Modelowo 2005 pierwsza rej 2006 dlatego w papierach 2006
Znajdź na dowolnym obrazku, 10 elementów wspólnych z oryginałem:d
http://otomoto.pl/yamaha-r1-M4003107.html
- brakuje śrubki u dołu bocznej owiewki z lewej strony
- otarcie na wahaczu lewa strona dół
- malowanie się zgadza na 2004r. wersja EU
- jedyne co bym się przyczepił to śruby stelaża tylnego obie górne są wymienione, jak będziesz dzwonił do właściciela to spytałbym się dlaczego i czy są wymienione na taki sam rozmiar jak oryginały czy może nowy większy gwint jest zrobiony
- łańcuch chyba za niedługo zrobi finito
http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-50th-ann...25311.html
- malowanie może 50th Anniversary ale moto już nie, brakuje tabliczki na półce
- pług malowany, naklejka nie jest oryginalna
- lagi 2004/2005
- rocznik wg. silnika i wahacza tylnego 2006
- brakuje lewej dolnej śruby stelaża tylnego
- lampa chyba była spawana, widać coś na zdjęciu licznika
- spinka wypełnienia lewej nad wlotem jest nie ta co powinna być, ten element jest normalnie przykręcany
wukanio, ja przychylałbym się do obejrzenia pierwszej tylko zadzwonić do gościa i co powie na jej temat jeszcze, niech się tłumaczy
marfi co do tej
http://allegro.pl/yamaha-yzf-r1-rn12-200...72734.html to 10 elementów by się znalazło ale na pewno nie z zakresu owiewek
cena zaporowa jak za taki szmelc, co ciekawe ktoś sprzedaje na allegro rn12 przygotowaną na tor bez prawa rejestracji za 10tys. a ten za tą padake chce 18,5..
Odnośnie niebieskiej można dodać:
- nieoryginalna "szpilka" podnóżka prawego seta (długa jak w hondzie),
- obtarcie prawej przedniej lagi,
- podobnie jak po napędzie, po tylnej oponie też już wspomnienie zostało,
- płyn hamulcowy w tylnym obiegu do wymiany,
- prawdopodobnie nieoryginalne obszycie stołka kierowcy,
- tylna ośka zamontowana odwrotnie, nakrętka powinna być po stronie hamulca.
Jak wcześniej zauważył Malikowy należałoby zapytać o historię górnych śrub tylnego stelaża...
Dziekuje Panowie za wszystkie informacje. Zadzwonie do typa i zobaczymy co będzie mówił.
a więc ponawiam pytanie, czy ktoś ma rn12 do max 18 tyś najlepiej dolny śląsk, opolskie, śląskie.
pozdrawiam
a to nie jest ta po panewkach?
http://otomoto.pl/yamaha-yzf-rn12-M3982876.html
Dzisiaj oglądałem ten motocykl na zdjęciach jest fajny i tylko na zdjęciach. W rzeczywistości 3 ptk na 6 możliwych. 18 koła nie jest wart na 100%. Lakier bezbarwny miejscami odchodzi brak dolnego plastiku za przednim kołem ochrona kolektora, prawy dolny plastik złapany na trytytke, kable jakoś tam powsadzane ale wiszą bez ładu i składu. Tyle jeśli chodzi o kosmetykę. Mechanicznie aktualnie stoi w serwisie pod warszawą i tam go oglądałem wymiana kosza sprzęgłowego przy 18 tyś km hmm, ale po naprawie napierdziela jak Ducati nawet wciśnięcie sprzęgła nie zmienia dźwięku, właściciel mówił przez tel i potwierdził to mechanik że jedna panewka walnęła, ale zrobił już wszystkie (wymienił), czy przy 18 tyś km taki gruby serwis to pytanie do wtajemniczonych i znawców rn12. Reasumując 18 tys zł to za dużo za ten motocykl koszt serwisu to ok. 3,5 tyś zł. Myślę że można dać za niego 15 tyś zł i to wszystkie pieniądze biorąc pod uwagę stan wizualny i techniczny.
Pozdrawiam.
Heh, kolejny rodzyn.. Zazdraszczam cierpliwosci w poszukiwaniach, serio
artek45 a od nas od nas
Sprzęt znacie z moich postów. Cena ok
Chętnych zapraszam
wukanio nie wiem czego się spodziewałeś.. widać, że moto było używane "intensywnie"
Malinowy motocykl wyglada na zdjeciach ok ale na żywo ztrasznie zdewastowany. Szukam dalej