2017-07-02, 11:30 AM
No i kosz odebrany do Damiana ..
Zamontowałem wszystko - jest nieco zabawy ale nie jest to mega trudne .. Największy problem to w sumie śruba a w zasadzie klucz pneumatyczny żeby ją odkręcić z zakręcić ..
Nowe tarcze + przekładki .. pierwsze odpalenie i >>>>
Co do kosza to póki co miód malina ... może minimalnie coś tam słychać różnicy miedzy wciśniętą klamką a nie .. ale to jest bardziej dźwięk tarczek i przekładek taki minimalny przy pierwszym wciśnięciu klamy .. potem błoga cisza, ale nie to jest najbardziej uderzające ...
Największa różnica to ZERO ( qufa no dosłownie ZERO ) WIBRACJI !!!!!! Po odpaleniu i położeniu reki na moto pracuje ono jak zwykłe R4 .... jak normalny motocykl nie jebany rozrzutnik do gnoju czy inne machinarium do kruszenia odłamków z granitu :p !!!
No różnica KOSMOS !!!! Nie jeździłem jeszcze, bo pada dzisiaj zobaczymy jak będzie z czasem ale mam dobre nastawienie ...
Do tego nowe wnętrze sprzęgła spowodowało że po odpaleniu nawet jak moto jest zimne TYLNE KOŁO będąc na stojaku stoi NIERUCHOMO ...
Do tej pory - co się nasilało z wyjazdu na wyjazd - musiałem wkładać kij w szprychy albo trzymać noga mocno koło bo mi chciało URWAĆ kabel od koca ....
Tak że ważna rzecz >>> jeśli zapalacie zimne moto w ten sposób że wbijacie jedynkę, wciskacie sprzęgło i naciskacie starter a eRka ledwo kręci i czuć że chce ruszyć do przodu to niestety ale TARCZE I PRZEKŁADKI DO WYJEBANIA SĄ !!!! Na pewno są niektóre przypalone i sklejone .. nie wszystkie ale 2 czy 3 zestawy NA BANK !! Porobię zdjęcia to zobaczycie o co kaman ... Komplet z TRW to około 370 zł .. i trzeba to zmienić bo będzie już tylko gorzej ..
No i łyżka dziekciu w tym morzu miodu .. no bo to przecież jeżdżąca porażka ..
Jak coś stukało co chwila rytmicznie .. tak stuka nadal NIESTETY to nie był kosz ... coś mocno o coś uderza/stuka ... 5/6 razy i na 3 sekundy przestaje i znowu 5/6 stuknięć i tak dalej ..
Nie jest to raczej rozrząd - ładnie śwista po dodaniu gazu .. nie jest łańcuszek pompy oleju .. chociaż jest luźny jak szmata to ponoć ma tak być ... No nie wiem .. czekam aż coś pierdolnie żeby włożyć kolejne worki monet .... .. AVE RN22 !!!!
Zamontowałem wszystko - jest nieco zabawy ale nie jest to mega trudne .. Największy problem to w sumie śruba a w zasadzie klucz pneumatyczny żeby ją odkręcić z zakręcić ..
Nowe tarcze + przekładki .. pierwsze odpalenie i >>>>
Co do kosza to póki co miód malina ... może minimalnie coś tam słychać różnicy miedzy wciśniętą klamką a nie .. ale to jest bardziej dźwięk tarczek i przekładek taki minimalny przy pierwszym wciśnięciu klamy .. potem błoga cisza, ale nie to jest najbardziej uderzające ...
Największa różnica to ZERO ( qufa no dosłownie ZERO ) WIBRACJI !!!!!! Po odpaleniu i położeniu reki na moto pracuje ono jak zwykłe R4 .... jak normalny motocykl nie jebany rozrzutnik do gnoju czy inne machinarium do kruszenia odłamków z granitu :p !!!
No różnica KOSMOS !!!! Nie jeździłem jeszcze, bo pada dzisiaj zobaczymy jak będzie z czasem ale mam dobre nastawienie ...
Do tego nowe wnętrze sprzęgła spowodowało że po odpaleniu nawet jak moto jest zimne TYLNE KOŁO będąc na stojaku stoi NIERUCHOMO ...
Do tej pory - co się nasilało z wyjazdu na wyjazd - musiałem wkładać kij w szprychy albo trzymać noga mocno koło bo mi chciało URWAĆ kabel od koca ....
Tak że ważna rzecz >>> jeśli zapalacie zimne moto w ten sposób że wbijacie jedynkę, wciskacie sprzęgło i naciskacie starter a eRka ledwo kręci i czuć że chce ruszyć do przodu to niestety ale TARCZE I PRZEKŁADKI DO WYJEBANIA SĄ !!!! Na pewno są niektóre przypalone i sklejone .. nie wszystkie ale 2 czy 3 zestawy NA BANK !! Porobię zdjęcia to zobaczycie o co kaman ... Komplet z TRW to około 370 zł .. i trzeba to zmienić bo będzie już tylko gorzej ..
No i łyżka dziekciu w tym morzu miodu .. no bo to przecież jeżdżąca porażka ..
Jak coś stukało co chwila rytmicznie .. tak stuka nadal NIESTETY to nie był kosz ... coś mocno o coś uderza/stuka ... 5/6 razy i na 3 sekundy przestaje i znowu 5/6 stuknięć i tak dalej ..
Nie jest to raczej rozrząd - ładnie śwista po dodaniu gazu .. nie jest łańcuszek pompy oleju .. chociaż jest luźny jak szmata to ponoć ma tak być ... No nie wiem .. czekam aż coś pierdolnie żeby włożyć kolejne worki monet .... .. AVE RN22 !!!!