Autor Wiadomość
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#1
Offroad
Jest tu ktoś na forum co oprócz śmigania po asfalcie lubi bablać sie w błocie?
To ja na mojej Yamaszce YZ250 2T
[Obrazek: attachment.php?aid=896]


Załączone pliki Obrazki
   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-07, 08:31 PM przez PiotrXYZ.)
2012-08-07, 08:27 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
komandosnr1 Offline
Użytkownik
***

Radomsko
YZF r1 rn12 2004r

Liczba postów: 315
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 5
#2
RE: Offroad
Lubić to lubi tylko nie ma sprzętuRed_icon_cheesygrin widze że rwie galancieRed_icon_cheesygrin
Proste drogi są dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte Red_icon_smile
2012-08-07, 08:33 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#3
RE: Offroad
Rwie i to mocno no 70KM robi swoje plus niska waga i przełożenia na przyspieszenie Red_icon_cheesygrin
Po dzisiejszej jeździe skill w terenie +7 Red_icon_cheesygrin
[Obrazek: attachment.php?aid=899]
[Obrazek: attachment.php?aid=897]
[Obrazek: attachment.php?aid=898]


Załączone pliki Obrazki
           
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-07, 08:48 PM przez PiotrXYZ.)
2012-08-07, 08:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#4
RE: Offroad
tylko te ciuchy nie w teren, ja jeszcze rozumiem jazdę w spodenkach (sam jeżdżę) po ulicy ale w teren nigdy tak bym nie wjechał tak ubrany i pomimo, że offroad kilka lat temu bardziej mnie ciągnął do motocykli to zmieniłem zdanie po wypadkach znajomych w tym rodzaju sportu. Koniecznie buty bo przy terenie noga może się nawet obślizgnąć z podnóżka i te kolce załatwią Ci łydkę oraz może być zwichnięta kostka jednocześnie. Jak teren to tylko odpowiedni ubiór.
tor - kombiak
ulica - wiadomo kombiak najlepiej ale czasem się nie chce
a w offroadzie wszędzie masz tor
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-08-07, 10:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#5
RE: Offroad
... aaa! ja wlasnie mysle nad 125cm : )))!

na 1 teren oplaca sie brac? Red_icon_tongue 250 za mocne! dla mnie bedzie : )
LwG!
2012-08-07, 11:14 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#6
RE: Offroad
Co do ciuchów to wiem ale pod bluzą mam założony buzer Foaxa tylko nie widać Red_icon_tongue na jesieni mam zamiar sie pozbyć crossa i szukać R1 a co do butów to chyba najważniejszy element ale z czasem sie go uzupełni Red_icon_cheesygrin zapodał bym wam filmik ale niewiem gdzie Red_icon_smile
Suchy Smigasz na 160konnej Erce i 250 w dwusuwie będzie za mocne? Red_icon_cheesygrin
Spokojnie sobie na takiej poradzisz Red_icon_cheesygrin jedyne co mnie wkurza to uruchamianie sprzęta bo skubaniec trzyma kompresje i jak odbiło raz to aż spadłem

Ps: Suchy a ile chcesz wydać crossa?
2012-08-07, 11:32 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
yamaharaptor Offline
Młody
**

Parczew
Raptor R1

Liczba postów: 79
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 0
#7
RE: Offroad
ja ostatnie 3 lata latalem w terenie i szczerze polecam wszystkim ale wiadomo kazdy lubi co innego. bez stroju nie siadam nawet na quada a przynajmniej buty i kask. wedlug mnie na crossa 125 szkoda pieniedzy jak cos to 400 lub 250 dwusow ale 400 lepsze. moze na poczatku byc mocne ale szybko idzie sie przyzwyczaic
2012-08-07, 11:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#8
RE: Offroad
Po dwóch godzinach na 250 2T sprzęt był już dobrze opanowany na 125 trzeba tak liczyć minimum coś koło 5000 natomiast taką 250 2T to z tysiąc więcej Red_icon_smile ja swoją kupiłem za 6100
2012-08-07, 11:43 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#9
RE: Offroad
moge od kumpla yz125 wziąść : )))

Piotrek... ja sie chce nauczyć techniki itp itd a nie siadac na 250 i co chwile sie dziwić ;x nie ogarniać itp itd. Na spokojnie... powoli, i na 250 przyjdzie czas Red_icon_smile. Poradziłbym sobie ale na prostych tylko... a zebrać winkiel jakis na cross a na r1 to różnica chyba w chuuuuuuuuuuuj wielka!
LwG!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-07, 11:56 PM przez Suchy.)
2012-08-07, 11:53 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#10
RE: Offroad
Jak chcesz Red_icon_smile 125 tanie są
Suchy nie patrz na rocznik tylko na stan silnika ja jeździłem z manometrem z dopiero 4 sztuka okazała się warta kasy Red_icon_cheesygrin najbardziej rozwalił mnie gosć który przez telefon zapewniał że wszystko ok tłok trzyma dobre ciśnienie itp. po przyjeździe okazało się że kompresja stoi na poziomie 7,5bara sprzęgło to tam wogółe nie nie mówiąc o wydechu powgniatanym na wszelkie sposoby Red_icon_cheesygrin

Ps:ale nie szukaj starszych niż 2000rok Red_icon_cheesygrin
2012-08-08, 12:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#11
RE: Offroad
... nie no cos mam zamiar kolo 2005r. : )
LwG!
2012-08-08, 12:14 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#12
RE: Offroad
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-08, 12:41 AM przez PiotrXYZ.)
2012-08-08, 12:15 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#13
RE: Offroad
2012-08-08, 01:46 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marki Offline
Los Ami:)
****

Krasnystaw


Liczba postów: 820
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#14
RE: Offroad
oj chyba Piotrze do 70 kucyków jej troche brakujeRed_icon_winkja mysle i z tego co widzialem to ma okolo50Red_icon_wink
mój brat mial taka tylko 450 i mial kolo 70Red_icon_wink
2012-08-08, 08:34 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#15
RE: Offroad
kurna.. przez was też mnie ochota na offa bierze Red_icon_sad ale niee uspokój się ... masz kupić ładną R1 pamiętaj..

ps. cross to skarbonka bez dna, ciągłe zmiany oleju, dobieranie kolejnych selekcji tłoka i na koniec wymiana cylindra żeby zacząć zmiany tłoków od początku, a jak dużo jeździsz to już w ogóle.. ja mam u siebie bardzo ładny tor, który jest czyszczony i równany przez klub więc miałbym spokojnie gdzie jeździć. Kiedyś nawet zawody Polski były jeżdżone.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-08-08, 10:37 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marki Offline
Los Ami:)
****

Krasnystaw


Liczba postów: 820
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#16
RE: Offroad
fakt skarbonka nie zla ale jak frajdaRed_icon_smile
2012-08-08, 10:43 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#17
RE: Offroad
Panowie... mam opcje kupić YZ od kolegi po całym remoncie silnika jakies 2 tyg temu. YZ 125cm za 5tys ale bede musiał wymienic sobie gumy ; ). Tak sie zastanawiam poważnie nad tym...
LwG!
2012-08-08, 10:54 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marki Offline
Los Ami:)
****

Krasnystaw


Liczba postów: 820
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 1
#18
RE: Offroad
125?hm zaraz bedzie za malo uwierzRed_icon_winkale cena nie jest zla jak po remoncie
2012-08-08, 11:05 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PiotrXYZ Offline
OFF ROAD
****

okolice Warszawy


Liczba postów: 527
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 0
#19
RE: Offroad
No fakt może jej trochę brakuje do tych 70KM moc pewnie oscyluje w granicach 60-65KM ale moment to poezja Red_icon_cheesygrin Suchy YZ 125 z 2005roku za 5000zł po remoncie to dość niezła okazja Red_icon_smile A ja wiem czy ten sport to taki kosztowny Red_icon_smile
Koszta:
5litrów benzyny starcza na 1,5-2h jazdy
Na 50 litrów wahy leje sie litr oleju do paliwka Litr kosztuje ok.30zł
Olej w skrzyni 750ml co 8h jazdy
I to wszystko w temacie kosztów
2012-08-08, 01:03 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#20
RE: Offroad
Piotrek no nie koniecznie tak jak pisałem:
co 10Mh wymiana oleju
25Mh wymiana tłoka
30Mh regulacja luzow zaworowych
50-60 Mh naped do wywalenia

szukałem szukałem i znalazłem http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EXC...12627.html

eksploatacja na przykładzie EXC 250 2t bo i Ty masz 2t
EXC 250:

- wymiana oleju w silniku, co 10 mh,
- korba, łożyska na wale i uszczelniacze, 80 mh,
- wymiana tłoka, 40 mh,
- wymiana waty w wydechu, 40 mh,
- olej w zawieszeniu, 30 mh przód / 45 mh tył,
- olej do paliwa 1L na czterdzieści litrów paliwa,

Cena podstawowego przeglądu (10-15 mh) to około 100-160 zł za usługę. Przegląd obejmuje:

- przegląd stanu motocykla; regeneracja filtra powietrza, naciąg łańcucha,
- wymiana oleju,
- sprawdzenie ciśnienia w oponach,
- sprawdzenie luzów i wycieków,
- napięcie szprych,
- smarowanie linek

Poważniejszy serwis silnika 250 2T to około 400-700zł, w zależności od prac. Koszty dotyczące serwisu elementów ramy, łożysk i zawieszeń są identyczne, co w przypadku 4T.

Przykładowe ceny części (brutto, oryginalne KTM):

- korbowód; 1037.61 zł,
- łożysko na wale; 46.97 zł,
- cylinder z tłokiem; 3041.52 zł,
- tłok (nieoryginalny, Vertex); około 360-430 zł,

i jeszcze założenie że 100mh w sezonie
EXC 250 przez 100 mh:

10x zwykły serwis, 100 zł,
1x poważny serwis, 400-700 zł,
2x tłok, 400 zł
1x korbowód, 1037 zł
suma: ok. 3537 zł

a tu 4t
EXC 450 przez 100 mh:

6x zwykły serwis, 350 zł
1x duży serwis, 800 - 1500 zł
1x wymiana zaworów i sprężynek, 713 zł
1x wymiana tłoka, 660 zł
1x łańcuszek rozrządu, 211 zł
1x korbowód, 1118 zł
suma: ok. 6302 zł


co do wymiany tłoka to oczywiście jeszcze na selekcji, a z wymianą cylindra koszt rośnie (3 tys. zamiast 400zł :/)

no i dalej sądzisz, że koszty nie są duże? wiadomo można to też robić samemu żeby z kosztów serwisu zejść ale i tak za części i oleje wybulisz konkretną kwote
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-08, 01:29 PM przez malikowy.)
2012-08-08, 01:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->