Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
to nie wiem gdzie ty to kupowałeś
Ja leje do krosa 300v i chyba 230 czy 250 z filtrem płaciłem
No to tanio faktycznie. Ja sam olej ale nie na allegro tylko w sklepie motocyklowym. Skoro jest mała różnica to można się zastanowić. Tu wazna dygresja o jakosci. Jest pelno podrobek i w dobrych cenach trzeba uwazac zeby towar nie byl lewy . Ale do swojej będę lał yamalube
Ja też to kupowałem w sklepie, na allegro to są i po 200zł z filtrem
Też stwierdziłem że leje yamalube 10W40. Zastanawiałem się nad tym 15W50 ale to nie na nasze warunki, chyba że do torowania
(2016-02-12, 11:59 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]Zastanawiałem się nad tym 15W50 ale to nie na nasze warunki, chyba że do torowania
Wg. mojej serwisówki można go lać od temperatury 0stC, przecież i tak się nie jeździ w wyższych temperaturach a więc nie ma przeciwwskazań
Piotr1 ale w naszych warunkach lepiej sprawuje się 10W40. Obczajałem w specyfikacji i w temperaturze zwykłej czyli 90-100 stopni lepszy jest 10W40.
Ten 15W50 ma lepsze właściwości od 10W40 dopiero przy wyższych temperaturach, przy zwykłych i niższych ma gorsze.
Oznaczenia oleju dotyczą temperatury otoczenia a nie silnika
Ja pisze o właściwościach oleju w danej temperaturze a nie o tym w jakiej temperaturze może pracować bo tak to jeden i drugi się nadaje
Swego czasu sporo w tym siedziałem, z kumplem robiliśmy porównania. On pisał magisterke nawet o olejach i wyszło że 15W50 jest zdecydowanie lepszy przy naszej pogodzie dochodzącej latem do 40 stopni albo i więcej w słońcu. No i R1 mocno się grzeją.
Blue racja ,.dlatego u mnie jak było lane 10w50 to się zdziwiłem ale potem zrozumiałem jaki był cel tej zmiany
Racja, jak ktoś daje ostro po garach to najlepiej lać olej ...w50, w motocyklu nie musi być olej wielosezonowy jak w puszce.
Ja przy 40 stopni nie jeżdżę
Ale na gorącu i jeszcze po mieście w korkach to na pewno W50 będzie lepszy
Może być jeżeli jeździsz powyżej 0stC, ja mam zalany moto motul 15W50, 300V bo lubię nieraz dać po garach może nawet częściej niż nie raz, w puszce mam zalany motul 0W40, 8100 X-MAX.
Skoro nikt nie jezdzi w 0stC to po co lac 10w?
bo lepiej zostawić sobie margines błędu, a 15w40 nie będzie w niczym lepszy od 10w40 i cena też się jakoś zbytnio nie różni.
Przeważnie nikt z nas nie ma okazji jeździć jak jest +40, a jednak lejemy w40 lub w50 a nie w30...
Nie przewidzisz wszystkich sytuacji w sezonie, a jedno odpalenie przy temp. 0stC z olejem 15w40 może skończyć się źle dla silnika.
Bywa, że wiosną jest 15-20 st w dzień a w nocy spada nawet poniżej zera i właśnie wtedy możesz potrzebować przeparkować moto 5 km dalej i na 15w może się to źle skończyć.
lalem 15w i latam caly rok i nic sie dzieje
To tak jak z chińskimi samochodami - w nich wszystkie części oryginalne
Minimalne zamówienie >> 1000 LITRÓW ..
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18