A to spoko .. czyli tak razem żeby było zgrupowane :
- Przednie zaciski od ZX-6 po 2009 roku lub od ZZR-1400 ( NISSIN )
- Pompa najlepiej do tego seryjna z ( nie zgadniesz ) z R1 >> Brembo 16
- W dolotach tych gumowych od ramy do airboxa są zwężki - takie przesłony ( w środku tych gum ) trza to wyciąć w cholerę
..
- Masz w silniku dwa rzędy przepustnic - jednym sterujesz rollgazem, drugimi steruje serwomotor i te właśnie odkręcasz
.. mały śrubokręt ( musi być IDEALNIE dopasowany ) do śrubek - są po dwie na przepustnicę - bo śrubki są na kleju i bardzo są miękkie. Niedopasowany śrubokręt + deko nieostrożności i śruba się zniszczy i po zabawie .. a efekt po dokręceniu tego miodzio .. Motocykl zbiera się na 5 tym biegu jak na 6 tym itd ...
- Pod moto masz katalizator >> odkręcić i w imadło + wiertarka z dużym wiertłem i W PYŁ TO
! Jeśli masz wersje USA to masz tylko po jednym wkładzie na kanał jak EU to po DWA i wtedy sporo zyskasz na zrywności też i dźwięku of course..
- ZOSTAW EGCV >> czy tam po "Jamaszemu" EXUP >> jak to wywalisz to dołu zero .. no a po drodze i nie tylko zresztą przeciąg od 2500 obr. to dość przydatna kwestia ..
- Nie wiem ile ważysz ale na tor to ŚMIAŁO wywalaj lagi z półki 2 cm w górę .. wtedy dopiero ta lokomotywa zaczyna skręcać !!
- W prosty sposób można skrócić o 20-25% rollgaz >> myk z rurką PCV i klejem do "tłustego" plastiku > przetestowane przez 3 sezony .. świetna SPRAWDZONA i niezawodna przeróbka .. Jak nie widziałeś tego tutoriala to daj znać to opiszę albo poszukam takiego ze zdjęciami ( gdzieś to wklejałem na jakimś forum )
- NIGDY ale to NIGDY nie kombinuj z olejem na jakieś tam 15W60 czy inne, TYLKO 10W40 ( jeśli syntetyk był to spoko ) ale jak nie to półsyntetyk >> żadne super hiper oleje jak np. ENI RIDE 15W60 full synth ... bo ten silnik tego nie trawi
- potrafi to wypluć odmą w ilości litra ! Wróciłem do MTULA 7100 czy Castrola ( żaden haj waj ) i miodzio ..
- Ten model ma wadę fabryczną >> ściślej DWIE ..
* Pierwsza to uzwojenie alternatora >> pali się zawsze ta sama cewka od góry od strony godziny 13-14 .. przewinięcie załatwia sprawę 200-300 zł .. NIE pada to od razu ale z czasem coraz mniej ładuje i niestety jak palnujesz duże wyprawy to zrób to przez zimę bo zemści się to okrutnie
- mam zdjęcia jak co to wrzucę
** Druga >> wałek rozrządu zaworów ssących >> pierwsza krzywka od lewej lubi zrobić się płaska ale tak dziwacznie nie na czubku tylko zaraz za nim .. jedyne lekarstwo to wałki ( pasują idealnie ) z ZX-10 z 2004-2005 roku .. Ja kupiłem za 400 zł całą głowicę z łańcuszkiem, szklankami, płytkami i wałkami ( dosłownie zdjętą z silnika nawet świece były ), przełożyłem i zapomniałem o temacie
CHOCIAŻ >> zawory w Kawasaki to temat rzeka >> pilnuj luzów bo wpadają w głowicę jak śliwka w gówno i trzeba luzów zaworowych pilnować !!
- Na koniec coś z bajerów : Fajny produkt ma firma MGI Projekt .. Taki komputerek pokładowy z wyświetlaczem biegów ALE > działa jak fabryczny : odczytuje napięcie z kompa ( każdemu biegowi odpowiada inne napięcie na chyba 6 nóżce do kompa - mam to gdzieś rozpisane ) .. tak że nawet na postoju jak walniesz JEDYNE to jest "1" a nie jakieś porównywanie obr./prędkość itd .. Jest tam obrotomierz, prędkościomierz, voltomierz , termometr, licznik tras itd .. mega sprawa !!
Podłączenie proste .. jeden kable od kompa pod siedzeniem - reszta zza licznika ..
- QS .. też łatwo się podłącza bo masa do wtrysków jest jednym kablem we wtyczce koło wtryskiwaczy a impulsy do cewkofajek też są ze wspólną masą od kostki z lewej strony koło kierunkowskazów - tak że jaki byś nie kupił z tych "samodzielnych" ( polecam Helateh z "blututem" ) to będzie pasował ...
No to tak po krótce z tego co pamiętam ..