zdławiona R1 rn12
Autor Wiadomość
Turek Offline
Mechanior
**

Warszawa
S1000RR

Liczba postów: 62
Dołączył: Dec 2011
Reputacja: 0
#21
RE: zdławiona R1 rn12
Dobra ja sie nie znam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-22, 06:51 AM przez Turek.)
2012-05-21, 08:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#22
RE: zdławiona R1 rn12
nie wiem o jakim koledze mowisz.. ale jak nie masz nic do powedzenia w temacie to sie nie odzywaj a jak znasz aso w którym oficjalnie przemapuja fabrycznego kompa to sie pochwal

w aso poland position na połczyńskiej - co powiedzieli napisałem wyżej -- przez telefon odbyła sie rozmowa i napisałem im punkt po punkcie o tym co było sprawdzane jak i jakie są objawy i wysłałem zdjęcie kompa z numerami - a tydzien wczesniej wymieniali mi TPS i o problemie tez wspominałem , w sobote tez u nich byłem i rozmawiałem.

- w aso liberty motors już profesjonalniej do sprawy podeszli i czlowiek przesłał zdjęcie z numerami mojego kompa do importera, to dwa, ( dzieki dla Rumiana który wskazał kompetentnego człowieka)
- trzy w ecu RN12 z poziomu zegarów za wiele nie mozna regulować jak sie okazało - a C1-C4 - są do dawki nie paliwa ale jednostki powietrza podawanego cylindrom na wolnych obrotach - nie mające wiekszego wpływu na moc i jazde na wysokich jak podbiłem na próbe do 100 - to na wolnych motor zaczał sie dusić i gasł przy dodawaniu gazu jak już przeszedł pow 3 tyś kręcił normalnie - jak obniżyłem do -30 - też kaszlał na wolnych u góry subiektywne różnice może i są ale tak naprawde moc - bez zmian. - to wszystko .... nie ma opcji zmiany czegokolwiek poważnego w tym kompie bez fizycznej ingerencij w jego środek .
nie ma też trybu awaryjnego w ktory mogłby wejsc i sie wykastrowac sam - tak jak to czasem ma miejsce w samochodach.

cztery - w tym samym aso powiedzieli mi że jeżeli tak ze po zmianie kompa staje sie innym motongiem no to sam doszedłem do odpowiedzi i własciwie napewno mam zblokowaną do 101 wersje bo faktycznie i takie wypuszczali w niektórych krajach z dziwnymi przepisami,
objawy awarii wtrysków czy pompy paliwa i inne wpływające na moc u mnie nie występują - zablokowany jest sam komputer a nigdzie indziej blokady sie nie zakłada, czysta matematyka i programowanie, wysłał rownież vin do importera celem sprawdzenia w systemach czy wyjechała zblokowana z fabryki czy ktoś jak przypuszczałem na samym początku w miedzyczasie zmienił moduł.

pięć - w tym samym aso powiedzieli mi że odblokowanie tego modułu TEORETYCZNIE jest możliwe i byc moze on nawet mógłby to zrobić - ale jest to tak gówniana robota ze on sie jej nie podejmie bo wiąże sie to z rozcięciem ECU, wylutowaniem czipa sterującego podpięcia go ch.. wie gdzie.. i przeprogramowania bit po bicie odpowiednimi ciezko powiedziec jak , mapami ktore też trzeba mieć... i posklejaniem spowrotem
stwierdził ze teoretycznie mozna to zrobić i pewnie są tacy dłubacze ale w aso takich rzeczy sie nie robi i to akurat w jednym i drugim mi powiedzieli .
powiedział też że do Rn12 nie ma żadnych komputerów zewnętrznych a ten motong tak naprawde nie ma nawet złącza diagnostycznego bo wszystko diagnozuje sie z poziomu zegarów... mozna niby wyjąć moduł i podłączyć gdzieś jakoś

wszystko to są rzeczy i tematy przewyższające koszt zakupu używanego modułu na allegro

moze są magicy którzy mają interfejsy i potrafią ten kom przemapować w mardziej humanitarny sposób wpinajac go w magiczne złącza ale aso w ktorych byłem nie bawią sie w takie rzeczy i oficjalnie czegos takiego nie ma, za tydzien podjade do człowieka ktory mozliwe ze ma w takich czarach doswiadczenie.

to tyle z bajek które sobie dziś wymyśliłem "nie będąc w zadnym aso"
hahah
no chyba ze w.w to nie są autoryzowane serwisy no to faktycznie - nie byłem .

koniec tematu .
dziekuje dobranoc
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-21, 10:38 PM przez mumin78.)
2012-05-21, 10:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Turek Offline
Mechanior
**

Warszawa
S1000RR

Liczba postów: 62
Dołączył: Dec 2011
Reputacja: 0
#23
RE: zdławiona R1 rn12
Po co te nerwy ??
2012-05-22, 06:52 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#24
RE: zdławiona R1 rn12
Sprawdzony namiar Ci podalem. Podjedz i zalatw sprawe jak nalezy a nie bedziesz sluchal propagandy ASO ze sie nie da i najlepiej od razu cale moto wymienic bo to jest do bani. Od biedy kup sam ECU z pelna moca ( byle caly i sprawny) i jedz do speca zeby Twoj stary kluczyk do niego dopasowal i tyle w temacie :-)
2012-05-22, 07:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#25
RE: zdławiona R1 rn12
(2012-05-22, 07:10 AM)marider napisał(a): Sprawdzony namiar Ci podalem. Podjedz i zalatw sprawe jak nalezy a nie bedziesz sluchal propagandy ASO ze sie nie da i najlepiej od razu cale moto wymienic bo to jest do bani. Od biedy kup sam ECU z pelna moca ( byle caly i sprawny) i jedz do speca zeby Twoj stary kluczyk do niego dopasowal i tyle w temacie :-)

podjade jak tylko koleś wróci

moto do bani - nie ma takiej opcji Red_icon_wink - do bani jest co najwyżej ECU i tak mi powiedzieli i sam tez na to wpadłem po przekładce innego kompa i przejechaniu sie - motor jest jak najbardziej ok i wszystko ma oryginalne - podejrzany jest wyłącznie komp.
można oczywiście kupić sam komputer i tak jak mowisz dopasować do niego moj kluczyk - teoretycznie można wszystko koleś mi też to powiedział ale oni tego nie robią....
- bo są to metody troche chałupnicze wiążące sie z wierceniem rozcinaniem - a jak ja potem bede sprzedawał motong z rozciętą i sklejoną stacyjką ... bo mi immo dopasowywali do innego ecu Red_icon_wink
znalazłem już ECU z kompletem zamków i stacyjką od sprawdzonego goscia za 1000 i bedzie pełna pii... spowrotem ....
bardzo możliwe że koszty odblokowania przez magików wcale nie będą niższe niż 1000....

znalazłem też samo ECU za 200 - ale z wersji USA - bez immo - i to by była najtansza opcja ... jakby takie ecu zadziałało ( powinno teoretycznie bo nie patrzy czy immo gra czy nie) i bez dłubania w immobiliserze by sie odbyło, spróbowac zawsze mozna a immo mam w tym motorze jeszcze jedno wiec jakby fabrycznego nie było jeszcze jedno i tak zostanie.

generalnie wiem już co mozna czego nie i w jaki mniej wiecej sposób, teraz tylko musze porownac koszty co bedzie tansze i bardziej humanitarne, i czy moze poki co sobie nie darowac.( tylko ze nie poto kupuje sie r1 zeby miec r6 :/ )
poki co mam słabsze moto silnikowi absolutnie wirus w kompie nie szkodzi po prostu jest mniej wysilony, a na gume i tak idzie jak sie go porządnie majtnie ale przy 8-9 tys a nie przy 5-6 Red_icon_wink

dzieki marider , zobaczymy moze zrobi to raz dwa pięć w sensownych $.

Pozdr.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-22, 09:48 AM przez mumin78.)
2012-05-22, 09:00 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#26
RE: zdławiona R1 rn12
Immobiliser mozna zdeaktywowac i nie trzeba nic rozcinac (na torach ludzie jezdza bez stacyjek nawet, prawda?). Tak patrze ze ci Twoi "spece" w ASO chyba wogole nie znaja tematu ale za to zaloze sie ze potrafia wszystko wymienic na nowe czesci i costam wyregulowac jak sie zawory rozjada np. kasujac po 150zl za godzine "roboty" bo przeciez naprawami sie nie zajmuja prawie wcale ale za to po robocie prawie kazdy mechanik robi tez "prywatnie" bo zawsze cos dorobic moze na boku i wtedy nie ma ze "sie nie da" lub "oni tego nie robia" Red_icon_smile
2012-05-22, 01:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#27
RE: zdławiona R1 rn12
(2012-05-22, 01:29 PM)marider napisał(a): Immobiliser mozna zdeaktywowac i nie trzeba nic rozcinac (na torach ludzie jezdza bez stacyjek nawet, prawda?). Tak patrze ze ci Twoi "spece" w ASO chyba wogole nie znaja tematu ale za to zaloze sie ze potrafia wszystko wymienic na nowe czesci i costam wyregulowac jak sie zawory rozjada np. kasujac po 150zl za godzine "roboty" bo przeciez naprawami sie nie zajmuja prawie wcale ale za to po robocie prawie kazdy mechanik robi tez "prywatnie" bo zawsze cos dorobic moze na boku i wtedy nie ma ze "sie nie da" lub "oni tego nie robia" Red_icon_smile

no chyba taka rola ASO Red_icon_wink toz to wiadomo nie od dziś hehe czy to w samochodach czy czymkolwiek. ale mi powiedzieli ze mozna i da rade ale nie u nich i ze pewnie najbardziej opłacalne okaże sie kupienie używki na uallegro bo magicy od takich rzeczy wcale tani nie są ale przekodowac mozna jak sie umie wszystko - przeciez to czysta matematyka...i elektronika.
ja ich akurat rozumiem - za wymiane na nowe - mogą odpowiadać ale za rzeźbienie - jak sie coś potem rozpierd i będą szkody ... to roznie moze sie to skonczyc... sądy nie sądy itp, to jest duza firma ma procedury itp normalna rzecz, opłacic cały stuff budynki sekretarki - i sie robi 150 Red_icon_smile

j na torach jezdza bez wszystkiego co zbędne
wiekszosc robi "po godzinach" hehe - takie życie Red_icon_wink


w miedzyczasie może "shamuje" motonga i zobaczymy jak taka kastracja wyglada. bo az ciekaw jestem ile to ma mocy i momentu..
2012-05-22, 09:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->