Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Czarny i bialy najlepsza kompozycja.
Też tak sądzę 😀
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
No i stało się. Przewróciłem się na moto jak wyjeżdżałem z ronda na drogę ekspresową. Niby sto razy tam jeździłem a tu masz. Ślizg tylnej opony przy złożeniu, szarpnęło mi kierą i moto się położyło na lewą stronę hamując delikatnie przednią oponką o barierkę przy trasie. Miałem osłony dekli i crashpady także tylko owiewki do wymiany. Wsiadłem i pojechałem do ASO bo szkody typowo plastików. Maszyna jest robiona z AC także wróci, jak mi powiedziano, do stanu fabrycznego. Każdy element z ryską będzie wymieniony na nowy. Z sezonu pewnie nici choć może się wyrobią. Masakra jakaś bo jechałem naprawdę spokojnie całą trasę, typowo dla relaksu. Szczęście w nieszczęściu, że nic mi się nie stało (tylko obicie i siniaki).
Współczuję. Jak możesz to napisz napisz/daj foty jak się spisały osłony i kraszpady.
Oj szkoda maszyny, coś ostatnio nie mamy szczęścia
Dokładnie pokaż fotki bo aż jestem ciekawy jak te osłony dekli się spisały.
Gdybyś chciał sprzedać coś z plastików lub krasze, osłony dekli to daj znać. O ile jeszcze się do czegoś będą nadawały.
Współczuję... Ważne, że Tobie nic się nie stało. Nie przejmuj się każdemu kiedyś może coś się przydarzyć. Tak brat do mnie powiedział jak położyłem gsxr-a...
Jak będę przy kompie to wrzucę fotkę. Dekle i silniczek nietkniete. GB racing dało radę.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Na szczęście zero rysek
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
jak wydechy całe to nie ma tragedii
Jak widać osłony jeszcze brudne ale dały radę
Oryginalny crash odpadł i został gdzieś na poboczu. Niestety ale nie uratował do końca owiewki
[
attachment=6994]
Jakaś lipa żeby crashpad ODPADŁ !!!! Porażka
.... To ja ze świecy zaliczyłem glebę i ZERO uszkodzeń elementów motocykla .. no oprócz zbiorniczka hamulcowego z tyłu bo go chyba noga złamałem ...
..
No tragedii nie ma. Dobrze, że Tyś cały, a moto AC załatwi.
P.S. na jaką kwotę masz ubezpieczone moto, bo mi cały czas wołają 41tysięcy jako wartość motocykla.
wychodzi na to że im wolniej jedziesz i przewrócisz tym większe straty bo u mnie jeszcze czacha oberwała a boczek nawet nie był porysowany
(2016-08-22, 08:42 PM)kyniu napisał(a): [ -> ]wychodzi na to że im wolniej jedziesz i przewrócisz tym większe straty bo u mnie jeszcze czacha oberwała a boczek nawet nie był porysowany
Możliwe ze tak jest. Nie wiem bo to moja pierwsza i mam nadzieję ostatnia gleba. Czasza porysowana i lekko pękła z boku. Wymienią na nową.
(2016-08-22, 08:38 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]No tragedii nie ma. Dobrze, że Tyś cały, a moto AC załatwi.
P.S. na jaką kwotę masz ubezpieczone moto, bo mi cały czas wołają 41tysięcy jako wartość motocykla.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
(2016-08-22, 08:32 PM)dodziu napisał(a): [ -> ]Jak widać osłony jeszcze brudne ale dały radę Oryginalny crash odpadł i został gdzieś na poboczu. Niestety ale nie uratował do końca owiewki
Telling you A.S., I can hook you up with a set of Woodcraft crash pads like mine. They're used and a little scratched up, but $35.
NoExpert sam bym kupił, jak się jeszcze do czegoś nadają. Poszło PW. Czekam na odpowiedź.
W końcu moto gotowe. Jutro je odbieram więc chyba jeszcze trochę polatam w tym sezonie
Fotka z dzisiejszego latania z kolegą Brylantem[
attachment=7076]
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12