Autor Wiadomość
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#1
Pytanie
WitamRed_icon_wink
postanowiłem przerobić seryjne wydechy na pełny przelot
użyłem do tego celu rurę perforowaną Sr. 48,2mm połączoną na końcach z rurą kwasową o tej samej średnicy ściętej pod odpowiednim kątemRed_icon_smile środek wypełniony zwykłą wełną mineralną używaną do izolacji scianRed_icon_cheesygrin
http://www.youtube.com/watch?v=0i0XLA1WmX0

Wszystko ładnie gara, piękny basowy pomrukRed_icon_smoke jest jedno ALE i tu pytanie do znawców tematu
-czy po takiej operacji konieczna jest synchronizacja przepustnic? jak widać na filmie, ładnie się wkręca na obroty, lecz kiepsko z nich schodziRed_icon_no
pozdrawiam


Załączone pliki Obrazki
               
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
2012-12-21, 01:52 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#2
RE: Pytanie
Filmiku nie widziałem bo nie mam jak obecnie, ale skoro słabo schodzi to może masz za mała przepustowość, gazy nie maja jak wylecieć i sie dlawi?
2012-12-21, 02:20 PM
Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#3
RE: Pytanie
Wspolczuje temu ktory z tylu stal, ta welna cholernie drapiaca i swedzaca jest Red_icon_wink ale ciekawi mnie jak dlugo ta wata pozyje zanim sie wypali.
2012-12-21, 02:57 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#4
RE: Pytanie
no też jestem ciekaw ile ta wata wytrzyma, po co dawałeś rurkę z kwasówki wewnątrz tego otworu? te osłony na końcówkach mają zaokrąglenia od wewnątrz i można dać szerszą rurkę tak jak ja mam u siebie dla przykładu, a zestaw kupiłem gotowy do montażu http://r1-forum.pl/attachment.php?aid=987
nagarnie telefonem http://youtu.be/SaZic5WWqgM

co do obrotów to ja u siebie nic nie ruszałem i jest ok, pewny jesteś że Ci teraz źle chodzi? może to tylko złudzenie
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-12-21, 04:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#5
RE: Pytanie
(2012-12-21, 02:20 PM)XoXo napisał(a): Filmiku nie widziałem bo nie mam jak obecnie, ale skoro słabo schodzi to może masz za mała przepustowość, gazy nie maja jak wylecieć i sie dlawi?

Dławić to raczej się nie dławiRed_icon_smoke na obroty wkręca się pięknie, być może to coś z linkami bo ostatnio majstrowałem przy nich Red_icon_cheesygrin
(2012-12-21, 04:20 PM)malikowy napisał(a): no też jestem ciekaw ile ta wata wytrzyma, po co dawałeś rurkę z kwasówki wewnątrz tego otworu? te osłony na końcówkach mają zaokrąglenia od wewnątrz i można dać szerszą rurkę tak jak ja mam u siebie dla przykładu, a zestaw kupiłem gotowy do montażu http://r1-forum.pl/attachment.php?aid=987
nagarnie telefonem http://youtu.be/SaZic5WWqgM

co do obrotów to ja u siebie nic nie ruszałem i jest ok, pewny jesteś że Ci teraz źle chodzi? może to tylko złudzenie

Jasne że mogłem pójść na łatwiznę i kupić gotowy zestaw, bądź dociąć perforacjęRed_icon_cheesygrin ale takie rozwiązanie bardziej mi się podobaRed_icon_wink coś na wzór akropovicaRed_icon_cheesygrin
(2012-12-21, 02:57 PM)marider napisał(a): Wspolczuje temu ktory z tylu stal, ta welna cholernie drapiaca i swedzaca jest Red_icon_wink ale ciekawi mnie jak dlugo ta wata pozyje zanim sie wypali.

Nie tak szybko się wypaliRed_icon_cheesygrin a jak już to żaden problem załadować gotowy wkład Red_icon_wink
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-21, 06:35 PM przez marcin83.)
2012-12-21, 06:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#6
RE: Pytanie
a jeszcze gwoli ścisłości zanim pójdę zalewać mordę przez następne 4 dni, nity stalowe czy aluminiowe dałeś?
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-12-21, 06:55 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#7
RE: Pytanie
Może przy okazji wydechów klepnales coś z zaworem EXUP i zamyka za szybko albo spadła linka i jest stale przymkniety
2012-12-21, 07:00 PM
Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#8
RE: Pytanie
I czy z kwasowki coby rdza nie zezarla? Red_icon_wink
2012-12-21, 07:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#9
RE: Pytanie
(2012-12-21, 07:01 PM)marider napisał(a): I czy z kwasowki coby rdza nie zezarla? Red_icon_wink

A z czego niby, z rynny?Red_icon_cheesygrin
(2012-12-21, 07:00 PM)PonuryKlecha78 napisał(a): Może przy okazji wydechów klepnales coś z zaworem EXUP i zamyka za szybko albo spadła linka i jest stale przymkniety

EXUPa nie ruszałemRed_icon_smile będę musiał sprawdzić
(2012-12-21, 06:55 PM)malikowy napisał(a): a jeszcze gwoli ścisłości zanim pójdę zalewać mordę przez następne 4 dni, nity stalowe czy aluminiowe dałeś?

Aluminiowe Red_icon_cheesygrin
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-21, 07:22 PM przez marcin83.)
2012-12-21, 07:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#10
RE: Pytanie
Skoro cos z linkami kombinowales to może za bardzo jest naciagnieta?
2012-12-21, 07:28 PM
Odpowiedz cytując ten post
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#11
RE: Pytanie
(2012-12-21, 07:28 PM)XoXo napisał(a): Skoro cos z linkami kombinowales to może za bardzo jest naciagnieta?

Red_icon_neutral dziwna sprawa bo teraz gaz chodzi lekko i wyraźnie słychać na zgaszonym jak się przepustnice zamykają Red_icon_sad
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
2012-12-21, 07:33 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#12
RE: Pytanie
No to skoro aluminiowe to szykuj się na kolejne rozpruwanie wydechu po rozpoczęciu sezonu. Nadają się tylko i wyłącznie stalowe nity.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-12-22, 02:43 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#13
RE: Pytanie
Tak jakie nity dał ma wpływ na schodzenie z obrotów w r1. Ewidentne problem tkwi w nitach. Zmien nity będzie git :-)
2012-12-22, 02:57 AM
Odpowiedz cytując ten post
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#14
RE: Pytanie
(2012-12-22, 02:57 AM)PonuryKlecha78 napisał(a): Tak jakie nity dał ma wpływ na schodzenie z obrotów w r1. Ewidentne problem tkwi w nitach. Zmien nity będzie git :-)
Red_icon_surprisedRed_icon_cheesygrin
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
2012-12-22, 07:08 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
XoXo
Unregistered




 
#15
RE: Pytanie
(2012-12-22, 02:57 AM)PonuryKlecha78 napisał(a): Tak jakie nity dał ma wpływ na schodzenie z obrotów w r1. Ewidentne problem tkwi w nitach. Zmien nity będzie git :-)


I opone Red_icon_smoke


Moze nagraj jeszcze jakis film bedzie łatwiej cos pomóc ?
2012-12-22, 09:34 AM
Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,271
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#16
RE: Pytanie
A najlepiej cały silnik Red_icon_cheesygrin

2012-12-22, 03:03 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MikiRikiTiki Offline
Użytkownik
***

Warszawa
rn01

Liczba postów: 498
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#17
RE: Pytanie
hej...Kafel...to nie było fajne ;P
________________________________________________________________

rn01 - Dziadziuś, ale lubi sport Red_icon_smoke
2012-12-22, 03:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#18
RE: Pytanie
ehhh Wojtek, nie wiem co dziś piłeś i po co do mnie pijesz z tym tekstem Red_icon_wink nity nie mają na nic wpływu ale drgania tłumika mają wpływ na nity, aluminiowe nity zaraz się poluzują i będą hałasować (przerabiałem już ten temat u siebie i nie jeden, który to robił w swojej też). Montuje się tylko stalowymi nitami.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-12-22, 03:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marcin83 Offline
-----HAWK -----
***

Choszczno
r1/ WSK125

Liczba postów: 313
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 1
#19
RE: Pytanie
(2012-12-21, 01:52 PM)marcin83 napisał(a): WitamRed_icon_wink
postanowiłem przerobić seryjne wydechy na pełny przelot
użyłem do tego celu rurę perforowaną Sr. 48,2mm połączoną na końcach z rurą kwasową o tej samej średnicy ściętej pod odpowiednim kątemRed_icon_smile środek wypełniony zwykłą wełną mineralną używaną do izolacji scianRed_icon_cheesygrin
http://www.youtube.com/watch?v=0i0XLA1WmX0

Wszystko ładnie gara, piękny basowy pomrukRed_icon_smoke jest jedno ALE i tu pytanie do znawców tematu
-czy po takiej operacji konieczna jest synchronizacja przepustnic? jak widać na filmie, ładnie się wkręca na obroty, lecz kiepsko z nich schodziRed_icon_no
pozdrawiam

Problem rozwiązanyRed_icon_cheesygrin okazało się ze spadła dolna linka, którą wcześniej wymieniał jakiś super mechanikRed_icon_smoke nie była założona tak jak powinna być założona Red_icon_bggrin chłopaki wielkie podziękowania za dobre radyRed_icon_cheesygrinRed_icon_scary
(2012-12-22, 03:46 PM)malikowy napisał(a): ehhh Wojtek, nie wiem co dziś piłeś i po co do mnie pijesz z tym tekstem Red_icon_wink nity nie mają na nic wpływu ale drgania tłumika mają wpływ na nity, aluminiowe nity zaraz się poluzują i będą hałasować (przerabiałem już ten temat u siebie i nie jeden, który to robił w swojej też). Montuje się tylko stalowymi nitami.

Mocno grzeją ci się te wydechy?Red_icon_smoke


Załączone pliki Obrazki
       
YZF-R1  RN12 /WSK 125 Red_icon_cheesygrin AGV STEALTH SV+FULL VANUCCI Art VIII +VANUCCI RV4 AIR http://www.youtube.com/watch?v=YoTLsvOUeY0

Passat B6 2.0 TDI 08 sportline  Red_icon_cheesygrin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-22, 06:03 PM przez marcin83.)
2012-12-22, 06:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#20
RE: Pytanie
rury są gorące, a same puszki raczej tylko ciepłe. Pewnie nie szukałeś żadnej informacji na ten temat i nie użyłeś żadnego materiału ze starych wkładów Red_icon_wink Jest tam taka miedziana izolacja owinięta na całym wkładzie i według tego co ja otrzymałem do zestawu powinno się owinąć tą izolacją rurkę perforowaną i dopiero na to dać watę tłumiącą. Ja trzymając się wytycznych owinąłem swoje tą izolacją, zużyłem drugą warstwę mat tłumiących z oryginalnego tłumika i dopiero na to nałożyłem nową warstwę waty tłumiącej, którą miałem w zestawie.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-12-22, 06:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->