Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ja tez mam właśnie akcje na wiązkę do zrobienia... i po tym poście chyba szybciej się skontaktuje z jakimś serwisem. Tylko teraz gdzie najlepiej, żeby nic nie partaczyli.
Większe miasta w okolicy mnie to Kielce, Radom. Jechać do Wawy 150 km trochę kiepsko. Adrian, a jak długo ci ja wymieniali, bo jakby dali rade w jeden dzień to wycieczkę bym sobie zrobił, a tak to trochę lipa
w kielcach ci nie zrobią bo to nie aso lecz salon dealer yamaha-romet
jedynie w radomiu , dostali 2lata temu certyfikat na aso
byłem na akcji i dali rade ,ale mam złe zdanie
niedokrecili srub pogubiłem,nie zacisnieta opaska wyciek płynu
półtorej godziny czekałem na odbiór moto, tylko prędzej musiałem czekaj tydzień bo musieli to zamówić, zadzwonili na drugi dzień przyjechałem i po sprawie Yamaha POLand POSITION
U mnie podobnie. Niecaly tydzień czekania na elementy i potem wymiana w tym samym dniu. A powiedzcie czy jak mam ksenony to ta wiązka tez może się topić?
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Czyli pojadę jednak do Warszawy... nie będę ryzykował, w poniedziałek ich przyatakuje telefonem
Tapnięte z S6 Edge +
Dodziu pokaż jak wyglądają na moto te osłony GB Racing jeśli można prosić i czy był jakiś problem z montażem, czy nie ma wycieków spod dekli, itp.
Koczis na moim sa zobacz sobie
Jeszcze ich nie zamontowalem. Może uda mi się w tym tyg.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
(2016-04-10, 07:36 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Dodziu pokaż jak wyglądają na moto te osłony GB Racing jeśli można prosić i czy był jakiś problem z montażem, czy nie ma wycieków spod dekli, itp.
Dziś je zamontowałem. Wyglądają bardzo estetycznie i pasują idealnie. Żadnych wycieków nie było
Wrzucę jakieś fotki pod wieczór.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Dzięki. Całkiem fajnie się to prezentuje. Muszę kupić sobie komplet, choć bez tego na dekiel sprzęgła.
Racja, nie głupio to wygląda. Ceną trochę odstrasza, wolę te $ włożyć w co innego dla motocykla
No fajnie wygląda i ma homologację wyścigowa. Musi być wytrzymałe
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Jest bardziej wytrzymałe niż silnik do którego je przykręciłeś
...
Przy upadku w garażu super sprawa bo obedrą się osłony .. Przy szlifie i tak połamie gwint w bloku silnika na śrubach które trzymają tą osłonę
..
(2016-04-18, 12:43 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Jest bardziej wytrzymałe niż silnik do którego je przykręciłeś ...
Przy upadku w garażu super sprawa bo obedrą się osłony .. Przy szlifie i tak połamie gwint w bloku silnika na śrubach które trzymają tą osłonę ..
A.S ale z Ciebie pesymista... szlif szlifowi nie równy. Siły rozkładają się równomiernie na wszystkie śruby nie tak jak przy zwykłym crashu.
Przy szlifach z wyższymi prędkościami na drogach publicznych motór zmienia się w gruz jak dobrze zacznie koziołkować i wtedy osłony nie mają znaczenia.
Myślisz że na zdjęciu poniżej gwinty ucierpiały?
P.s Uruchomiłeś już swoją ??
Dla A.S-a rn22 i bez szlifa to gruz, już piękną litanie dał na FB Speed-Day-a no i tu na forum. Hahaha. Kupił gniota i teraz już wrzuca wszystkie do jednego worka
Mam nadzieję,że nie wypróbuję wytrzymałości. Adrian jest wystawiona taka jak twoja na allegro
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Wiem, widziałem. Ale też coś z nią nie tak bo pochodzi z Polski a rocznik 2012 produkcji
A z tego co mi powiedzieli w PolandPosition, i to u nich kupowana. Moja jest jedyna czarna z tego rocznika kupowana w polskim salonie.
Pogadamy jak ktoś z was zaliczy szlifa przy 160+i moto poleci w ryfla albo zatrzyma się na chodniku ... "kozły" nie maja tu nic do tego ... Przy ilu był ten ślizg ze zdjęcia ?
1000 zł trzeba dać za osłony .. i chronią na tyle że dekiel się nie porysuje .. dekiel notabene za 250 czy 280 zł ... Ja nie patrze na to z perspektywy : "mam nadzieje że nie będę próbował" tylko kupuje po to żeby tłuc nimi po glebie i nie musieć wracać do domu po szlifie bo mi dekiel przetarło i oliwa leci ... Taka subtelna różnica z wkładaniem do wora
..
A co mi z tego że osłona będzie cała tylko szlifnięta, jak oliwa zacznie naparzać z pęknięć ...
Moja ma pęknięcie - ale raz kolejny piszę że nie wzoruję sie na mojej tylko na silnikach do sprzedania PO GLEBACH ... Gdzie w każdym jednym jest to pourywane albo pęknięcia są w innym miejscu ..
ALE >> żeby zaś nie było - ostatnio widziałem się z kolegą co ma ( tzn. miał ) S1000RR .. Na Brnie w ostatniej sekcji na prawym pod górę ( raczej wolno jeździ - prędkość może z 80 km/h ) jechał na tylw wolno że komuś "wyrósł" w winklu, dostał w tylne koło ( gość odjechał na marginesie i zwiał po prostu ) motocykl poszedł w ślizga zaliczył kozła i zatrzymał się na bandzie ze słomy .. efekt >> dekle co prawda całe ale MEGA DZIURA w ramie od kierownicy lewej
.... Tak że myślę że Yamaha nie jest w sumie taka zła jak na dzisiejsze standardy
To chyba proste, że robią coraz lżejsze motocykle, a co za tym idzie mniejsza wytrzymałość na uszkodzenia.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12