Wymiana przewodów na oplot
Autor Wiadomość
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#21
RE: Wymiana przewodów na oplot
Koczis - masz niedopracowana metode w poscie #15- ssac bedzie powietrze z powrotem (odpowietrznik odkrecasz przy nacisnietej klamce). Jak chcesz dlubac biorac ryzyko na siebie Red_icon_wink , to napisalem jak odpowietrzyc pompe (przeczytaj dokladnie slowo po slowie), jesli masz odpowietrznik rowniez w pompie, to jest latwiej i nie musisz luzowac sruby (podwojnej) zeby zassala nowy plyn pod cisnieniem ale nie przypominam sobie zeby rn09 takowy miala gdyz pompe ma starego typu, chyba ze masz nowsza od rn12/19/22 albo Brembo/Beringera/AP Racing itd.. Od biedy mozesz uzyc strzykawki albo ssac wezyk (szkoda ze plyn hamulcowy to nie sok malinowy albo browar hehehe) lub zalatwic sprawe grawitacyjnie przy uzyciu trytytki. Metod jest kilka do wyboru Red_icon_wink

Jako ciekawostka - tu jest cos fajnego jesli chodzi o przewody hamulcowe ale kosztuje krocie:

http://motowheels.com/images/F29014008.jpg (sluzy toto do szybkiego rozlaczania przewodow bez potrzeby ponownego odpowietrzania po kazdorazowym zdjeciu zaciskow, np. do serwisu)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-01-22, 11:41 PM przez marider.)
2013-01-22, 11:37 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#22
RE: Wymiana przewodów na oplot
Przy użyciu trytytki ? Tego nie znam ?
2013-01-22, 11:53 PM
Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#23
RE: Wymiana przewodów na oplot
Czlowiek sie uczy cale zycie Red_icon_wink
2013-01-22, 11:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#24
RE: Wymiana przewodów na oplot
Nie, mam zwykłą pompkę jak w każdej rn09. Nie sprawdzałem, czy jest tam odpowietrznik, tak tylko mi się wydawało Red_icon_smile
Marider, bo mi chodzi, o to którą śrubę mam luzować przy pompie, czy tą na którą są założone oczka od przewodów? Jeśli tak, to czy po kilku takich manewrach(odkręcania i przykręcania) nie wygniotą się nowe miedziane podkładki? Dodatkowo płyn będzie się sączył wprost na plastiki lub na inne elementy moto, chyba że podłożę jakieś ściery.
Muszę zapytać ile za coś takiego policzą sobie w ASO lub skorzystam z oferty XoXo na montaż Red_icon_smile tyle, że nie chciałbym robić Mu kłopotu.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-01-23, 12:05 AM przez Koczis.)
2013-01-22, 11:59 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#25
RE: Wymiana przewodów na oplot
Kuba to Ponury zaproponował Red_icon_smile wiec ja mogę klucze podawać Red_icon_smile
2013-01-23, 12:09 AM
Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#26
RE: Wymiana przewodów na oplot
Tak, to ta sruba przy pompie gdzie masz przymocowane przewody (podwojna, bedziesz ja mial nowa w zestawie z nowymi przewodami, w sumie srub 2 krotkie, 1 dluga i 4 miedziane podkladki, a moze i 5), chyba nie myslales ze ta od mocowania na kierownicy - tam innej nie ma ;P. Podkladki sie nie zdeformuja, mocno tego nie przykrecasz. Pod pompe wloz jakies stare szmaty a jak cos skapnie na plastiki, blotnik czy felge, to od razu wycieraj zeby lakieru nie zezarlo. 30 min roboty max i z glowy. Mozesz wziac aparat i zrobic tutoriala dla potomnych - "jak sie zmienia przewody" Red_icon_smile
2013-01-23, 12:30 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#27
RE: Wymiana przewodów na oplot
Koczis jak masz kompresor to Ci pozycze wysysarke i z głowy.
2013-01-23, 01:11 AM
Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#28
RE: Wymiana przewodów na oplot
Kompresor mam Red_icon_smile jak już zakupię przewody i będę robił wymianę, to faktycznie cyknę kilka fotek dla potomnych Red_icon_smile
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2013-01-23, 09:11 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Qurde Offline
Użytkownik
***

w-m
BMW s1000rr

Liczba postów: 271
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#29
RE: Wymiana przewodów na oplot
Rowniez idzie wiosna ale jeszcze male porzadki zostaly, Do Rn12 jaki macie uklad w oplocie ? Tak przy zamowieniu mnie wzdnelo jest uklad |F.S.O| i sam nie wiem.
@@@@@@@@@@@@@@
Alpinestars + arai = RN12
http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=2045
2013-01-30, 01:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#30
RE: Wymiana przewodów na oplot
kup FSO Red_icon_bggrin a tak serio to bez różnicy jaki zamontujesz, nie ma potwierdzonej różnicy w działaniu ale chyba fabrycznie jest O
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2013-01-30, 01:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Qurde Offline
Użytkownik
***

w-m
BMW s1000rr

Liczba postów: 271
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#31
RE: Wymiana przewodów na oplot
A moze ktos montowal to u siebie ? kurcze intryguje mnie to ze kupie ktorys zestaw i bedzie problem z montazem.
@@@@@@@@@@@@@@
Alpinestars + arai = RN12
http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=2045
2013-01-30, 05:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#32
RE: Wymiana przewodów na oplot
Kup dwa oddzielne przewody na przod plus jeden na tyl i tyle. Napisalem jak sie zaklada ale jak nie potrafisz albo masz 2 lewe rece to lepiej oddaj moto do serwisu i niech tam przewody zmienia niz masz sie rozkwasic przy pierwszym nacisnieciu klamki w sytuacji podbramkowej.
2013-01-30, 05:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#33
RE: Wymiana przewodów na oplot
@up cieżko żeby kupił jeden kabel na przód. Red_icon_smile

Qurde polecam ci zestaw typu F ( oba kable do zaciskow bezpośrednio od pompy) uzasadnienie jest takie że wtedy bardziej wyrównane ciśnienie w obydwu zaciskach, łatwiejszy powrót płynu , bardziej równomiernie zużywanie okładzin ciernych. Jestem świeżo po wymianie u siebie, banalnie proste. Do wymiany zużyjesz max 0,5 l płynu ( przód + tył ) zakup kabla na tył jest o tyle wygodne ze nigdy ci nie sparcieje , natomiast musisz pamiętać ze łatwiej będzie sie blokować koło Red_icon_smile
Ja ogarnałem sobie kable w jakiejś promocji goodridge i za 4 szt ( kolor) wywalilem ledwo 299. Wszystkie końcówki , podkladki miedź są w zestawie. Jeśli będziesz wymieniał sam to pozycz od kogoś klucz dynamometryczny żebyś gwintu nie przekrecił ( pompa i zaciski są alu więc łatwo to zrobić ). Pozdrawiam.
2013-01-30, 05:34 PM
Odpowiedz cytując ten post
Qurde Offline
Użytkownik
***

w-m
BMW s1000rr

Liczba postów: 271
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#34
RE: Wymiana przewodów na oplot
o to mi chodzilo dzieki ponury Red_icon_smile
@@@@@@@@@@@@@@
Alpinestars + arai = RN12
http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=2045
2013-01-30, 05:57 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Młodociany Offline
Użytkownik
***

W-wa
RN09

Liczba postów: 143
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 0
#35
RE: Wymiana przewodów na oplot
Dobra koledzy, powiedzcie mi czy warto jest wydawać kasę na oplot? Na czym polega różnica w hamowaniu i czym się kierować przy ich zakupie?
NO PAIN NO GAME
2013-01-30, 08:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#36
RE: Wymiana przewodów na oplot
(2013-01-30, 08:36 PM)Młodociany napisał(a): Dobra koledzy, powiedzcie mi czy warto jest wydawać kasę na oplot? Na czym polega różnica w hamowaniu i czym się kierować przy ich zakupie?

Warto.
Lepsze wyczucie siły i dozowalności hamowania. Nie ma efektu słabnących hebli podczas częstego, ostrego zatrzymywania.
Kierować się znaną marką i nie kupuj używek, bo to różnie bywa. Dodatkowo w komplecie z nowymi przewodami masz wszystkie śruby i podkładki, czego brakuje w używanych zestawach.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2013-01-31, 05:51 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->