rn22 US ciekawy problem, ecu ?
Autor Wiadomość
soler981 Offline
Świeżak
*

bydgoszcz
r1 rn22

Liczba postów: 4
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#1
rn22 US ciekawy problem, ecu ?
Witam cześć jest problem z r1 rn22, 09, usa, w zeszłym roku kupiłem moto  standardowo wymiana oleju filtrów klocki, krzywa tarcz przód. Moto po jakimś czasie coraz szybciej zaczynało się grzać, pluło wężami.... ok uszczelka pod głowica wymiana jej i pod cylindrami, wymiana oleju sprawdzenie głowicy, luz itd. 700 km później pęknięcie cylindra(foto), a tłumacząc dokładniej ścianki pomiedzy 1 a 2 tlokiem/cylindrem, efekt masakra wypalenie nikasila, itd.. 
Kupiłem używane cylindry, tłoki, korby(economiczne wydanie),w fajnym stanie...
Dużo osób mi mówi że kompa/ecu oddac do sprawdzenia że w nim tkwi problem a sam nie wiem co było modowane.
Sęk tkwi w tym że chcę tylko zapobiec kolejnym usterkom....
https://ibb.co/erPEvF



[img]<a href=[/img][Obrazek: IMG_0767.jpg]
image hosting
" />
2017-07-12, 07:09 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
#2
RE: rn22 US ciekawy problem, ecu ?
I think this is more common in the 09-11 than 12-14. You could try having the ECU flashed with 12-14 data in an 09-11 image.
2017-07-12, 11:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#3
RE: rn22 US ciekawy problem, ecu ?
Niestety nikt tego nie wykmini na odległość .. ALE >> fakt jest taki że jednak mapy są w USA inne bo i inne jest tam paliwo na przykład ... Ja bym wgrał STOCK ECU IMAGE pod twoją wersję ECU i tyle .. Jak chcesz mody uprawiać to AutoTune + PC-V pod seryjny ECU i masz ustawiając bezpieczny AFR ( powiedzmy od wolnych na 13.2 od 12.8 powyżej 10.000 obr. ) na prawdę mocny i w pełni adaptujący się do warunków silnik .. więc modyfikacje są bezpieczne i korzystne dla silnika  Red_icon_smile ...
Nawet jeśli sonda umrze ci po 15.000 km .. to jest to koszt 328 zł z wysyłką - bez przesady że raz na sezon jest to koszt nie do przejścia Red_icon_wink ... a remonty podejrzewam pochłonęły ze dwa takie zestawy AT + PC-V ... Red_icon_sad ...

OCZYWIŚCIE zakładam że rozrządu nie miałeś przestawionego przy wymianie napinacza na przykład na APE czy ori (poprawionego) od Yamahy ... Motocykl będzie jechał .. będzie miał nawet sporo mocy ( zależy gdzie i jak przeskoczy - zwykle na ssącym o jeden ząb ) ale zaraz się zaczną uszczelki, przegrzewania itd ..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-07-13, 10:27 AM przez A.S..)
2017-07-13, 10:24 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
zelo970 Offline
Burza
***

Ełk
RN22

Liczba postów: 209
Dołączył: Apr 2016
Reputacja: 4
#4
RE: rn22 US ciekawy problem, ecu ?
(2017-07-13, 10:24 AM)A.S. napisał(a): Niestety nikt tego nie wykmini na odległość .. ALE >> fakt jest taki że jednak mapy są w USA inne bo i inne jest tam paliwo na przykład ... Ja bym wgrał STOCK ECU IMAGE pod twoją wersję ECU i tyle .. Jak chcesz mody uprawiać to AutoTune + PC-V pod seryjny ECU i masz ustawiając bezpieczny AFR ( powiedzmy od wolnych na 13.2 od 12.8 powyżej 10.000 obr. ) na prawdę mocny i w pełni adaptujący się do warunków silnik .. więc modyfikacje są bezpieczne i korzystne dla silnika  Red_icon_smile ...
Nawet jeśli sonda umrze ci po 15.000 km .. to jest to koszt 328 zł z wysyłką - bez przesady że raz na sezon jest to koszt nie do przejścia Red_icon_wink ... a remonty podejrzewam pochłonęły ze dwa takie zestawy AT + PC-V ... Red_icon_sad ...

OCZYWIŚCIE zakładam że rozrządu nie miałeś przestawionego przy wymianie napinacza na przykład na APE czy ori (poprawionego) od Yamahy ... Motocykl będzie jechał .. będzie miał nawet sporo mocy ( zależy gdzie i jak przeskoczy - zwykle na ssącym o jeden ząb ) ale zaraz się zaczną uszczelki, przegrzewania itd ..

Prawda ... Red_icon_cry
2017-07-13, 12:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
soler981 Offline
Świeżak
*

bydgoszcz
r1 rn22

Liczba postów: 4
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#5
RE: rn22 US ciekawy problem, ecu ?
Red_icon_burn dzięki za wasze opinie, racja remonty/ naprawy już bolą jak wyrawanie 8semki. Problem jest taki że nie wiem jak sobie poradzić z flashowaniem ecu bo nie znam nikogo kto by to zrobił. Sonda mogła by mi padac co 5k km byle tyle zrobić bo mało moto mi dało satysfakcji z jazdy ciagle się coś je*ie..
Jeśli macie kogos kto by flasha zrobił mod w/w AutoTune + PC-V tak jak a.s. pisze dajcie namiary, może to bedzie powodem..
w ostatecznosci jestem gotów kupic nowy piec ale co z tego jak moduł może byc powodem. Przeszłości "amerykańskiej" nie znam a szkoda
2017-07-13, 06:41 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->