednicy piszą, w 250 4t juz urywa ręce, 250 2t mocniejszcze ale trzeba wysoko kręcić, spalanie wieksze, za to serwis polowe tańszy i częstszy Red_icon_smile 450 to za duzo na tor (bynajmniej mi na 250 lepiej szło, i w miarę potrafiłem ja ogarnąć Red_icon_tongue) yzf250 super sprzęt, tylko polecam remonty przeprowadzać na oryginalnych częściach yamahy, bo potrafia sie rożne dziwne rzeczy pozniej dziać Red_icon_smile
Kyniu to jest 2007 i/lub wyżej - bo białe malowanie? 2007 to jeden z lepszych modeli yamahy - Honda crf 250 04-05r leciały strasznie zawory, pamietam, że miałem z tym przerąbane, moze dlatego ze wymieniłem na stalowe, po studencku Red_icon_tongue

Enduro a typowe mx różnią sie jedynie przelozeniami skrzyni - enduro ma dłuższe, co jest bardziej "przyjemne" w jezdzie po lasach itp. (Na podjazdach tez to lepiej wypada) ale tym i tym da sie jeździć ma przemian Red_icon_wink
Na stalowych zaworach podobno dużo słabsze są bo zawory cięższe, ja mam tytanowe (ale fakt to drogie zabawki) Red_icon_cheesygrin
To jest 2007 albo 2008, początek produkcji na aluminiowej ramie, chyba jakaś limitowana seria czy coś bo biało-czerwona a nie niebieska Red_icon_tongue

WR250F czyli enduro z tym samym silnikiem co cross YZ250F nie dość że ma przełożenie inne to jeszcze słabsze z 10KM i cięższe bo rozrusznik itp. Ale za to rzadziej się serwisy silnika robi, chociaż części chyba te same Red_icon_tongue Jak jeździłem WR250 na stalowych zaworach to w ogóle na mnie wrażenia nie robiło, dlatego wziąłem yz250f Red_icon_cheesygrin

Dwusuwy niby mocniejsze ale bardzo krótko, pod sam koniec obrotów tę moc mają i jej tak bardzo nie czuć. 4T ciągnie od samego dołu Red_icon_tongue 2T dużo tańsze w utrzymaniu ale dźwięk gorszy Red_icon_cheesygrin
jezdziłem na CRF 450 no i nie powiem idzie to bardzo dobrze Red_icon_smile Ja już podjąłem decyzję i będzie to KTM 530 :> więc mocyyy przybywaj!! Red_icon_cheesygrin oczywiście enduro + koła supermoto Red_icon_smile
Ja bym się w supermoto nie bawił bo po przesiadce z R1 zawsze będzie miało mało mocy. Poza tym to żadna zmiana bo dalej trzeba po asfalcie jeździć Red_icon_tongue
Kuzyn kupił i żałuje bo ja jeżdżę sobie po lasach, polach a on stoi przy drodze bo nigdzie tym nie wjedzie.
Dokładnie .. albo typowy cross z setupem na SM + setup na LAS .. albo dalej sport ...
jednego drugim nie zastąpi, trzeba mieć to i to Red_icon_tongue
Dawno się tu nic nie działo to powspominajmy wiosnę 2016 Red_icon_cheesygrin

[Obrazek: 16110520_194717890997111_681258587833499...Ng%3D%3D.2]
Ładna ta R1, patrze na Twoje zdjęcia i mam motywacje bo mam taką samą tylko wymaga dopieszczenia Red_icon_smile
Pinkna. Jeździł by.
Też bym pojeździł ale straszna zima w tym roku Red_icon_tongue
Ze 2/3 lata temu 15 stycznia jeździłem na moto i było 15 stopni...
Rok temu 23grudnia byliśmy w Kielcach na 15 motocykli i było z tego co pamiętam tak samo koło 15 stopni. W tym sezonie coś czuje, że może wyjedziemy pod koniec marca/początek kwietnia nie wcześniej ;/
Ja w zeszlym roku jeździłem 6 albo 7 lut3go była to niedziela i bylo 10 stopni. Kombiak odzież termiczna i bylo git
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23