RN19 "regulacja" luzów zaworowych
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#56
RE: RN19 "regulacja" luzów zaworowych
(2015-11-25, 03:24 PM)A.S. napisał(a): No jeśli tylko uszczela YECa to absolutnie nic nie trzeba znam to z praktyki ... ale przy planowaniu jeszcze o 0.2 mm .. to nie wiem ... Na "chłopski rozum" to właśnie potrzebne by były ostre wałki żeby zawór krócej był otwarty i szybciej się zamykał a wędrował głębiej - bo każde milisekunda krótszego otwarcia to ogromne straty i w napełnianiu mieszanka i wyprowadzania spalin przeca Red_icon_sad ..  do tego chyba fazy też muszą być na kolach wałka inne .. żeby się to "wymieściło" mega idealnie "JUST IN TIME" ALE >>> TU TYLKO DYWAGUJĘ bo nigdy aż tak nie ingerowałem w silnik i nie mam pojęcia Red_icon_tongue  ..  
mad666 na pewno idzie z tym do kogoś kto to kuma i może nam coś rozjaśni Red_icon_smile !

W swoim Sunnym Gti dałem tłoki na Krasnobrodzką, żeby mi pogłębili frezy, ale tam była daleko idąca przeróbka z bardzo hardcorową głowicą. Nie wiem czy w moto się praktykuje takie rzeczy. Można na pewno kupić tłoki doprężające które mają już głębsze te wcięcia.
2015-11-25, 09:14 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: RN19 "regulacja" luzów zaworowych - Mawers Totem - 2015-11-25, 09:14 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->