(2012-05-22, 07:10 AM)marider napisał(a): Sprawdzony namiar Ci podalem. Podjedz i zalatw sprawe jak nalezy a nie bedziesz sluchal propagandy ASO ze sie nie da i najlepiej od razu cale moto wymienic bo to jest do bani. Od biedy kup sam ECU z pelna moca ( byle caly i sprawny) i jedz do speca zeby Twoj stary kluczyk do niego dopasowal i tyle w temacie :-)
podjade jak tylko koleś wróci
moto do bani - nie ma takiej opcji
- do bani jest co najwyżej ECU i tak mi powiedzieli i sam tez na to wpadłem po przekładce innego kompa i przejechaniu sie - motor jest jak najbardziej ok i wszystko ma oryginalne - podejrzany jest wyłącznie komp.
można oczywiście kupić sam komputer i tak jak mowisz dopasować do niego moj kluczyk - teoretycznie można wszystko koleś mi też to powiedział ale oni tego nie robią....
- bo są to metody troche chałupnicze wiążące sie z wierceniem rozcinaniem - a jak ja potem bede sprzedawał motong z rozciętą i sklejoną stacyjką ... bo mi immo dopasowywali do innego ecu
znalazłem już ECU z kompletem zamków i stacyjką od sprawdzonego goscia za 1000 i bedzie pełna pii... spowrotem ....
bardzo możliwe że koszty odblokowania przez magików wcale nie będą niższe niż 1000....
znalazłem też samo ECU za 200 - ale z wersji USA - bez immo - i to by była najtansza opcja ... jakby takie ecu zadziałało ( powinno teoretycznie bo nie patrzy czy immo gra czy nie) i bez dłubania w immobiliserze by sie odbyło, spróbowac zawsze mozna a immo mam w tym motorze jeszcze jedno wiec jakby fabrycznego nie było jeszcze jedno i tak zostanie.
generalnie wiem już co mozna czego nie i w jaki mniej wiecej sposób, teraz tylko musze porownac koszty co bedzie tansze i bardziej humanitarne, i czy moze poki co sobie nie darowac.( tylko ze nie poto kupuje sie r1 zeby miec r6 :/ )
poki co mam słabsze moto silnikowi absolutnie wirus w kompie nie szkodzi po prostu jest mniej wysilony, a na gume i tak idzie jak sie go porządnie majtnie ale przy 8-9 tys a nie przy 5-6
dzieki marider , zobaczymy moze zrobi to raz dwa pięć w sensownych $.
Pozdr.