Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Autor Wiadomość
Siupa Offline
Użytkownik
***

Marki
rn22 2010 r.

Liczba postów: 349
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#1
Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Poszperałem trochę na forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Mianowicie czy oryginalny amor w rn22 daje radę? znalazłem że na torze jest okej, ale pytanie jak się ma oryginał do ohlinsa czy hyperpro? W rn 19 oryginał się nie nadawał (to moje zdanie) i pytam jak jest w rn22?
Drugie pytanie jak bym kupił to: http://allegro.pl/decat-wydechy-tlumiki-...94167.html
Co jeszcze musiał bym zrobić i jakie koszty żeby wszystko grało jak należy w moto? (mam już końcówki akrapa i filtr kn)
2016-03-03, 02:43 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
k1kristo Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
#2
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Seryjny amor daje radę.

Jak zakładasz decat, puszki i filtr k&n to jeszcze reflash (ok. 500 zł), moduł rapidbike evo (2400 chyba) no i hamowania ze strojeniem z 600 zł.
2016-03-03, 04:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Siupa Offline
Użytkownik
***

Marki
rn22 2010 r.

Liczba postów: 349
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#3
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Dzięki za info. Także do przyszłego roku z decatem Red_icon_cheesygrin
2016-03-03, 04:34 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
k1kristo Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
#4
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
No ogólnie do wykorzystania drogowego nie wiem czy opłaca sie inwestować tyle kasy. mocy nie brak. Jedyne co by sie jednak przydało to obniżenie temperatury które daje decat
2016-03-03, 04:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Siupa Offline
Użytkownik
***

Marki
rn22 2010 r.

Liczba postów: 349
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#5
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
W sumie masz rację że może i nie ma potrzeby ale zawsze też można to zdemontować co się założyło i jakąś część kasy się odzyska albo przełożyć do innego moto.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-03-03, 04:42 PM przez Siupa.)
2016-03-03, 04:42 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
k1kristo Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
#6
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
No właśnie rapidbike jest spoko bo jak nie pasi to wymontowujesz i sprzedajesz wiec to modyfikacja za która pieniądze możesz odzyskać niemal w 100%. Oczywiście za strojenia juz nie odzyskasz. I reflasha.
2016-03-03, 05:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kyniu Offline
Konkretny
****

Rzeszów
RN22

Liczba postów: 942
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
#7
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Ja założyłem pełnego akrapa i na trybie standard prawie nic nie strzela, obroty równe trzyma tak jak wcześniej.
Na trybie A potrafi strzelić i ognie walnąć ale to raczej jak się chce i pogazuje prawie do odciny a nie że samo z siebie Red_icon_cheesygrin
Tak że na razie flasha odpuszczam bo miałem też wrażenie że teraz mniej silnikiem hamuje Red_icon_tongue
Na razie tylko raz jeździłem to jeszcze za dużo nie mogę powiedzieć ale na pewno z dołu większy moment i tak jakby przyjemniej się jeździ ale to nie wiem czy ja się przyzwyczaiłem do tej dzikiej manetki czy to zasługa tego układu Red_icon_tongue
Aha i mam standardowy filtr powietrza a on podobno robi większą różnice niż wydech.
-
Zapraszam na mój portal: Twoje Usługi w Internecie [Obrazek: small-logo.png]
2016-03-03, 05:17 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Siupa Offline
Użytkownik
***

Marki
rn22 2010 r.

Liczba postów: 349
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#8
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
(2016-03-03, 05:17 PM)kyniu napisał(a): Ja założyłem pełnego akrapa i na trybie standard prawie nic nie strzela, obroty równe trzyma tak jak wcześniej.
Na trybie A potrafi strzelić i ognie walnąć ale to raczej jak się chce i pogazuje prawie do odciny a nie że samo z siebie Red_icon_cheesygrin
Tak że na razie flasha odpuszczam bo miałem też wrażenie że teraz mniej silnikiem hamuje Red_icon_tongue
Na razie tylko raz jeździłem to jeszcze za dużo nie mogę powiedzieć ale na pewno z dołu większy moment i tak jakby przyjemniej się jeździ ale to nie wiem czy ja się przyzwyczaiłem do tej dzikiej manetki czy to zasługa tego układu Red_icon_tongue
Aha i mam standardowy filtr powietrza a on podobno robi większą różnice niż wydech.

Kyniu jak polatasz trochę to daj znać jak moto się zachowuje.  Z filtrem wrócić do oryginału to chwila moment.
2016-03-04, 10:50 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kyniu Offline
Konkretny
****

Rzeszów
RN22

Liczba postów: 942
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
#9
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Tak się zastanawiam po co ludzie zmieniają te filtry powietrza.
Żeby mieć 1km więcej albo i puszczać więcej syfu do silnika czy może są jeszcze jakieś inne powody?
-
Zapraszam na mój portal: Twoje Usługi w Internecie [Obrazek: small-logo.png]
2016-03-04, 01:27 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
k1kristo Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
#10
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
A w dodatku z filtrem k&n silnik sie bedzie bardziej grzał chyba
2016-03-04, 02:53 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kyniu Offline
Konkretny
****

Rzeszów
RN22

Liczba postów: 942
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
#11
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
jak komp nie ruszany to na pewno bo mieszankę źle dobiera
-
Zapraszam na mój portal: Twoje Usługi w Internecie [Obrazek: small-logo.png]
2016-03-04, 03:07 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#12
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
może na gaźnikach tak by było, ale w motocyklach z wtryskiem jest sporo czujników, które dobiorą odpowiednią mieszankę Red_icon_wink, dlatego sama wymiana filtru nic nie zmieni...

2016-03-04, 03:30 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Siupa Offline
Użytkownik
***

Marki
rn22 2010 r.

Liczba postów: 349
Dołączył: Jan 2015
Reputacja: 0
#13
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
To dobrze że ten kn jest czy źle? Czy wszystko jedno?
2016-03-04, 03:41 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#14
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
pewnie zależy kogo zapytasz.
jedni powiedzą, że przepuszcza więcej śmieci i nie warto go zakładać (ma to sens),
drudzy powiedzą, że dodaje trochę mocy (moim zdaniem głupota)
trzeci powiedzą, że zakładanie k&n bez dodatkowych modyfikacji nic nie zmieni i żeby coś to dało trzeba jeszcze w wydechu i ecu pogrzebać, oraz sondy odpiąć (z tym się zgodzę)
czwarci powiedzą, że taniej wychodzi k&n niż oryginalne filtry (to też ma sens)
i pewnie jeszcze kilka opinii się znajdzie Red_icon_wink
wszystko zależy od moto, twoich oczekiwań i modyfikacji...

2016-03-04, 03:53 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kyniu Offline
Konkretny
****

Rzeszów
RN22

Liczba postów: 942
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
#15
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Griosek dobrze opisane Red_icon_tongue
W jakimś stopniu komp poprawia mieszankę, pewnie szczególnie na niskich obrotach dlatego po zmianie wydechu trzymają się równe obroty. Ale to nigdy nie będzie to samo co normalnie bo jednak czasem strzeli z wydechu.
Co do mocy to może ona być nawet niższa niż normalnie. Dopiero po flashu takie coś ma sens.
Z tymi filtrami to chyba więcej chwalenia niż pożytku żeby można było w ogłoszeniu napisać "sportowy filtr KN".
Ja założyłem oryginała bo wole żeby czystsze powietrze dostawała moja R1 Red_icon_cheesygrin
Z tym taniej to chyba jak ktoś robi grube tysiące km bo oryginał jest na 42tyś km.
-
Zapraszam na mój portal: Twoje Usługi w Internecie [Obrazek: small-logo.png]
2016-03-04, 04:23 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adrian_00 Offline
Konkretny
****

Mińsk Mazowiecki
Rn 22 11'

Liczba postów: 798
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0
#16
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Ja mam 3/4 wydech, filtr Kn, wywalilem AiSa. Odpalać odpala, nawet się przejechalem pare km. Nic nie faluje, pracuje normalnie. Zapewne zrobie ECU pod to, jak bedzie mi sie chciało to moze podskocze przed na hamownie i po ecu
2016-03-04, 04:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MarioCFC Offline
Chicken Trips
*****

Mikołajki
RN19

Liczba postów: 1,511
Dołączył: Aug 2013
Reputacja: 3
#17
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
(2016-03-04, 04:23 PM)kyniu napisał(a): Griosek dobrze opisane Red_icon_tongue
W jakimś stopniu komp poprawia mieszankę, pewnie szczególnie na niskich obrotach dlatego po zmianie wydechu trzymają się równe obroty. Ale to nigdy nie będzie to samo co normalnie bo jednak czasem strzeli z wydechu.
Co do mocy to może ona być nawet niższa niż normalnie. Dopiero po flashu takie coś ma sens.
Z tymi filtrami to chyba więcej chwalenia niż pożytku żeby można było w ogłoszeniu napisać "sportowy filtr KN".
Ja założyłem oryginała bo wole żeby czystsze powietrze dostawała moja R1 Red_icon_cheesygrin
Z tym taniej to chyba jak ktoś robi grube tysiące km bo oryginał jest na 42tyś km.

Ten papierowy filtr na 42tys km?? Po takim przebiegu to by Ci zostala sama gumowa ramka :p
2016-03-04, 05:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#18
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
kyniu, trochę przesadziłeś Red_icon_wink
filtr na 42 tys, to trochę za dużo. Zresztą co do filtru to bardziej uznaję zasadę jednego sezonu i wtedy k&n pewnie bardziej się opłaca (jak ma się zamiar mieć moto kilka lat)

Co do mieszanki, największy wpływ mają sondy (które korygują mieszankę) lub ich brak, ale jak dla mnie temat z tym jest zbyt pokręcony i przestałem to badać Red_icon_tongue

2016-03-04, 05:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kyniu Offline
Konkretny
****

Rzeszów
RN22

Liczba postów: 942
Dołączył: May 2013
Reputacja: 1
#19
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Ja tylko zacytowałem serwisówke, chyba na jakiejś podstawie powstały te liczby Red_icon_tongue
Zobaczę po sezonie jaki będzie ten filtr ale obstawiam że prawie jak nowy, no chyba że jakichś much nałapie Red_icon_tongue
Co rok to trzeba niby świece zmieniać Red_icon_tongue
-
Zapraszam na mój portal: Twoje Usługi w Internecie [Obrazek: small-logo.png]
2016-03-04, 07:02 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#20
RE: Po pierwsze amor skrętu po drugie decat
Bo do rn22 nie ma irydówek Red_icon_tongue
A przeczytałeś tipa na końcu strony w serwisówce?
Air filter
• This model’s air filter is equipped with a disposable oil-coated paper element, which must not be
cleaned with compressed air to avoid damaging it.
• The air filter element needs to be replaced more frequently when riding in unusually wet or dusty
areas. (czyli polska pogoda) Red_icon_wink

po 10-15 tys. km filtr jest już mocno brudny, a to dla mnie jest jeden sezon Red_icon_wink

2016-03-05, 09:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->