Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 RN22 Biała Strzała
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
If they don't bother you, go with stock off a 12-14. If you want the adjustability, Vortex are good and not so expensive.
(2016-02-05, 07:36 PM)NoExpert napisał(a): [ -> ]If they don't bother you, go with stock off a 12-14. If you want the adjustability, Vortex are good and not so expensive.
I will consider it Red_icon_smile
I am thinking about levers. Yamaha has some accessories. But I am wondering if its worth because of the high price. Riders from this forum suggest chinese black levers with engreved yzf-r1. They look very good
Zastanawiam się na zakupem sportowych klamek. Wiem, że temat był wałkowany wiele razy. Czytałem na forum, że większość poleca krótkie. Tu nasuwają mi się dwaj producenci: Gilelles Tooling (oryginalne Yamahy) i Puig. Chinoli nie biorę pod uwagę. Te pierwsze są drogie i nawet nie wiem jakiej długości - info ze sklepu Yamaha. Natomiast bardziej skłaniałbym się ku Puig cos takiego
http://allegro.pl/puig-zestaw-klamek-yam...95197.html
Jest tam kilka typów i chyba zdecydowałbym się na te krótsze. Pytanie czy sportowa superkrótka czy sportowa przedłużana (ta jest łamana) ale krósza niż standardowa.
Chyba, że jakieś inne propozycje. Te gilles ponoć super jakość (ktoś mi to mówił) ale są bardzo drogie no i czarne mają czerwone el. regulacji (niby mam wstawki w moto ale wolę całe czarne)
Dodziu moze ejszcze maly kompromis i Womet Tech ? Tansze od PUIG a jakosciowo mysle, ze to samo Red_icon_smile
Co do Puig czy Chinol, nie warto przepłacać 5x ale to tylko moje zdanie. Materiał jest ten sam, jakość wykonania bardzo podobna.

Nie bierz łamanych, potrafią się złożyć przy naciśnięciu pod złym kątem. A jak mocniej skręcisz żeby się nie składały to przy glebie tak czy siak się połamią/powyginają (wydaje mi się że nawet jak by się miały składać to i tak się zepsują). Miałem kiedyś z regulowaną długością i i tak jeździłem na najkrótszej możliwości.
ja mam czarne i wyglądają ekstra, jestem zadowolony Red_icon_wink co prawda są 2 rodzaje długie i krótkie.
Mam krótkie, bo bardziej mi się podobały, ale gdybym miał kupować jeszcze raz... wybrałbym długie Red_icon_smile
ASV Red_icon_smile
Mam krótka WOMET techa i bardzo polecam mniej siły używanej podczas hamowania regulacja wygląd i są tańsze niż puiga
A jakościowo zajebiste 3 sezony przejechane i nic im się nie stało:-)
Ja też mam Womet-tech krótkie regulowane i składane i uważam że są super !!
Womet muszę obczaić tak samo jak asv. Pozostaje tylko kwestia długości. Łamane odpadają bo mi odradziliscie.
Ja osobiscie wolalbym klamki z regulowana dlugoscia... wiec jak CI sie zachce dlugie to sa dlugie a jak chcesz to sa krotkie... taka opcja jest najlepsza Red_icon_smile ASV drogie jak gilles Red_icon_smile
Wg mnie zamów sobie z alie. Puig, rizoma itp płacisz tylko za marke. Różnicy w użytkowaniu nie odczujesz. A sporo plnów w kieszeni.
jeszzcze masz firme Synto, mam u siebie i bdb sie spisują i wyglądają  Red_icon_smile tyle, że drogie są
Mam chinole z Aliexpress i są ok ( jak na cenę 20 dolarów). Jak klameczki przyszły do mnie, to miały niedokręcone nakrętki i to musiałem dokręcić. Druga sprawa to tulejka w klamce sprzęgła. Ta w chińskich klamkach miała zbyt dużą średnicę wewnętrzną i miała luz na śrubie mocującej. Musiałem wziąć tulejkę ze starej klamki i przełożyć do nowej. To takie niedogodności związane z kupnem tanich klamek. Nie mam porównania co do drogich, bo nigdy nie używałem, ale dla mnie klamka to klamka i nie chciałem przepłacać.
No właśnie dlatego nie rozważam chinoliRed_icon_smile Dziś na spokojnie wieczorkiem przejrze oferty i się zastanowię. Dzięki wszystkim za propozycje
Długo się zastanawiałem i odpuściłem te najdroższe. Zwyciężyły Womety choć mocno rozważałem czeskie Titax. Womet tech wyglądają moim zdaniem zgrabniej a ponoć jakość też dobra także zobaczymy. Domówiłem oryginalny filtr powietrza. Oleju i filtra oleju nie zamawiałem bo muszę się dowiedzieć czy wymienią mi w ASO jak im dam swoje.
Wymienią spokojnie.
Ja mam chinole i różnicy miedzy nimi, a womet-tech poza napisem i ceną to nie widze
Macie rację - wymienią. Zakupiłem resztę czyli olej i filtr. Cena samej wymiany ok 200-220pln ale jak powiedziałem ze coś jest z tą cena nie tak bo koledzy w aso w Bydgoszczy i Wawie mają od 50 do 80pln obniżyli mi do 120. Robota ciężka z racji iż owiewki należy ściągnąć haha. Mi chodzi tylko o wpis w książkę ale 200 to już przesada Red_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12