Autor Wiadomość
yamaharn2222 Offline
Młody
**

włocławek
rn 22 2012

Liczba postów: 88
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 0
#1
Olej
Pany, olej który tak wszysc[Obrazek: liqui-moly-4t-synth-street-race-10w50-4l..._small.jpg]y chwala LM 10w50 do rn22 to własnie ten???Czy lepszy bedzie 10w40?
2020-03-05, 05:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
simon68 Online
Wariat
*****

Oświęcim
RN22 - SX450

Liczba postów: 2,039
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 7
#2
RE: Olej
10w50
a jak mocno upalasz i mocno grzejesz piec po torze to nawet 60

szybkie drogi są dla szybkich motocykli, szybkie zakręty dla szybkich motocyklistów....
na chuj koni kupa jak kierowca dupa.........

2020-03-05, 05:40 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 421
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#3
RE: Olej
Ja nie! Ja nie! Ja chwale Fuchsa Red_icon_cheesygrin
2020-03-05, 06:00 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
bednar112 Offline
Młody
**

Gdynia/Hamburg
Rn22

Liczba postów: 16
Dołączył: Dec 2019
Reputacja: 0
#4
RE: Olej
Zalałem ten sam 10w50, każdy chwali wiec lipy nie bedzie Red_icon_tongue
2020-03-05, 08:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
yamalubisz Offline
Młody
**


rn12

Liczba postów: 84
Dołączył: Sep 2018
Reputacja: 0
#5
RE: Olej
lałem lm 10w50 sr było wszystko ok, ale w tym roku wziąłem yamalube 15w50
2020-03-05, 09:14 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
yamaharn2222 Offline
Młody
**

włocławek
rn 22 2012

Liczba postów: 88
Dołączył: Jan 2018
Reputacja: 0
#6
RE: Olej
Moja rn22 ostatnie 20tys przejechała na 300v i ogólnie wszystko jest ok silnik chodzi ładnie, skrzynia sprzegło tez, tylko wkurza mnie bo sie pieni...
2020-03-06, 07:21 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->