Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 RN22 Biała Strzała
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ja tez mam właśnie akcje na wiązkę do zrobienia... i po tym poście chyba szybciej się skontaktuje z jakimś serwisem. Tylko teraz gdzie najlepiej, żeby nic nie partaczyli.

Większe miasta w okolicy mnie to Kielce, Radom. Jechać do Wawy 150 km trochę kiepsko. Adrian, a jak długo ci ja wymieniali, bo jakby dali rade w jeden dzień to wycieczkę bym sobie zrobił, a tak to trochę lipa Red_icon_sad
w kielcach ci nie zrobią bo to nie aso lecz salon dealer yamaha-romet
jedynie w radomiu , dostali 2lata temu certyfikat na aso
byłem na akcji i dali rade ,ale mam złe zdanie
niedokrecili srub pogubiłem,nie zacisnieta opaska wyciek płynu
półtorej godziny czekałem na odbiór moto, tylko prędzej musiałem czekaj tydzień bo musieli to zamówić, zadzwonili na drugi dzień przyjechałem i po sprawie Yamaha POLand POSITION Red_icon_smile
U mnie podobnie. Niecaly tydzień czekania na elementy i potem wymiana w tym samym dniu. A powiedzcie czy jak mam ksenony to ta wiązka tez może się topić?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Czyli pojadę jednak do Warszawy... nie będę ryzykował, w poniedziałek ich przyatakuje telefonem Red_icon_smile

Tapnięte z S6 Edge +
Dodziu pokaż jak wyglądają na moto te osłony GB Racing jeśli można prosić i czy był jakiś problem z montażem, czy nie ma wycieków spod dekli, itp.
Koczis na moim sa zobacz sobie Red_icon_smile
Jeszcze ich nie zamontowalem. Może uda mi się w tym tyg.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
(2016-04-10, 07:36 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Dodziu pokaż jak wyglądają na moto te osłony GB Racing jeśli można prosić i czy był jakiś problem z montażem, czy nie ma wycieków spod dekli, itp.

Dziś je zamontowałem. Wyglądają bardzo estetycznie i pasują idealnie. Żadnych wycieków nie było Red_icon_smile Wrzucę jakieś fotki pod wieczór.
[Obrazek: 5be3b4769897ae868435e84011a20e34.jpg]
[Obrazek: a61d1b1f4f79ab77ed4c56b1586c8ce7.jpg]

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Dzięki. Całkiem fajnie się to prezentuje. Muszę kupić sobie komplet, choć bez tego na dekiel sprzęgła.
Racja, nie głupio to wygląda. Ceną trochę odstrasza, wolę te $ włożyć w co innego dla motocykla Red_icon_smile
No fajnie wygląda i ma homologację wyścigowa. Musi być wytrzymałe

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Jest bardziej wytrzymałe niż silnik do którego je przykręciłeś Red_icon_smile ...
Przy upadku w garażu super sprawa bo obedrą się osłony .. Przy szlifie i tak połamie gwint w bloku silnika na śrubach które trzymają tą osłonę Red_icon_sad ..
(2016-04-18, 12:43 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Jest bardziej wytrzymałe niż silnik do którego je przykręciłeś Red_icon_smile ...
Przy upadku w garażu super sprawa bo obedrą się osłony .. Przy szlifie i tak połamie gwint w bloku silnika na śrubach które trzymają tą osłonę Red_icon_sad ..

A.S ale z Ciebie pesymista... szlif szlifowi nie równy. Siły rozkładają się równomiernie na wszystkie śruby nie tak jak przy zwykłym crashu.

Przy szlifach z wyższymi prędkościami na drogach publicznych motór zmienia się w gruz jak dobrze zacznie koziołkować i wtedy osłony nie mają znaczenia.

Myślisz że na zdjęciu poniżej gwinty ucierpiały?

[Obrazek: chadr1crashed.jpg]

P.s Uruchomiłeś już swoją ??
Dla A.S-a rn22 i bez szlifa to gruz, już piękną litanie dał na FB Speed-Day-a no i tu na forum. Hahaha. Kupił gniota i teraz już wrzuca wszystkie do jednego worka Red_icon_smile
Mam nadzieję,że nie wypróbuję wytrzymałości. Adrian jest wystawiona taka jak twoja na allegroRed_icon_smile

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Wiem, widziałem. Ale też coś z nią nie tak bo pochodzi z Polski a rocznik 2012 produkcji Red_icon_tongue A z tego co mi powiedzieli w PolandPosition, i to u nich kupowana. Moja jest jedyna czarna z tego rocznika kupowana w polskim salonie.
Pogadamy jak ktoś z was zaliczy szlifa przy 160+i moto poleci w ryfla albo zatrzyma się na chodniku ... "kozły" nie maja tu nic do tego ... Przy ilu był ten ślizg ze zdjęcia ? Red_icon_wink
1000 zł trzeba dać za osłony .. i chronią na tyle że dekiel się nie porysuje .. dekiel notabene za 250 czy 280 zł ... Ja nie patrze na to z perspektywy : "mam nadzieje że nie będę próbował" tylko kupuje po to żeby tłuc nimi po glebie i nie musieć wracać do domu po szlifie bo mi dekiel przetarło i oliwa leci ... Taka subtelna różnica z wkładaniem do wora Red_icon_tongue ..
A co mi z tego że osłona będzie cała tylko szlifnięta, jak oliwa zacznie naparzać z pęknięć ...
Moja ma pęknięcie - ale raz kolejny piszę że nie wzoruję sie na mojej tylko na silnikach do sprzedania PO GLEBACH ... Gdzie w każdym jednym jest to pourywane albo pęknięcia są w innym miejscu ..
ALE >> żeby zaś nie było - ostatnio widziałem się z kolegą co ma ( tzn. miał ) S1000RR .. Na Brnie w ostatniej sekcji na prawym pod górę ( raczej wolno jeździ - prędkość może z 80 km/h ) jechał na tylw wolno że komuś "wyrósł" w winklu, dostał w tylne koło ( gość odjechał na marginesie i zwiał po prostu ) motocykl poszedł w ślizga zaliczył kozła i zatrzymał się na bandzie ze słomy .. efekt >> dekle co prawda całe ale MEGA DZIURA w ramie od kierownicy lewej Red_icon_tongue .... Tak że myślę że Yamaha nie jest w sumie taka zła jak na dzisiejsze standardy Red_icon_tongue
To chyba proste, że robią coraz lżejsze motocykle, a co za tym idzie mniejsza wytrzymałość na uszkodzenia.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12