RN22 wersja USA
Autor Wiadomość
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,733
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#1
RN22 wersja USA
[Obrazek: zKn.jpg]

[Obrazek: BKn.jpg]

[Obrazek: HKn.jpg]

Wykres z hamowni seryjne rn23 USA
[Obrazek: GKn.jpg]
[Obrazek: JKn.jpg]

[Obrazek: LKn.jpg]

[Obrazek: MKn.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 07:21 PM przez Koczis.)
2013-03-10, 05:01 PM
Szukaj
Ean Offline
Młody
**




Liczba postów: 52
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#2
RN22 wersja USA
Witajcie w sumie mialem sie juz wiecej nie wypowiadac na forum , ale jako tako z Kawa sobie dalismy na luz :-)

Tak jak wczesniej pisalem w kwietniu spotykam sie z Mariderem na hamowni w PP.
Tak po krotce , dla przypomnienia . Seryjna rn23 USA , zostala w poprzednia sobote docierana na hamowni na seryjnych gratach , czyli tak jak wypakowana z kartonu .
Przebieg na hamowni podczas docierania 140 km ( stan poczatkowy 1 km przed docieraniem :-) ) .
Wykres na hamowni zostal sporzadzony po 2 godzinnym docieraniu pieca , temperatura niestety byla wysoka i pomiar nastapil odrazu po 10 minutowej przerwie miedzy docieraniem a hamowaniem , wiec ....

160,41 bhp @ 10709,8 rpm
106,72 Nm @ 10689,4 rpm


Co do reszty fotek tak jak widac na zalaczonych fotach , nowa wiazka YEC i oryginalny komputrer YEC oraz reszta niespodzianek prosto z Yamaha Racing .
Piec z motocykla zostal juz wyjety po hamowaniu i czeka na kompleksowy montaz podzespolow YEC oraz wydech i reszte gadzecikow :-)

Mysle ze to potrwa jakies 2-3 tygodnie , potem pomiar i strojenie :-)

Tak jak pisalem wczesniej bede gotowy na kwiecien na rostrzygniecie mitow .

Nie sposob sie nie doszukac iz pomiar niby slabej seryjnej !!! R1 dynki , w niezbyt komfortowych warunkach wyszedl zaskakujaco :-) wobec powszchnych tu wypowiedzi odnosnie mocy r1 z USA .

Zapraszam do konstruktywnej i merytorycznej dyskusji . Uprzedzam iz pyskowwki oraz wycieczki osobiste bede pomijal bez odpowiedzi z mojej strony .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-10, 05:24 PM przez Ean.)
2013-03-10, 05:16 PM
Szukaj
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#3
RN22 wersja USA
Niezły wynik, jak na serię Red_icon_wink
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:50 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 05:26 PM
Szukaj
Ean Offline
Młody
**




Liczba postów: 52
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#4
RN22 wersja USA
Bardzo prosze moda o wydzielenie nowego tematu :-) bedzie bardzo rozwojowy :-)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:50 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 06:30 PM
Szukaj
XoXo
Unregistered




 
#5
RN22 wersja USA
No prosze.. Nie taki paździerz z USA jak to niektórzy twierdzą...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:50 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 06:44 PM
Ean Offline
Młody
**




Liczba postów: 52
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#6
RN22 wersja USA
XoXo to dopiero seria mierzona w bardzo ekstremalnych warunkach , a jeszcze nic nie dlubane Red_icon_cheesygrin
Realny pomiar za okolo miesiac bedzie i wtedy porozmawiamy o konkretach jak cyfre wypluje Red_icon_smoke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 08:02 PM
Szukaj
XoXo
Unregistered




 
#7
RN22 wersja USA
I bardzo dobrze, czekam z niecierpliwością... Moze co niektórym sie oczy wkońcu otworzą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 08:27 PM
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#8
RN22 wersja USA
Ean dokladnie... watek jest fajny i bedzie milo patrzec na rozwoj.
XoXo co do cyferek jest za wczesnie na mowienie o sukcesie... pelna R1 rn22 ma maksymalan moc przy 12800RPM natomiast dlawiona przy 10500RPM. U Eana raczej jest 10500 tak wynika z wykresu nie wnikajac w cyferki jest to nieistotne i wazne ze bedzie zrobione.
Baza jest fajna i pokaze kazdemu proces budowy calkiem profesionalnego silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 08:53 PM
Szukaj
XoXo
Unregistered




 
#9
RN22 wersja USA
Alez oczywiscie Kawa, ze jest za wcześnie. Ja poprostu domyślam sie jak skończy sie pomiar mocy u Eana i jak to bedzie wyglądało na tle innych forumowych rn22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 10:21 PM
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#10
RN22 wersja USA
Szkoda ze glownie chlopaki mieli sie mierzyc wersja USA vs EU w praktycznie serii ale niewazne. Wole zobaczyc rn22 po robocie silnika bo to jest zawsze duzo ciekawsze niz seryjne sprzety.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 10:25 PM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#11
RN22 wersja USA
Tez jestem zdania ze cos nietegez jest z ta hamownia lub samym pomiarem (Slawek Ci go robil?) ale przekonamy sie za miesiac na hamowni DJ. Oby pogoda tylko byla bo w snieg nawet nie mam zamiaru mojej r1 wyciagac z garazu Red_icon_smile

Ean, cwaniaku nic nie mowiles o kicie YECa, miala byc oryginalna wersja USA jak z fabryki na pomiarze i z oem ECU (BTW mizerne te 140KM i tak..) a nie zmieniasz teraz konfiguracje sprzeta. To ja moze choc glowice sobie kupie gotowa z BSB, mial byc micro dash ale.. Hmm..

XoXo, moze odzalujesz pare groszy i swoja rn20 zmierzysz tez, czy zal $? Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:51 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 10:30 PM
Szukaj
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#12
RN22 wersja USA
też mi właśnie to nie widzi byłem przy całej ustawce i miała być seria ewentualnie kominy wymienione, a tu już widać że tego nie będzie. Wymiana kompa na YEC'a to już tak jak by zrobić flash OEM ECU no ale cóż..

Xoxo, cała sprawa miała pokazać różnicę pomiędzy seryjnym kompem US a kompem EU po flashu, chłopaki mogą sobie wymieniać wydechy, montować PC, Ean mówił że flasha nie robi bo to bzdura, a w tym momencie to się zmieniło bo komp YEC już nie jest zblokowany, komp US leży gdzieś zdemontowany, a komp Maridera to EU po flashu zbliżony do YEC'a. Aktualnie będzie to tylko to kto więcej wyciśnie z silnika bo same kompy już niedużo zmienią.

"Ale czy nie było tez tak, ze co poniektórzy tutaj twierdzili flash ECU jest lepszym rozwiązaniem od kompa Yec-a ?"
niech się pochwali ile zapłacił za ten komp YEC'a a ile Marider za flash Red_icon_wink
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 10:45 PM
Szukaj
XoXo
Unregistered




 
#13
RN22 wersja USA
Tak napewno z hamownią bylo cos nie tak... bo jakby inaczej... o Boze...Ale czy nie było tez tak, ze co poniektórzy tutaj twierdzili flash ECU jest lepszym rozwiązaniem od kompa Yec-a ? Bo mi sie tak wydaje...


Marider nie, nie mam potrzeby hamować swojego motocykla bo było to robione zaraz przed kupnem, i nie widze potrzeby ladowania w to kasy... wykresy były pokazywane.. Wierzysz dobrze, nie wierzysz bon voyage... Dawałem Ci namiary do firmy zajmującej sie tym mozesz zadzwonić, zapytać powiedzą co i jak.

Ps. Marider twierdzisz, ze masz najmocniejszą R1 rn22 w Polsce tak pisałes, wszystko sie okaże w PP.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 11:11 PM
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#14
RN22 wersja USA
Kurwa już miesiąc temu pisałem na boxie ze będzie ze coś nie halo z tym czy tamtym. Nikt sie do błędu nie przyzna z trójki drombo. Marider ty już nie powinieneś twarzy rozdziawiac bo co dowód jakiś to spierdalasz gdzieś w zarośla. Idź pisać ludziom o nowych sprzetach z udokumentowana przeszłością albo po raz piąty bić pianę ze sie stopni Fahrenheita nie da przestawić. Bayo. Ean dobra robota Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 11:15 PM
XoXo
Unregistered




 
#15
RN22 wersja USA
Ean w łapę dał Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-10, 11:18 PM
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#16
RN22 wersja USA
Czesc, sorry nie ma sensu znowu rozkrecac tematu ECU itd. YEC oryginalny jest zawsze najlepsza opcja zeby miec pelna kontrole nad ustwieniami. Cala sprawa sie rozbijala o to ze wersje USA maja zablkowana przpsutnice. Jak widzicie na wykresie Eana wyraznie to widac ( chodzi o trend krzywej). Eana pomiar bazowy potrzbny do dalszego tuningu pokazuje maksymalnie moc 160BHP przy 10500RPM czyli tak jak kazda zdlawiona wersja USA i tu nie ma co debatowac (wersja pelna ma moc max. przy 12800RPM takze roznica dosyc spora jak widzicie). Pisze to jeszcze raz zeby watpliwoasci byly rozwiane i prosze nie traktowac cyferek z hamowni jako wyznacznika, potrzeba ta krzywa odniesc do innego motocykla pomierzonego na niej i wtedy jest wszystko wiadome. Wykres Eana jest praktycznie identyczny z podobnym zrobionym przez Motorcycle.com i tu go wam podrzucam. To bedzie bardzo ciekwe jak sie zmierza oryginalny YEC z dokodowanym YECem w przyszlosci. Zreszta firma w kotrej Ean robi pomiary odblkowuje te komputery do rn22 uzywajac innej metody ECUnlashed a co macie na wykresie kotry wam podrzucilem ponizej( odblkowany ECU wlasnie przez ECUleashed). Tez bedzie bardzo ciekawe o ile wieksza moc bedzie mial ten silnik od maridera silnika ktory wsumie jest w serii.Mozemy zrobic jakies zaklady.
[Obrazek: motorcycleusa_2009R1_dyno.jpg]

Prosze o merytoryczne dyskusjie dalismy sobie sztame z Eanem i nie ma naprawde sensu sie ze soba klucic o jakies bzdurne ECU czy jest dlawione czy nie. To niczego nie wnosi a sie tylko niepotrzbenie emocje generuja
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 12:14 AM
Szukaj
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#17
RN22 wersja USA
XoXo z Klecha w spolce nic ciekawego nie wnosza do dyskusji jak zawsze, tylko chlapac jezorami bez sensu potrafia. Nie mam o czym z wami dyskutowac, dorosnijcie najpierw, dzieci Red_icon_smile
Z Eanem jestem umowiony na porownanie naszych motkow na tej samej hamowni- DJ250i o ile pomiar ma byc w Piasecznie. Poki co to nawet termin konkretny ustalony nie jest, za to jest w cholere bicia piany. W odroznieniu od 1pomiaru Eana ja swoja yamaszke mierzylem juz ze 20 razy w roznych konfiguracjach i dodatkach. A jak brak we Wsiawce dobrego sprzetu do pomiaru, to zapraszam na sprawdzona motocyklowa hamownie w Bialymstoku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:52 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 12:34 AM
Szukaj
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#18
RN22 wersja USA
Znowu ci sie popusciło marider Red_icon_smile whatever hahahahahaah. Już niedługo Red_icon_smile bardzo niedługo. Na pewno będę przy twoim pomiarze Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:53 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 12:57 AM
ziolek Offline
Użytkownik
***

ZMY


Liczba postów: 297
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#19
RN22 wersja USA
A co do samych wykresow to chyba zaczynacie juz przesadzac non stop to samo... zygam juz i chyba nie tylko ja...Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:53 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 01:01 AM
Szukaj
XoXo
Unregistered




 
#20
RN22 wersja USA
Red_icon_sad

Marider rozluźnij pierdzenie bo zakwasów dostaniesz...My rownież nie mamy o czym dyskutować ale to Ty zacząleś gogusiu Red_icon_smile i tak, jestem trochę dziecko.

Po czym Psorze wnosisz, ze znowu Twoja hamownia w białym jest prima sorte ? Wyprowadź na uspokojenie swojego szczekającego szczura i napij sie mleka.

Kawasaki dla Ciebie szacunek, ze sie dogadaliscie z Ean-em.

Ziolek, juz większość Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-11, 09:53 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 01:11 AM


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->