2015-01-16, 05:37 PM
2015-01-17, 11:05 AM
nie sugeruj się tym co rekomenduje producent, bo to raczej sprawa marketingu, podpisują umowę na rekomendację np shela i go polecają ... nie ma znaczenia czy to będzie shel, czy motul czy coś innego 10w40 to 10w40 nie zależnie jakiego producenta , tu chodzi tylko o specyfikację , chociaż nie powiem że jakaś niszowa marka jest zaufana, ja celuję zawsze w motula bo tak się jakoś złożyło ale nie powiem żeby np castrol był gorszy
2015-01-30, 12:37 PM
Panowie może podpowie ktoś ile wchodzi oleju do R1 2007r rn19 ! Kupiłem 4 litry i niewiem czy dokupić jeszcze litr w razie czego czy odpuścić sobie . Dzięki z góry
2015-01-30, 12:49 PM
Do R1 z 2007 starczy Ci 4l wchodzi chyba 3.3 albo 3.1 l
2015-01-31, 08:25 PM
ktoś wie gdzie kupić ori YAMALUBE 4-FS:
2015-01-31, 08:41 PM
tylko w serwisie yamaha
2015-02-01, 11:26 AM
http://www.olej-yamalube.pl/sklep/
W serwisie u mnie nie mieli
Doszły mnie słuchy że yamalube jest robione przez Motula, zgadzało by się nawet, ale czy to prawda to nie wiem.
W serwisie u mnie nie mieli
Doszły mnie słuchy że yamalube jest robione przez Motula, zgadzało by się nawet, ale czy to prawda to nie wiem.
2015-02-01, 06:26 PM
witam a testowaliscie motula 7100 w yamaszkach bo mam zamiar do rn09 może go ktos testował w tym modelu Pozdrawiam
2015-02-03, 02:58 PM
7100 daje rade
a jak z lepkoscia jaka na pl warunki
10w40
czy 15w50 co lepiej
a jak z lepkoscia jaka na pl warunki
10w40
czy 15w50 co lepiej
2015-02-03, 07:03 PM
Do samochodu 10w40, a moto wiadomo że nie lata przy -30 więc 15w50 może być lepsze, jednak i tak prawdopodobnie nie zauważysz najmniejszej różnicy
2015-02-03, 07:05 PM
Witam, mam pytanie. Do tej pory moja R1 jeździła na Yamalube 10w40 półsyntetyku. Zostać przy tym czego używał poprzedni właściciel czy zalać czymś innym? Doradzcie proszę.
2015-02-03, 07:14 PM
Wlej syntetyk Osobiście lubie Motula 7100.
2015-02-03, 07:42 PM
Jak jeździła na yamalube i jest Ok to dalej jezdzij po co zmieniać jest to dobry olej i w podobnej cenie do motula. A jął kupisz w ASO to przynajmniej nie trafisz na podróbę.
2015-02-03, 08:38 PM
a co do lepkosci lepiej na warunki pl
10w40
15w50
10w40
15w50
2015-02-04, 12:52 PM
tak jak kolega drzewo pisze wlej syntetyk. ostatnio czytałem artykuł i pisali że źle robią ludzie że od jakiegoś tam przebiegu zmieniają na półsyntetyczny. jeździć na syntetyku dopóki spalanie oleju nie przekroczy 0,6 L na 1000 ( tysiąc) km
2015-02-04, 01:00 PM
Słyszałem kiedyś, że nie przesiada się z półsyntetyku na syntetyk, bo będzie go palił więcej.
2015-08-05, 06:06 PM
rozmawiałem ostatnio z dilerem firmy Motul ,spytałem go czy słyszał coś o tym ,że 300V się pieni ,zrobił wielkie oczy i się pyta czy mówię serio powiedziałem ,że pojawiają się w necie takie plotki zadzwonił przy mnie do Warszawy do jakiejś szychy z Motula i też powiedział ,że pierwsze słyszy i nikt takiego problemu nie zgłaszał. Wytłumaczono mi ,że każda bańka ma na dole datę produkcji z innymi liczbami ,one mówią im wszystko ,kto lał ,kto pakował ,kto sprawdzał ,jeżeli by takie coś się przytrafiło (zapieniony olej zaciera silnik) to wystarczy mieć paragon i daną bańkę po oleju ,wtedy zwracają kasę za remont silnika.
Choć obstawiam ,że to spienianie się oleju to zła interpretacja motocyklistów
Przy okazji dowiedziałem się parę ciekawych rzeczy i różnic o olejach tej firmy ,nie będę się tu rozpisywał o tym ,polecam każdemu kto ma jakieś wątpliwości co do oleju by spytał u źródła ,by potem niepotrzebnie nie tworzyć kolejnych mitów...........
Choć obstawiam ,że to spienianie się oleju to zła interpretacja motocyklistów
Przy okazji dowiedziałem się parę ciekawych rzeczy i różnic o olejach tej firmy ,nie będę się tu rozpisywał o tym ,polecam każdemu kto ma jakieś wątpliwości co do oleju by spytał u źródła ,by potem niepotrzebnie nie tworzyć kolejnych mitów...........
2015-08-05, 09:10 PM
Ogolnie motul czy to samochodowy czy motocyklowy jest najbardziej podrabianym olejem gdyż bardzo latwo to zrobic bo wszystkie banki maja ten sam ksztalt i kolor wystarczy tylko przekleic etykiety i kupujemy np 300v za grubą kasę a w środku moze byc najtańszy minerał i może tu leży przyczyna zacierania się silników gdyż olej mineralny w wysokiej temperaturze robi sie rzadszy jak syntetyk i film olejowy w tym przypadku urywa się dużo szybciej. Co może powodować właśnie spienianie się oleju
2015-08-05, 11:53 PM
ksawierek tylko jeszcze trzeba by kolor tego 300v zmienić i zapach samo przeklejenie etykiety nie wystarczy. Choć zgodzę się z tym że podróbek tego oleju jest bardzo dużo i z tego co wiem to i w sklepach też stoją.
Żaba w to co mówią że zwrócą koszty naprawy jak zatrzesz silnik na ich oleju to moim zdaniem czyste gadanie ich bo nie chce mi się w to wierzyć by tak było . Przecież przy takim podejściu jak bym zajeździł piec to kupił bym 300v od nich specjalnie na innym moto przepalił go trochę i przelał do zatartego pieca i powiedział panowie zatarł mi się piec na waszej oliwie naprawiajcie na Wasz koszt.
Żaba w to co mówią że zwrócą koszty naprawy jak zatrzesz silnik na ich oleju to moim zdaniem czyste gadanie ich bo nie chce mi się w to wierzyć by tak było . Przecież przy takim podejściu jak bym zajeździł piec to kupił bym 300v od nich specjalnie na innym moto przepalił go trochę i przelał do zatartego pieca i powiedział panowie zatarł mi się piec na waszej oliwie naprawiajcie na Wasz koszt.
2015-08-06, 05:31 AM
Ta moja 300v wchodziła w taki zielonkawy kolor seledynowy coś takiego. Gadalem z kolesiami na torze i mówili że piana mogła się robić nie przez to ze zalalem 300v,a przez resztki poprzedniego bo 300 v ładnie wszystko czyści i że jak zalalbym jeszcze raz to by piany nie było no ale ze ten olej nie należy do tanich to zalalem liqui moly i jest ok