RN19 "regulacja" luzów zaworowych
Autor Wiadomość
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#92
RE: RN19 "regulacja" luzów zaworowych
Dokładnie tak A.S. bo niby z czego miała by ta poprawa wynikać? Powtórzę po raz trzeci- paliwo wysokooktanowe stosujemy w jednostkach w których sprężanie zostało zwiększone lub zapłon został mocno wyprzedzony, bo ilość oktanów to odporność na samozapłon w konsekwencji którego mamy spalanie stukowe. Dżony, Draco- skoro mówicie o poprawie elastyczności z dołu czy lepszym wstawaniu na koło z dołu to znaczy, że wzrósł moment obrotowy jak wzrósł w danym zakresie moment to i moc bo moc=moment obrotowy*obroty silnika/ stałą. Więc ja już nic nie rozumiem. Nie jest to wasza autosugestia?
2015-11-29, 02:12 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: RN19 "regulacja" luzów zaworowych - Mawers Totem - 2015-11-29, 02:12 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->