Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Autor Wiadomość
Cookie Offline
Użytkownik
***

PK/PPL
bałagan..

Liczba postów: 223
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 0
#21
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
fajny temat Red_icon_wink powodzenia Red_icon_smile
2015-01-27, 07:51 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,733
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#22
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
jak możesz napisz cos o torze jastrząb. jakie koszta, asfalt, winkle itp
2015-01-27, 09:33 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
immortal Offline
Użytkownik
***

Radom
RN22

Liczba postów: 120
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 0
#23
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Tez jestem ciekaw. Bylem tam ale byl zamkniety dla motocyklistow. Gosciu mowil ze otworza dopiero kiedy zacznie sie sezon, narazie tylko samochody.. Z tego co widzialem to nie ma zbytnio miejsca do rozpedu, same zawijasy, dosc kwadratowy ten tor.
[Obrazek: 178.jpg]
2015-01-27, 05:32 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Thor Offline
Wariat
*****

Mazowieckie
RN20

Liczba postów: 2,528
Dołączył: Aug 2011
Reputacja: 2
#24
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
podobno sporo syfu na torze po autach ni problem tam się wywalić

_________________
_________________
www.amstaffazyl.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-01-27, 05:50 PM przez Thor.)
2015-01-27, 05:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#25
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Co do toru to
Immortal powinienes wsadzić raczej to zdjecie:
[Obrazek: e305816d75ec2203med.jpg]
Nie wiem kiedy byłeś, teraz jakoś? Jeśli tak to zapewne samochody narzuciły trochę na nawierzchnie ale z pewnością na sezon tor będzie wyglądał jak na tym obrazku powyżej.
Na moim kanale jest parę filmów z tego toru (w prawdzie takie bez obróbki tak sobie wrzucone)
Jazdy były zrealizowane w oparciu o dwie formuły spotkań tzw. "Motocyklowe Środy" oraz niedzielne "Treningi doskonalenia jazdy"
podczas imprez Cały czas do dyspozycji był instruktor sporów motorowych pan Andrzej Wajda.
Dodatkowo cały czas w pogotowiu czekał zastęp straży pożarnej, który interweniował w razie potrzeby ja podczas sezonu 2014 byłem 6 razy i widziałem 3 gleby jeden złamany obojczyk i 2 ślizgi wszystkie gleby nie były bynajmniej spowodowane problemem nawierzchni tylko przecenieniem swoich możliwości.

Odnośnie nawierzchni to nie mam jej nic do zarzucenia nie jestem ekspertem ale można naprawdę ostro gumy zerżnąć.

Tor jest naprawdę świetny motocykliści z każdym poziomem zaawansowania bądź też jego brakiem, znajdą grupę dla siebie i będą jeździli bez najmniejszego stresu czy ciśnienia, na torze panuje porządek i skład.

Prędkość jaką można rozwinąć jest w granicach 140 mówię tu o takiej górnej bezpiecznej granicy można oczywiście większą jeśli tylko manetka pozwoli się za winklem odwinąć i heble przed kolejnym wyhamować.

Winkle są dosyć techniczne jest ich dużo można naprawdę mocno się zmęczyć w zależności od oczywiście zaangażowania czasami na koniec dnia gdy był tzw "open track" to wjeżdżałem na max 15 min taki byłem zmęczony a dodam że łatwo się nie poddaję.

Dzięki tak powiedzmy dziwnej konstrukcji tego toru można konfigurować go dowolnie, w zeszłym sezonie organizatorzy obiecywali utworzyć kilka docelowych powiedzmy oficjalnych konfiguracji więc każdy znajdzie coś dla siebie

Dodatkowo wczoraj w pewnym czasopiśmie motocyklowym wyczytałem że w tym roku ma być co najmniej 3 spotkania w tygodniu, tak więc kasa na kupkę i czekam na otwarcie mam nadzieje że wprowadzą jakąś kartę członkowską bo mam zamiar tam być ile tylko się będzie dało ja mam jakieś 52-65 km w zależności od drogi.

Poniżej zamieszczam jak wyglądały i ile trwały i kosztowały poszczególne spotkania:

Harmonogram „motocyklowej środy”

14:00 – 14:30 – rejestracja

14:30 – 14:45 – przywitanie uczestników i przedstawienie zasad poruszania się po obiekcie oraz przedstawienie konfiguracji ułożenia zakrętów

14:45 – 15:00 podział na grupy i wyjazd zapoznawczy na nitkę toru jazdy

15:00 – 19:00 swobodne jazdy

Podczas trwania zajęć instruktor będzie do dyspozycji w boksie socjalno-technicznym, i w razie wątpliwości czy pytań, będzie służył radą i swoim doświadczeniem.

Każdy uczestnik, który złamie lub celowo będzie ignorował ustalone zasady bezpieczeństwa i korzystania z obiektu, zostanie upomniany, a w razie konieczności wykluczony z jazd.

Maksymalna dopuszczalna liczba motocykli biorących udział w spotkaniu to 45.

Przewidujemy podział na grupy:

- 3 x 15 motocykli dla liczby uczestników wynoszącej 45
- 3 x 10 motocykli dla liczby uczestników wynoszącej 30
- 2 x 10 motocykli dla liczby uczestników wynoszącej 20
- 1 x 15 motocykli dla liczby uczestników wynoszącej 15 lub mniej

Czas trwania jednej sesji (jednego wyjazdu) wynosi 15 minut. W przypadku uczestnictwa grupy liczącej 15 lub mniej motocykli, jazdy będą odbywać się z kilkuminutowymi przerwami co 15 minut.

Ostateczną liczbę uczestników w grupie/ach na dany dzień jazd ustala instruktor prowadzący. Jedynym kryterium przyjętym w tym wypadku będzie doświadczenie uczestników oraz ich bezpieczeństwo.

Koszt udziału w "motocyklowej środzie" to każdorazowo 110 zł. Udział nie wymaga wcześniejszego zgłaszania chęci uczestnictwa, a jedynie dopełnienia formalności rejestracyjnych na miejscu spotkania.

Niedzielny "Trening doskonalenia jazdy"

Zajęcia będą miały formułę treningu doskonalenia techniki jazdy motocyklem. Uczestnicy otrzymają możliwie najwięcej czasu na wykorzystanie poznanych technik podczas swobodnej jazdy wyznaczoną trasą, z wykorzystaniem całej nitki toru.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ:

09:00-10:00 Rejestracja uczestników

10:00-10:30 Omówienie zasad i regulaminu treningu

10:30-11:00 Przygotowanie techniczne motocykli i podział na grupy

11:00-14:00 Swobodne jazdy według podziału na grupy

14:00-15:00 Przerwa obiadowa

15:00-17:30 Swobodne jazdy według podziału na grupy

17:30 Zakończenie zajęć i omówienie treningu

Trening odbędzie się pod nadzorem instruktora techniki jazdy, który będzie do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania imprezy.

Program zajęć został opracowany z myślą o motocyklistach i motocyklistkach, chcących w bezpiecznych warunkach zapoznać się z możliwościami jakie oferuje im własny motocykl, w przyjaznej atmosferze ogólnego zrozumienia. Jeżeli tylko pojawią się jakieś pytania, instruktor chętnie poinstruuje i rozwieje ewentualne wątpliwości.

Podkreślamy, że nie będzie to trening jazdy sportowej.

KADRA INSTRUKTORSKA:

Instruktorem prowadzącym będzie Artur Wajda – wielokrotny motocyklowy mistrz Polski, posiadający uprawnienia instruktora sportu motorowego.

Organizator nie przewiduję zwrotu wpisowego w przypadku nie stawienia się na obiekcie.


Odnośnie samego Toru Jastrząb będzie osobny MotoVlog
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-01-27, 08:00 PM przez simptec.)
2015-01-27, 07:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,733
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#26
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
o taka odpowiedz mi chodziło Red_icon_cheesygrin a jaka cena za niedziele?
2015-01-28, 02:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#27
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Przeoczyłem cenę za trening niedzielny która wynosiła 230 PLN, czy ceny w tym roku się nie zmienią tego nie wiem. Wiem tylko że ma być więcej jazd ogólnie w tym roku.
2015-01-28, 03:05 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Irek Offline
Wariat
*****

Pulawy


Liczba postów: 1,061
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 4
#28
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
2015-01-28, 05:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
darqvader Offline
Wariat
*****

Piotrków Trybunalski
Czas na R6.

Liczba postów: 1,225
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 4
#29
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Szymek już po urodzinach Red_icon_wink
_________________________________________________________________

No speed, no fun.
2015-01-28, 07:15 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Irek Offline
Wariat
*****

Pulawy


Liczba postów: 1,061
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 4
#30
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
pechRed_icon_smile moze za rok na osiemnastke
2015-01-28, 08:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,733
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#31
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
ale ciągle przyjmuje prezenty Red_icon_cheesygrin
2015-01-29, 07:18 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Smokthc Offline
Użytkownik
***

Sokołów Podlaski
rn12&rf900

Liczba postów: 324
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 2
#32
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Kiedy można się spodziewać kolejnego odcinka ? Red_icon_smile
2015-01-30, 04:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#33
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Pytasz i masz Red_icon_smile
Zapraszam do Oglądania, Subskrybowania i Udostępniania!
Nowego odcinka w którym:
Pokażę jak na dwa sposoby sprawdzić akumulator, czy nasze ładowanie jest w porządku oraz czy nie mamy jakiegoś niechcianego poboru prądu który będzie rozładowywał naszą baterię.
Jest to część pierwsza z dwóch ponieważ doszedłem do wniosków, że jednak mój akumulator nie trzyma prawidłowych parametrów i będę go musiał wymienić.
Tak więc część druga pokaże różnice między dobrym i złym akumulatorem, jakie czynności obsługowe trzeba wykonać aby w prawidłowy sposób przygotować nowy akumulator do zamontowania w motocyklu.

#11: Yamaha R1 motorcycle battery and charging test - Jak sprawdzić akumulator ładowanie cz.1
https://www.youtube.com/watch?v=dfYQgSi_Xuw


.
2015-01-30, 09:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
jessy1980 Offline
Młody
**




Liczba postów: 13
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#34
Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Fajny program Piotrek , tez ogladam
2015-02-04, 01:10 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#35
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Kolejny odcinek juz na YT a w nim:
Będę wymieniał oryginalny hydrauliczny napinacz rozrządu (CCT) na manualny napinacz rozrządu z firmy APE.
Dodam że manualny napinacz jest dożywotni i nic nie ma prawa się z nim stać (w przeciwieństwie do napinacza hydraulicznego) o ile wymienimy go w prawidłowy sposób cała wymiana zajmuje około 20 minut.

#12:Yamaha R1 2009-14 Cam Cain Tensioner APE (CCT) Replacing - Napinacz Rozrządu Wymiana Yamaha R1 RN22

https://www.youtube.com/watch?v=3JITgdUda4c

.
2015-02-12, 07:29 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#36
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Kolejny odcinek podzielony na dwie części już na YouTube zainteresowanych zapraszam.
A w nim:
Pokazuję jak krok po kroku dostać się do układu spalania spalin "AIS", jak go wymontować i zastąpić go tzw "Smog Block Off Plates".
Zabieg ten ma na celu:
- Poprawę parametru "AFR" - air-fuel ratio - czyli skład mieszanki paliwowo powietrznej, bo przez ten układ dopuszczana jest dodatkowa dawka powietrza do spalania, w wyniku czego mamy zapowietrzony AFR podczas strojenia motocykla
- Oczywiście przyrost mocy
- Ograniczenie strzałów z wydechu podczas zejścia z obrotów.
- W części drugiej pokazuję również jeden dodatkowy zabieg jaki należy wykonać podczas składania całości, a mianowicie przycięcie wargi w trójniku dolotowym do airboxa, ponieważ wersja USA jest bardziej zkastrowana niż np UE i różni się tym trójnikiem dolotowym co również ma wpływ na Moc
- Redukcję masy na przodzie o 0,44 Kg co widać w drugiej części materiału.

#13: AIS Smog Block Off Plates install on 09-14 YAMAHA R1 PART 1&2. - Instalacja płytek i usunięcie AIS cz.1&2
Cęść 1:
https://www.youtube.com/watch?v=WQXM3iG2vKY
Część 2:
https://www.youtube.com/watch?v=HKx-HINr...ycrbbHlQXA
.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-15, 03:05 PM przez simptec.)
2015-02-15, 02:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#37
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Następny film do kolekcji, a pokażę w nim jak uruchomić/przygotować do zamontowania w motocyklu nowy akumulator motocyklowy, warto jest to zrobić jeszcze przed sezonem, ponieważ nie ma nic gorszego jak piękny słoneczny dzień idealny na jazdę i padnięty akumulator w naszym motocyklu.

PS. Po wymontowaniu hydraulicznego napinacza postanowiłem zrobić taki "ściągacz" do niego aby można było go skompresować i zabezpieczyć, do ponownego montażu w motocyklu, co zobaczycie już w następnym wideo.

#14: Uruchomienie nowego akumulatora motocyklowego YTZ10S - New Motorcycle Battery Startup YTZ10S
https://www.youtube.com/watch?v=jTN4vB9T...ycrbbHlQXA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-20, 08:52 PM przez simptec.)
2015-02-20, 08:49 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#38
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
Siema i kolejne 2 odcinki tak na szybko dodane może się komuś przyda:

#15: Yamaha R1 CCT service & compress - Jak zazbroić i rozebrać hydrauliczny napinacz rozrządu Yamaha R1

Pokażę wam jak rozebrać, złożyć i zazbroić oryginalny hydrauliczny napinacz rozrządu w zamontowany w motocyklu yamaha R1.
Budowa i zazbrajanie jest podobna w wielu motocyklach różnych marek, jeśli przez przypadek odbezpieczyliście wasz nowy oryginalny dowiecie się jak go ponownie zazbroić celem montażu w motocyklu.
Instrukcja jest podobna dla napinaczy wielu marek motocykli.

https://www.youtube.com/watch?v=5d5Q6x7GSho

#16: Yamaha R1 Laptimer & Tachometer Settings - Jak włączyć Laptimer i dostosować zegary w Yamaha R1

W tym odcinku pokarzę wam jak włączyć Laptimer i zmienić ustawienia zegarów w motocyklu yamaha R1 takie jak otwarcie przepustnic, logo, spalanie, diodę zmiany biegów itp.

https://www.youtube.com/watch?v=L3fHGclwXOw

.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-22, 02:21 PM przez simptec.)
2015-02-22, 02:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#39
RE: Pit Stop MotoVlog [Vlog motoryzacyjny z R1 w głównej roli]
#17: Yamaha R1 RN22 Oil Change - Wymiana Oleju w motocyklu Yamaha R1
W tym odcinku pokażę wam nowe miejsce w którym będę nagrywał przez jakiś czas.

Wymiana oleju w RN22 powinna wyglądać następująco.

-odpalamy motocykl na starym oleju żeby troszkę podgrzać go i żeby lepiej spłynął
-spuszczamy stary olej odkręcając korek w misce olejowej odkręcając stary filtr oleju i korek w sprzęgle
-czekamy aż stary olej dokładnie ścieknie
-zakręcamy korek spustowy w misce olejowej
-zalewamy nowy olej przez otwór w sprzęgle do momentu aż w oczku będzie oleju przy górnej kresce
-kręcimy (bez założonego filtra oleju) z 2 sekundy rozrusznikiem (jak silnik odpali to szybko gasimy)
-wycieramy nowy olej który wyciekł z miejsca filtra oleju
-zakładamy napełniony świeża oliwą filtr nie zapominając nawilżyć uszczelki
-odpalamy silnik żeby troszkę pochodził
-jeżeli jest taka potrzeba dolewamy oleju do górnej kreski w oczku
-zakręcamy korek w sprzęgle i cieszymy się z PRAWIDŁOWEJ wymiany oleju

http://youtu.be/WavlttpeJmA

.
2015-03-01, 10:37 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->