Na zlocie jeszcze nie miałem ale niedawno od tygodnia leżą juz na moto. Wyglądają bardzo fajnie i ciesze się ze nie wybrałem przezroczystych.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
pokaż fotkę
Gdzie szukać tych stomp gripów, gdzie kupowałeś?
Jutro zrobię. Kupiłem w legato ale na allegro są takze oryginaly. Ponoć podróbki mają gorszy klej. Mi pomagała zakładać żona i robiłem to w ciepły słoneczny dzień. Potem odczekalem 2 dni o wsio gra
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Najlepsze jakościowo są oryginalne stompgripy z USA. Ja zakładałem w zimę podgrzewajac suszarką i trzymają elegancko.
na pewno warto to założyć. Jak ktoś spróbuję raz jazdy z nimi to już nie będzie chciał jeździć bez.
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
Bart to sa dedykowane oryginalne do yamahy, Czy w jakim sensie? Dostępne na ebay'u?
Tak to oryginaly. Do swojej byłej R6 ściągałem bezpośrednio z USA i były identyczne z tymi z allegro
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Oryginalne MARKI STOMPGRIP to są oryginalne inne są tylko pochodnymi które jakos sie tam wzorują na ORYGINALNYM marki STOMPGRIP
Ogolnie zachecam do odwiedzenia strony producenta na ktorej jest masa ciekawych zastosowan tego typu oklein . Nie jest to tanie ale ... raz kupisz, raz zalozysz i zapominasz o problemie.
Problem tylko taki że ORYGINALNE STOMGRIPy wyprują kolana w kombinezonie jak rzeźnik świnie ..
A tak poza tym na drogę to cokolwiek co jest to jest dobre ..
FAKT >> niektóre te chińskie mają problem z klejem ale wtedy butapren czyni cuda ...
Ja mam oryginalne chińskie
MOTO-coś tam .. miękkie, dobrze trzymają, nie niszczą kombika, klej jak się raz przyklei trzyma w zasadzie .. no może jak się robi 60 na słońcu to jest problem .. ale tak jak wyżej .. butapren i spoko ..
Ja uzywam tylko stompgripow i nie narzekam. Fakt widac slady przytarc w okolicach kolan na kombi ale ..... albo przyczepnosc na wysokim poziomie albo sliczne kombi
))
Problem poważny robi się wtedy kiedy zaczniesz ich na prawdę używać
... Sezon i dziury dosłownie na kolanach po bokach jak byś szlifierką skórę starł
...
Do tego te "orydżinały" twardnieją od słońca czy tam promieni UV ... po 2 - 3 latach robią się jak tarka do ścierania ziemniaków na placki
.. OWSZEM >> można to zlać .. ja i tak co sezon ma jeden czy dwa kombinezony nowe no ale po co je niszczyć dodatkowo kiedy są rozwiązania tańsze i lepsze - przyczepne tak samo ..
Testowałem i to i to .. i tylko takie mam małe sugestie
..
Stać mnie na zmianę kombi co sezon więc nie mam obaw. Polecam tę stompgripy i tyle
)))
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
mi w sumie nie tyle na trzymaniu zależy co na tym żeby baku nie niszczyć
Trzymanie mam dobre bo kolanami o owiewki jestem oparty
O owiewki ?? Grubo .... jeśli mówisz, że chodzi Ci tylko o ochronę lakieru to wystarczy zwykła gładka okleina za 20 zł
Wysłane z Samsung S7 przez Tapatalk
przy moim wzroście kolanami dostaje do plastików przednich tak że przy hamowaniu nie ma problemu
Kurde to nie fajnie dla plastikow ze przyjmuja na siebie Twoj ciezar przy hamowaniu
Pracują na zaczepach az w koncu pekną zaczepy a wczesniej pewnie sie plastiki wytrą od tarcia o nie
już się wytarły, na szczęście akurat tam gdzie dotykam to są takie małe plastikowe wstawki, nowe ze 100 czy 200zł kosztują, tak że się tym nie przejmuję
Aż tak mocno nie naciska żeby się miały połamać, to tak o grubość kombinezonu, pewnie w jeansach bym nie dotykał ale w jeansach nie jeżdżę to nie wiem
Jak na razie to jedyna rzecz którą bym zmienił w R1, no i może trochę mniejsze hamowanie silnikiem