Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Budżetowa RN22 :P
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Mario >>> póki nie ma 0,5 bara, zwiera do masy ... jak ciśnienie przekroczy ok. 0,5 to masa ginie ...

Najgorzej było z rozrządem .. jak mi ktoś powie że mu za pierwszym razem siadło to się tylko uśmiechnę .. 11 razy to rozbierałem i składałem .. mierzyłem szczelinomierzem i płytki zmieniałem .. dopiero za 12 razem mam >>
Ssące : 0,15
Wydechy : 0,23
Na każdym i wszędzie Red_icon_tongue ... No ale płytek poszło że kosmos .. dobrze że po 5 zeta ..
Wczoraj siedziałem w warsztacie do północy .. poskładałem pokrywę, dekle.. Dzisiaj rano zabrałem silnik i pognałem do garażu ... niestety padło mi auto ( immo w kluczyku ) także dopiero koło 16.00 zabrałem się za montowanie .. W sumie z podnośnikiem to było 15 minut ..
NIESTETY DO DZISIAJ nie mam oleju :/ .... praca stoi ... jutro myje chłodnice i układ cały .. składam elektrykę ... Problem tylko w tym że trzeba po zalaniu oliwy pokręcić silnikiem żeby załapał oliwę wszędzie tam gdzie jest "jak z fabryki" ... najlepiej wykręcić świece, zdjąć dekielek z prawej heja pneumatem ... no ale >> żeby wyjąć świece cała góra musi być rozebrana, dekiel ma osłony .. też muszę go "rozebrać" ... tak że łatwo nie ma :/ ...
Czyli w domu to raczej gosciem jestes Red_icon_smile
No niestety ... od 6.00 rano do 1.00 w nocy kilka dni pykło że mnie w domu nie było
Teraz już jest spokojnie bo wszystko na miejscu i nie tracę 2x po 45 minut na dojazdy ...

Dzisiaj doszła paczka z JUKENDENS .... porażka .. no ale ważne że jest ..
Jutro oliwa i resztę pierdół z Gordona..
Czekam na korek chłodnicy z Legato ..
Co do chłodnicy to tutaj jest dopiero mega twardy orzech do zgryzienia ..
Moczyłem ją w gorącej wodzie z proszkiem ... potem różne preparaty do mycia silników .. potem mega ryzyko i kąpiel w gorącej wodzie z KRETEM do rur >>> mało jej całej w UJJJ nie rozpuściło a te jeb..e ROBAKI i muchy jak były między blaszkami tak qrwa są :/ ... nie mam już pomysłów jak to gówno wypłukać .. gorący strumień pod prysznicem też nic nie daje .. TRAGEDIA :/ ...
,,Gówno,, to to jest  kurła.. ale tragedii ni ma  Red_icon_cheesygrin
Popsikaj jakimś preparatem od detailingu do owadów to może zejdzie
Jak kret do rur co aluminium rozpuszcza nie dał rady .. to nie wiem czy to co zmieni .. ale spoko .. mam kontakt z ADBL i "lśniącym Garażem" to spytam ..
Czyli tak :
Piec poskładany, założony w ramie, oliwa wlana, chłodnica nieco domyta ....
Przednia zawiecha z nową oliwą złożona już na pamięć, tyły wróciły z BFG ... jeden założony - drugi leży w zapasie .. korek chłodnicy z Legato też dotarł ...
Zaciski rozebrane, umyte ... poskładane - odpowietrzone ..
Koła umyte, przesmarowane tulejki itp .. zębatki umyte, całość poskładana, wydech na miejscu, sety na miejscu ... siatka na chłodnicę zrobiona i założona ...
KN umyty, góra poskładana .. jutro owiewki i kilka innych głupot ... w sobotę synchronizacja
PC-V z AT ogarnięty .. niestety ECU w czarnej dupie z powodu głąbów z FTE :/ ...
Pierwsze odpalenie było w niedziele ... odpalam aż wiatraki się włączą i jak schłodzą to gaszę .. płukam jeszcze układ chłodzenia środkiem z LM w międzyczasie ...
Silnik chodzi super .. póki co brak wycieków itp ... ale największa różnica jest w chłodzeniu .. przedtem jak już wiatraki się włączyły przy 95 stopniach to póki moto pracowało nie było szansy żeby ssie wyłączyły .. to już trwało do usranej śmierci i tylko kluczykiem - gasząc motocykl - mogłem na postoju spowodować żeby przestały się kręcić .. teraz jest tak że WŁĄCZĄ się przy 95 stopniach i po minucie pracy temp. spada do 86 stopni i się WYŁĄCZAJĄ Red_icon_smile !!!!! KOSMOS Red_icon_smile .. nareszcie jest jak trzeba Red_icon_smile ..
Tak czy inaczej kupię nową chłodnicę ( moja jest jednak deko sfatygowana ) bo te 1500 zł to nie jest jakiś odlot .. ale rozmawiałem z Errorexe i wspominał że jest firma co buduje chłodnice na zamówienie i zastanawiam się czy nie zrobią deko większej - szerszej czy tam grubszej - czy dłuższej ... muszę obadać temat i jak co to dam im na wzór moją i może coś wyrzeźbią Red_icon_wink ..
Jutro jeśli pogoda pozwoli spróbuję przekulać pierwsze kilometry .. bo muszę koło 100 - 150 km zrobić żeby to dotrzeć wszystko .. do tego uaktualnić ustawienia blippera bo mam kilka przemyśleń z zeszłego sezonu .. w miedzy czasie postroić mapy od nowa bo też kilka zmian muszę wprowadzić które wykminilem w 2017 ... no i powoli do brzegu ( mam nadzieję ) ...

Myju myju chłodnice po ryju "

[Obrazek: 3aa108cddbcdf943.jpg]

Dizaster >> czyli chłodnica w "krecie"

[Obrazek: 291b25f4c8baf0cb.jpg]

Siateczka - własnej roboty za coś koło 7 - 10 zeta ...

[Obrazek: 57ad5447a2a7901b.jpg]

A tutaj widać ile płytek mi zostało po tym jak uparłem się żeby luzy zaworowe były idealnie po środku zakresu ( po złożeniu rozrządu i pomiarze - nie z wyliczeń w tabeli ) ... część ori, część zamawianych które zostawiłem bo bez sensu się bawić w zwroty - jeszcze się mogą przydać Red_icon_wink ....

[Obrazek: 26a8d5648e68472a.jpg]
Arek, przerabiałem temat zabezpieczenia chłodnic przed różnymi obiektami podobnymi siatkami.
Muszę Cię zmartwić - tak, jak szybko ją założyłem, tak też szybko zdjąłem - silnik się grzał.
Jak byś z nudów przeliczył powierzchnię tej siateczki, to Ci wyjdzie, że zasłania ok. 10 cm2 (strzelam) powierzchni chłodnicy i dodatkowo rozbija strugę powietrza.
Ale kombinować i próbować trzeba, wręcz należy Red_icon_cool
No niestety tak dokładnie jest .. dlatego kombinuję co tu poprawić :/ ... ale osłona MUSI być bo to co się dzieje kiedy kulki gumy uderzają w lamele ( a czasem i kamienie ) to masakra jest :/ ..
Zobaczymy - wszystko wyjdzie w praniu ..
we crossach jest takie cuś....
[attachment=8972]
A.S , bo tera mówisz idzie na strzała rozruch, tak patrząc to u Ciebie wsio na wydechu było w max, a nawet poza, czyli można powiedzieć, że max tolerancja i łapie już słabo rozruch,
ciekawe jak byś poszedł nie na 0,23 tylko na 0,21 co by było, bo widać że idzie w górę ( chyba że kontrolujesz często i widać że pływa), bo jak nie pływa to te 0,21 dało by dłużej w czasie takie jaranie....

crossa zawsze robię na ciasno nawet poniżej tego co piszą min 0,12 ja robię na 0,1 i "sam odpala"   Red_icon_cheesygrin ....
Dlatego właśnie ustawiłem na środek .. Po 2 - 3 wypadach, dekiel pójdzie weck i sprawdzę jak to tak na prawdę wygląda .. Jak gość planował głowicę to gniazda też liznął i tak mi się wydaje że się wcisną te wentle w wałki Red_icon_tongue ..
Tak czy inaczej póki co jestem uchachany bo masa kasy, masa pracy .. ale wygląda na to że warto było Red_icon_smile ..
Moto dzisiaj w zasadzie poskładane do wersji drogowej .. jakieś tam duperele robiłem jak blaszkę pod laptimer, układałem przewody hamulcowe, myłem owiewki i zapinałem do kupy jutro już nie odpuszczę i pierwsza jazda pyknie ..
Potem znowu rozbieranie i przeróbka czaszy, wymodzenie mocowania "oczka" do laptimera na czaszy ( bo raz trzeba mocować z prawej raz z lewej ) .. Sobota synchronizacja ... i ..... umyć, umyć wszystkie felgi .. pozakładać opony i .... przyjdzie czas na kilka tygodni zabawy ze Sprinterem :/ ....
Możesz jeszcze spróbować zagadać do Valeo, też robią chłodnice Red_icon_wink
A.S paczoj com znalazł ....
Ja tam też mam u siebie siatkę na chłodnicy i moto się nie grzeje. Przy stałej jeździe 120km/h i temp za zewnątrz ok. 18stC, to moto trzyma ok. 72-75st. Owszem w mieście i przy plus 25 to na światłach łapie 105, ale później znów podczas jazdy ok. 85-90. Więc osłona chyba nie robi różnicy. Tak mi się wydaje.
Ja jestem póki co zadowolony .. Chroni chłodnice wzorowo ..
Niestety co do temp. to trudno mi ocenić bo na torze jeszcze nie byłem a nie mam termostatu i raz mam 61 a raz 95 stopni - zależy czy stoję czy jadę oczywiście ..
Tak czy inaczej .. w porównaniu do tego co miałem w chłodnicy i wewnątrz i na zewnątrz ( lamele ) to teraz jest przewiewna jak stare gacie Red_icon_wink ..
Zbadam co i jak to napiszę .. to jest siatka z drutu ocynkowanego 0,3 mm z oczkiem 1x1 mm .. ( znalazłem kwit ) cena około 44 zł za m2 ...

Wczoraj już nie wytrzymałem i zmieniłem rollgaz z 26 mm średnicy na 24 ... na obrocie doszedł ponad centymetr ( szok ! ) .. ale mam nadzieję że teraz będzie większa płynność w operowaniu gazem bo póki co działa 0/1 i z zadowolenia z jazdy nici :/ ...
A.S i jak tam siedzisz już w garażu i składasz maszynerię ??....
mam takie pytanie co teraz używasz do zabawy z ECU, FTecu czy z Woolich czy jeszcze jakiegoś innego ustrojstwa ??
(2018-05-24, 10:14 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]A.S i jak tam siedzisz już w garażu i składasz maszynerię ??....
mam takie pytanie co teraz używasz do zabawy z ECU, FTecu czy z Woolich czy jeszcze jakiegoś innego ustrojstwa ??
Pewnie nie wytrzymał i na bank coś sobie luka w moto -D , pomimo że jeszcze go wszystko boli ! ech.... zdrówka zdrówka Arku Red_icon_smile
Simon też tak sobie patrzę bo chcę już coś kupić i właśnie chyba padnie na WoolichRacing pomimo że jest troszkę droższy i "inny - trudniejszy" w obsłudze ale ma lepsze zaplecze.(jak coś to jesteś automatykiem dasz radę)
Co tam za plan Ci się urodził ? Hehehe Red_icon_smile

..aaa właśnie Arku - jaka jest tam u Ciebie średnica gwintu tej sondy szerokopasmowej 18x1.5 ?? bo zakupiłem już potrzebną cześć ale coś myślę że lipa będzie.


Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
(2018-05-26, 06:58 AM)Robot napisał(a): [ -> ]
(2018-05-24, 10:14 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]A.S i jak tam siedzisz już w garażu i składasz maszynerię ??....
mam takie pytanie co teraz używasz do zabawy z ECU, FTecu czy z Woolich czy jeszcze jakiegoś innego ustrojstwa ??
Pewnie nie wytrzymał i na bank coś sobie luka w moto -D , pomimo że jeszcze go wszystko boli !  ech.... zdrówka zdrówka Arku Red_icon_smile
Simon też tak sobie patrzę bo chcę już coś kupić i właśnie chyba padnie na WoolichRacing pomimo że jest troszkę droższy i "inny - trudniejszy" w obsłudze ale ma lepsze zaplecze.(jak coś to jesteś automatykiem dasz radę)
Co tam za plan Ci się urodził ? Hehehe Red_icon_smile

..aaa właśnie Arku - jaka jest tam u Ciebie średnica gwintu tej sondy szerokopasmowej 18x1.5 ?? bo zakupiłem już potrzebną cześć ale coś myślę że lipa będzie.


Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka

chyba mam za dużo czasu ostatnio  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin i tak lubię sobie podłubać, no i no i ecu reflash i inne takie pierdułki, jak mapy w furach ogarniam to i może w moto Red_icon_cheesygrin, wiadomo do tego hamownia... ale  to mam takie napady jak mam za dużo czasu, sporo luda co mnie zna wbija do mnie żebym im moto ogarną tak samo jak fury im robię, no i tu brak sprzętu mnie blokuje, bo to nie gaźnik  Red_icon_tongue2 i na czuja na ucho i kolor świecy  się nie da ...
Taaaa... składam .. ale moto niestety odchodzi w przeszłość .. w 30 urodziny się zaczęło a w 40 skończyło Red_icon_smile ... Pewnie się od czasu do czasu przejadę .. może jakiś Kisielin czy okolica ale już tak jak było na pewno nie będzie :/  ...
Tak czy inaczej szybko nie złożę bo kasa potrzebna na nowe zabawki Red_icon_wink

Co do interfejsu ja mam FTE ... ostatnio zjebali sprawę około 3 tygodnie zajęło im znalezienie błędu który powodował że REFLASH nie działał .. ale jest już OK ! Nie ma sensu pisać kolejny raz co to ma i co robi .. ale jest OK ... wolich też jest fajny ale szczerze >>> cała ta zabawa na drogę sensu ma mało, strojenie załatwia teraz PCV z modułem AT ... programowanie ECU daje tyle że jest QS, wyłączamy seryjną sondę .... reszta zmian jakie można robić jest fajna .. ale z perspektywy zabawy tym kilka miechów uważam że jest to NAJLEPSZY zestaw tzn >> FTE + PCV z AT ... ogarnia wszystko absolutnie wszystko co potrzeba ....

Sonda jest jedna jedyna ( wszędzie - czy w Sprinterze czy mega zestawie do strojenia Lambo ) .. Każda szerokopasmówka to ta sama sonda czyli BOSCH LSU 4.2 lub 4.9 ..
Starsza czyli 4.2 jest nieco wolniejsza niby coś tam gorsza .. ale cały czas stosowana i różni się tylko wtyczką a znawcy tematu zasadniczo nie spuszczają się nad dylematem co by koniecznie była ta 4.9 ..
Karta katalogowa :
http://www.bosch-motorsport.de/media/cat...659pdf.pdf
Simon rzeczywiście bez kabelka to nic nie zrobisz , najlepszą opcją jest jednak dostęp do ECU i dodatkowe moduły z sondą niestety, tylko to kosztuje w cholerę wszystko razem, gdzie po strojeniu moduł z sondą staje Ci się zbędny potem...

Fajnie że masz czas i lubisz sobie dłubać czy to w moto czy w autach ..też to lubię takie hobby hehe ..żona mówi że jakbym mógł to bym spał w garażu, ale moje marzenie jest inne - mieć bar typowo dla motocyklistów z wielkim parkingiem i torem za hehehe (no co.. wygram w kumulacji to będziemy wszyscy Red_icon_smile w jednym miejscu i coś dłubać hehehe) ..dobra idę bo głupoty pisze

Ps.Dzieki Arku, ale miałem na myśli tylko rodzaj gwintu w szerokopasmowej (teraz widzę że 18x1,5 mają wszystkie) - zastanawiałem się czy będzie to pasować w miejsce fabrycznej sondy i jaki tam jest gwint Red_icon_smile

Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21