zdławiona R1 rn12
Autor Wiadomość
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#1
zdławiona R1 rn12
ktos wie jak sie tego pozbyć co i jak sprawdzić w jaki sposób mam ją zdławioną??
moto ma "na oko", nie tylko moje bo kilka osob sie nią przejechało zdecydowanie mniejszą moc, powiedzmy max 120km i znacząco mniejszy moment.
nie ma blokady na obrotach ale jest jakby zduszona pow 5-6 tyś obrotów sie rozpędza coprawda do 167 na 1 biegu ale nie wyrywa z rąk, na koło nie wstaje i nikomu sie nie udało jej podnieść i wszyscy maja takie wrażenia ze jest zduszona.

co sprawdzić jak może być zduszona i jak sie tego pozbyć.
koncepcje propozycje ew namiary na ludzi którzy sie na tym znają, sprawdą i powiedzą co trzeba wymienić.

Pozdr
2012-05-19, 10:15 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
incom Offline
Konkretny
****

Warszawa
R1 Rn xXx

Liczba postów: 558
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#2
RE: zdławiona R1 rn12
1.podepnij pod kompa .
2.ASO
3. najbardziej intrygująca mnie rzecz = czemu do tych 6tys obr naprawde silnik brzmi ja 3 cylindry :/
--- R One  is The BesT OnE ---
2012-05-19, 10:30 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kowal23 Offline
Użytkownik
***

Jaslo
RN-20

Liczba postów: 468
Dołączył: Apr 2011
Reputacja: 0
#3
RE: zdławiona R1 rn12
hmm moja propozycja to sprawdzic numer vin bo moto moze jest z francji a slyszalem ze na ten rynek kastrowane moto ..
Red_icon_surprisedRed_icon_wfrown Miota nim jak szatan!
2012-05-19, 10:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#4
RE: zdławiona R1 rn12
(2012-05-19, 10:31 PM)kowal23 napisał(a): hmm moja propozycja to sprawdzic numer vin bo moto moze jest z francji a slyszalem ze na ten rynek kastrowane moto ..


z tymi 3 cylindrami to nei sądze kiedyś w jakimś moto mi jakaś świeca sie odczepiła czy cos takiego - silnik znacząco inaczej pracuje sie trzęsie i jest totalnym mułem i wyraźnie to słychać i czuć i nie rozkręcisz takigo 3 cylindrowca do odcinki a przyspieszenie było jak w maluchu. tutaj az takiej roznicy nie ma. no i niedawno miałem sprawdzane i podregulowane zawory, zmieniane świece itp i teoretycznie technicznie stwierdzili że jest wszystko miodzio.
osłuchiwany był w aso i nie aso - tweirzili - ze wszystko jak najbardziej ok. ja też specjalnie nie widze zeby ten silnik dziwnie pracował.
sądze ze jakby przerywał albo wogle nie pracował 1 gar kazdy raz dwa by to zauważyl .

moto sprawdzałem w ASO rowniez po VIN przy kupnie - model brytyjski na rynek brytyjski numer silnika zakodowany w VIN - który wyjechał z fabryki zgadza sie z tym na silniku, wszystko było w systemie i sie zgadzało własciwie wszystko jest w oryginale.... tak jak wyjechało z fabryki i to jest pewne, nawet ostatnio w ramach gwarancji mi wymieniali TPS - w ulepach tego nie robią Red_icon_wink

w oryginale ALE z małym wyjątkiem ktory moze być kluczowy.....
poczytałem troche i mam jeszcze taką koncepcje... ponieważ mam 1 kluczyk i podejrzewam ze mogło być tak ze poprzedni własiciel posiał kluczyki i zakupił gdzieś na jakimś ebayu nowy komplet - kluczyk korek stacyjke zamek ALE z nowym modułem bo imobiliser jest zakodowany w komputerze i jak sie zmienia kluczyki trzeba zmienić kompa ... być moze koleś zakupił kluczyk ze zblokowanym kompem... i np sam moduł jest fracuski wykastrowany... no i sprzedał - sprowadził go sobie go małolat od ktorego go odkupiłem , koleś świeżo po prawie jazdy który go przez rok oglądał i podziwiał pod okiem taty i zrobił 700km w cały rok i go raczej nawet takiego jak jest nie ogarniał i mu napewno to pasowało ...

jest taka opcja ?

podejrzewam ze w najgorszym wypadku czeka mnie zmiana komputera...
no taką mam wstępną koncepcje Red_icon_wink

w poniedzialęk dygne do ASO podepną mi go pod kompa i wylezie pewnie raz dwa jeżeli to to.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-19, 11:18 PM przez mumin78.)
2012-05-19, 11:10 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,666
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#5
RE: zdławiona R1 rn12
To czekamy na info, bo nie ukrywam, że pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-05-20, 12:16 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Artur86
Unregistered




 
#6
RE: zdławiona R1 rn12
a moze exap sie nie otwiera do konca ...?? i temu dławi
2012-05-20, 07:28 AM
Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#7
Question  RE: zdławiona R1 rn12
(2012-05-20, 07:28 AM)kringer napisał(a): a moze exap sie nie otwiera do konca ...?? i temu dławi

z tym exupem pokombinuje ale na jałowym jak dasz do odcinki - otwiera sie do konca - mozze być jakoś wwalniety i np w trakcie jazdy zamiast otwierac zamykać - ( miałem tak kiedyś w kawie, faktycznie jezdziła jakby miała 50 koni ale nie szło jej rozkręcić do pełnych obrotów i v max na biegach miała widocznie mniejsze ) a u mnie idzie na jedynce na maxa ... w sumie jest taka opcja i ciagle na to licze byłoby to najlepsze z wszystkich mozliwych problemów.

a może zakładając że mam zmienionego kompa - jak sie domyślam moc i moment i ewentualna blokada zależy od wgranych tam map zapłonu - może zamiast zmieniać kompa - wystarczy założyć POWER COMMANDERA ? który podmieni mapy zapłonu na własne i tym samym go odblokuje ??? no chyba ze on tylko modyfikuje istniejącą a nie zmienia całkowicie, ale jest programowalny wiec kto wie, ,,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-22, 09:34 AM przez mumin78.)
2012-05-20, 07:45 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#8
RE: zdławiona R1 rn12
Z tym kluczykiem to bzdura, znam w Wawie speca ktory Ci to moze sprawdzic takze jak cos, to PW :-)

Postaw sprzeta na hamownie i zobacz ile wypluje. Masz wersje UK jak piszesz wiec powinna miec pelna moc, ewentualnie albo masz cos z exupem, ecu lub przepustnicami ktore sie przycinaja na motylkach lub do konca nie otwieraja. Jak odpalisz to wszystkie kolanka w kolektorze sa gorace? Zadna kostka w instalacji nie jest niedopieta czy zasniedziala na stykach? Czasem sie zdarza ze serwis czegos niedopatrzy przy skladaniu i jest problem przez glupote. Jaka jest kompresja na silniku i przebieg? Moze jakas cewka daje ciala. Aha, sprawdz tez czy nie masz rolgazu podmienionego, moze Angol bal sie mocy i skastrowali mu r1 inna krzywka.

PC3 nie zmieni Ci mapy w ECU ani go nie zblokuje. I troche bez sensu go wsadzac poki nie zlokalizujesz usterki.
Ps. Kluczyk lepiej sobie dorob i zakoduj zapasowy bo jak posiejesz ten jedyny, to bedziesz mial drogi problem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-20, 08:17 AM przez marider.)
2012-05-20, 08:14 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#9
RE: zdławiona R1 rn12
co do kluczyka to mam gości co mi to zrobią bezproblemu w dobrej cenie bo za ok 250 i sie zastanawiam ale ok - dzieki podpytam tego Twojego moze bedzie lepiej .
reszte jak mowisz posprawdzam ... zaraz jade do znajomego mechanika bedziemy przekładać cały exup z jego rn12 i pierwsza mozliwość zosttanie sprawdzona....

co do modułu - w serwisie jak go kupowałem powiedzieil mi że kod immobilisera jest zakodowany w kompie i jak sie pogubi klucze - trzeba zmieniać całego kompa stąd wysnułem ze jest to mozliwe.

hamownia wypluje nizsza moc to własciwie pewne (potwierdzi to chyba kazdy kto sie nią wczoraj przeleciał a było paru niedowiarków Red_icon_wink - ale z czego to wynika to hamownia nie powie... ale tez nad tym mysle zeby ją shamować i zobaczyć jak ten moment i moc sie rozkłada

rollgaz jakby był inny to sądze ze moto by sie nie rozpędziło do 167 km/h na 1 biegu.
on idzie jakby do 4 -5 tyś obrotow moment obrotowy i moc rosła potem szedł płasko własciwie albo nawet sie przyduszał jak sie mocniej odkreca
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-20, 11:26 AM przez mumin78.)
2012-05-20, 10:44 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#10
RE: zdławiona R1 rn12
Zapytaj tych swoich "specjalistow" teoretykow z serwisu gdzie jest antena immobilisera :-) Jak sie klucze zgubi wszystkie to tez mozna je dorobic i nie trzeba zmieniac do tego komputera ani wiazki ani zamkow, ino zabawa kosztuje odpowiednio wiecej niz 250zeta. Ale rozumiem kity ASO - musza zarobic z marza 200% najlepiej.

Co do reszty - kombinuj i daj znaka co bylo.
2012-05-20, 04:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#11
RE: zdławiona R1 rn12
można można... pewnie wszystko można jak sie wie jak Red_icon_cheesygrin

tak wiec oto 4 godziny dłubałem z mechanikiem rozłożyliśmy
1. najpierw exupa - dziala jak fabryka chciala jak odlączaliśmy i ustawialiśmy na otwarty = do 5 tyś obrotów był muł jak GS500 potem szedł prawie tak jak wczesniej albo słabiej ... no wiec założyliśmy wyregulowany exup sprawny działa jak fabryka chciala.... otwiera sie i zamyka do konca pracuje w pełnym zakresie - jest Ok

szacun dla kolesia za cierpliwość i chęć pomocy....

2 druga opcja - zblokowany komp - wiec dawaj wdłubaliśmy komputer z jego motonga ( kolega ma taką samą R1 tyle że 2005 rok) i do tego stacyjke Red_icon_smile
wydłubaliśmy zatem również mojego kompa zamieniliśmy ECU , stacyjke jego wpieliśmy i w tym momencie ruszyłem na test z drugą stacyjka w kieszeni Red_icon_wink) i jego kompem
i tak metodą prób i błędów - JEST - no kurwa na jego kompie to była inna motorynka.... wyrywało mi go z rąk - koło przy 8-9 tyś na 1 biegu samo traciło przyczepność niezbyt mocne zamykanie i otwieranie przy 7-9 i ponosilo w gore... wyrażźźna różnica... słychać to było nawet w pracy silniika ciche "strzały" przy schodzeniu z obrotów nerwowość i pazur był jak trzeba.... ( do tego założyliśmy jego czysty filtr powietrza) sama zmiana filtra pomogła ale ledwo wyczuwalnie

doszliśmy do logicznego wniosku że mam zblokowanego kompa..... plus że usterka znaleziona minus że kosztowna...

ALE nie można sie łatwo poddawać Red_icon_cheesygrin

dawaj weszliśmy w tryb DIAG i porównujemy ustawienia - generalnie wszystko mam inaczej niż u niego ... dawki paliwa na cylindry C1 .... do C4 - mialem na "0" regulacja od -200 iluś do plus 200 iluś... jest tam sporo ustawień i trzeba to ogarniać - ale zmieniliśmy moje zera na 5 i przejazdka... potem na 13... i moto ze 120 koni wskoczyło na na jakieś 150 Red_icon_wink wiec jest postęp Red_icon_wink na jedynie przy 8 - 9 jak sie odkręci do konca koło staje sie lekkie i sie odkleja i rwie dużo mocniej do przodu....

( subiektywne odczucia po 2 dniach zweryfikowane... - troche lepiej ale niewiele )



wniosek jest taki - miałem zblokowaną maszyne ustawieniami w kompie - plus że wczesniej nie była katowana minus może być taki ze byc moze trzeba będzie tego kompa zmienić ...
zrobiłem zdjęcie z numerami i jurtro w ASO sie dowiem czy to zblokowana wersja kompa - czy po prostu jest na ustawieniach zduszony i być moze kwestia regulacji i zabawy guzikami załatwi temat - tak czy siak już jest lepiej a sądze ze jak sie dobrze nastroi wyczyszcze filtr - będzie jeszcze lepiej ...
w najgorszym wypadku - komp do zmiany....
koleś rozbierał i składał mi sprzet i sprawdzaliśy przekładaliśmy wszystko 5 godzin ... a wział za to tyle co ASO za godzine pracy bierze... takze jak ktoś chce chłopaka który jako tako ogarnia sie robi wszystko dość starannie i do tego swoją Rn12 rozebrał kilkanaście razy bo ma z nią kupe problemów i zna to moto bardzo dobrze - to moge dać namiar - wawa bielany.

tak wiec idzie i źle i dobrze problem ograniczony został do komputera... wizyta w aso załatwi reszzte,

( jak sie dziś okazało regulacje c1-c4 to subiektywne odczucia ... ze koło sie odklejało to nie zmienia faktu ze przy 1-0-1 na gume przy 5-6 tyś nie ma szans wejść )

a w najgorszym wypadku w szukanie kompa ze stacyjką na allegro.

tak czy siak przynajmniej mam niezakatowany silnk Red_icon_neutral
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-22, 09:37 AM przez mumin78.)
2012-05-20, 05:43 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#12
RE: zdławiona R1 rn12
No prosze..

I znowu panike siejesz :-P Wez ta swoja R1 + tego swojego "zdlawionego" kompa i podjedz do Adama. Pogadaj, powiedz w czym rzecz i ECU Ci odblokuje pewnie za sporo mniejsza kwote niz zakup nowego i stacyjki z antena. Mamy w Pl dobrego i sprawdzonego na calym swiecie speca od elektroniki w motocyklach a Wy nawet o tym nie wiecie.. Ech Wawa :-P

Przy okazji temu kto dlubal w ustawieniach kompa nalezaloby porzadnie rece obic. Tak to jest, pojecia nie ma co do czego, nagrzebie i pozmienia bo lapy swedza a pozniej problemy tylko. Nie znasz sie, nie dotykaj!

Ps. gorne polki podmienialiscie w R1 czy wykrecal gosc stacyjke? ;-)
2012-05-20, 06:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Turek Offline
Mechanior
**

Warszawa
S1000RR

Liczba postów: 62
Dołączył: Dec 2011
Reputacja: 0
#13
RE: zdławiona R1 rn12
Incom do Yamahy nie ma komputeraRed_icon_smile
Wszelka diagnostyka odbywa sie przez zegary.
Jedyny komputer Yamaha był dla działu marina,w tym roku zostal wyprodukowany komp odpowiednio dla moto 2012.
Niestety R1 nie lapie sie moze nastepny model.
2012-05-20, 06:32 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#14
RE: zdławiona R1 rn12
Z tego co wiem to komputer jest tylko kosztuje i wymaga odpowiedniej wiedzy zeby nim operowac w zaawansowanych ustawieniach tak jak sie to robi w YECu chociazby. Ale to juz wyzsza filozofia i tajemnice strzezone przez fabryczne teamy Yamahy i innych wiec nie dla kazdego.

Zwykle dane to i TEXA wykryje ale tez trzeba temat ogarniac.
2012-05-20, 06:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#15
RE: zdławiona R1 rn12
Chlopak u siebie polke zdjal i wykrecil stacyjke... wpielismy ja w moje moto odpalilem wsadzilem ja w kieszen i dawaj;-) odezwe sie do p Adama i zobacze tez w aso jak temat wyglada i ile chca za takie strojeenie . zobaczymy. ps moduly na allegro kolo klocka kosZruja bo w aso za take cos z dyche wolaja wiec nie ma opcji ;-)
Mam nadzieje ze dobre strojenie pomoze..bo male zwiekszenie dawek juz dalo spora poprawe.
wystarczy ze ktos wczesniej podpial PC po czym go dostroil pojezdzil i wyjal a zmienione mapy zostaly.... i gotowe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-20, 09:45 PM przez mumin78.)
2012-05-20, 09:43 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#16
RE: zdławiona R1 rn12
Bzdura (musisz sie jeszcze sporo nauczyc). PC3 nie zmienia ustawien w ECU ani zadnych zmian nie zostawia w mapach itd. po odpieciu - to by dopiero byly jaja i kolejki po serwisach hehehe... Juz nie szukaj przyczyn na sile, jedz do speca i przestan wymyslac chyba ze chcesz zeby inni na forumie porechotali rowniez Red_icon_wink

PS: jak wyjmowaliscie polke i gosc wykrecal stacyjke to musial miec sciete zabezpieczenia i od razu widac ze jakies kombinacje byly. Prosciej o wiele bylo podmienic polki. Stacyjka raczej tez nie ma tak dlugiego kabla zeby ja mozna bylo w kieszen wsadzic i cisnac do odciecia (ja bym nie ryzykowal) wiec cos mi sie widzi ze koloryzujesz Red_icon_tongue
2012-05-20, 10:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Turek Offline
Mechanior
**

Warszawa
S1000RR

Liczba postów: 62
Dołączył: Dec 2011
Reputacja: 0
#17
RE: zdławiona R1 rn12
Marider z tego co wiem nie ma Texy do Yamahy ale moze coś umkneło mojej uwadze.Aż jak dojade do pracy wysle mejla do Piszcza on bedzie wiedział najlepiej (główny techniczny yamaha polska).
Ale mimo wszystko jak człowiek poczyta to sie za głowe łapie. Red_icon_smile
2012-05-21, 06:59 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#18
RE: zdławiona R1 rn12
tak wiec po wczorajszym podbiciu dawek na cylindry z 0 do 13 ( przedział regulacji jest (-200ileś + 200ileś ) więc minimalnie dziś jadąc do pracy przy ok 8 tys obrotów i majtnięciu gazem zauważyłem ze motong chętnie sie podnosi... wczesniej zamiast sie podnosić sie przyklejał Red_icon_wink ( tak jak czasem w samochodach jest jak łapią lewe powietrze, jakby sie przyduszał)
może nie jest jeszcze tak jak powinno być ( musiałbym sie przejechać inną rn12 albo dać znowu komuś kto ma dobrze zestrojoną na 3 minuty )
z tego co chłopaki mowią u nich już przy 5-6 tyś rpm 1-0-1 i powinna w miare żwawo w góre iść to u mnie aż tak dobrze nie jest i przy 5-6 tys jeszcze za wiele sie nie dzieje, ale przy 7-8 tyś rpm już coś dzieje w przeciwienstwie do tego co było wczesniej i kolko w góre idzie..
to czy moto startuje w góre traktuje to w tym momencie jako wyznacznik czy idzie jak powinno czy nie Red_icon_wink

PS - półke wyjmowaliśmy u niego - nie u mnie.... wpieliśmy jego komputer zamiast mojego i jego stacyjke w moje wiązki z lewej strony pod owiewką ( odczepiliśmy moje i wpieliśy jego ) komplet komputer + stacyjka i ten motor nic wiecej po drodze służącego do odpalenia nie ma i nic nie było scięte ani u mnie ani u niego wszystko fabrycznie... ( immo przy stacyjce współpracuje tylko z jednym kompem i sama zamiana kompa nie pozwala odpalić motonga bo nie gra z imobiliserem wystarczy wpiąć odpowiednią stacyjke z poprawnym immo i w droge - to prosty system)

PS2 - a z tym power commanderem to nie moj wymysł tylko człowiek z którym wczoraj rozmawiałem rowniez posiadający r1 miał taki problem ze po zdjęciu PC przestał mu motor jezdzić jak powinien - i po zestrojeniu ponownym odzyskał co trzeba... nie wiem jak to działa ale miało to jakis sens...
ale skoro mowisz ze PC nie zmienia tego co jest tam zapisane to ok - nie wiem do konca w jaki sposób on "podmienia" mapy.
jak ktos sie chce smiac to niech sie smieje - mam to w dupie mechanikiem nie jestem głosno mysle i proboje zrozumieć co i jak działa i akurat niejeden mechanik nie raz potrafi wiecej spierd.. niz naprawić nie mając pojecia co robi ale i przeciez zrobi - po swojemu... przykłady napraw mozna mnozyc - takich ktore kazdy myslacy człowiek widzi ze coś jest nie tak - dlatego zawsze wole mieć pojęcie i rozumieć co i jak powinno być zrobione i jak powinno działać a nie oddawać i ufać w ciemno mechanikowi ktory nie raz robi rutynowo byle szybciej i nie pomysli ale zrobi..

pewnie ze pojade do kogoś kto sie na tym zna ale najpierw chce choc troche rozumieć co mogło sie stać ze mam prawdopodobnie zle zestrojonego kompa, nie dać sobie potem wcisnąć ze mam złe opony krzywy łańcuch i brudny motor dlatego motor jedzie jakby miał 110 a nie 170 koni... a wogle to trzeba zacząć od wymiany wałków rozrządu bo napewno są złe..i napewno mam zepsuty silnik i najpierw mam naprawic nie wiadomo co ale najlepiej wszystko a potem pomyslimy...

dam znać jak juz mi to p. Adam czy inny ktoś z ASO zestroi i wytłumaczy gdzie siedział problem i na czym to polega i czy zmiany w kompie które moze dokonac kazdy klikając dwoma przyciskami przy liczniku mogą zmienić moto.
Pozdr
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-22, 09:39 AM przez mumin78.)
2012-05-21, 07:42 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
#19
RE: zdławiona R1 rn12
w ASO powiedzieli że w kompie przez zegary regulować wiecej nie mozna oprócz dawek paliwa na cylinder i zeby pojechać na hamownie i zmieniac te dawki po koleii i patrzeć jak wykres sie zmienia
wiecej nic nie wymyslą a map w kompie oryginalnym nie wgrywają ani nie zmieniaja....
czyli niebardzo pomogą ale dobrze chociaz ze nie sciemniają ze zrobią a potem oddadzą gorzej niz było ...
zadzwonie jeszcze do innego ASO bo są ASO i "ASO"

czekam na magika innego z ktorym sie umowiłem na nast tydzień i zobaczymy - poki co i tak odzyskała sporo wigoru

jak sie pozniej okazało - nie wyprowadzili mnie z błędu jak im tlumaczyłem o podbijaniu dawek paliwa od C1 do C4 - które sa czymś zgoła innym Red_icon_wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-21, 10:42 PM przez mumin78.)
2012-05-21, 02:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#20
RE: zdławiona R1 rn12
witam
podłącze sie pod temat ,stego co mi wiadomo mogą być różne ecu nie wiem dokładnie które maja blokade czy nr 00 czy 01 czy odwrotnie ,nr na kompie pierwsze cyfry,ale to aso sprawdzi bez problemu.
a co do co wartośći sa różne w motonogach,umnie bynajmnie bez obiaw jak ustawie na 3,15,5 wiec wartość co az tak istotnie raczej niewpływa na moto odnosnie braku reakcij na manetke ,tu inna sprawa być musi ,ecu ,raczej do diagnozy.
2012-05-21, 03:18 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->