Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: black zx10r 2006 by griosek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,

Sezon się skończył i wreszcie jest trochę wolnego czasu, więc się pochwale moim zakupem z przed 3 tygodni.

Miała być RN12 lub 19, ale ceny w stosunku do roczników są strasznie wysokie jak dla mnie, więc niestety znowu nie R1. Może za dwa lata będzie rn22...

A oto proszę Państwa jest moje kawasaki zx10r ninja z 2006 r. Red_icon_cheesygrin

[Obrazek: 3d8351e13339fb4d.jpg]


-przebieg 21 tys. km (pewnie był większy przed przekroczeniem polskiej granicy Red_icon_wink )
-kiedyś był zielony, ale został przemalowany na czarno w profesjonalny sposób (i dobrze, bo taki mi się bardziej podoba)
-nowe oponki pilot powerki (bardzo mi te gumy pasują)
-filtr k&n (ale mam zamiar zmienić na oryginalny)
-seryjny amortyzator skrętu ohlins

Dodatki:
-końcówki wydechów akrapovic carbon (mam też seryjne)
-stalowy oplot przód i tył
-szyba z garbem puig

Póki co zrobiłem nim 500 km i nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie jest to perełka, ma kilka rys i obtarć, ale owiewki są całe, nie klejone. Wszystkie zaczepy, stelaże, uchwyty całe i nie klejone. Silnik pracuje super i ma w huk mocy : D...

W przyszłości planuje zamontować:
-sportowe krótkie klamki
-jakiś komputerek

Z minusów w porównaniu z innymi moto, które miałem:
-dość sztywny i mało wygodny (ale jestem młody i mi to nie przeszkadza)
-sporo pali, jakbym nim nie jeździł to 9-10 l/100km to minimum

A oto zdjęcia

[Obrazek: 05b870ea438229damed.jpg]
[Obrazek: 49fd1087ef0ddc61med.jpg]
[Obrazek: 184ba540bd3c832amed.jpg]
[Obrazek: b5e0d9e498d310f0med.jpg]
Na forum zostaje i za jakiś czas wracam do szukania r1 Red_icon_smile

ps. nie miałem okazji się pochwalić moim gixerem, którego zrobiłem podczas poprzedniej zimy i wiosny, a miesiąc temu go rozbiłem i sprzedałem Red_icon_wink... (zdjęcie zrobione w Toruniu)
[Obrazek: 363126ebe45b4985.jpg]
Dyszka świetny sprzęt i świetnie oddaje moc... Jedyny minus dotyczący 3 generacji 08-10 to regulator napiecia... Na szczescie akcja serwisowa zalatwia sprawe... Poza tym co do Kawy nie mam zadnych zastrzerzeń... Nie grzechocze sprzęgło jak w rn12 i rn19... Nie ma kiepskiego dołu... Motocykl ciągnie od razu... No i potężna moc jaką oddawaje ten motocykl robi wrażenie...

Też chciałbym kupić po tym motocyklu rn22 ale na chwilę obecną zostaję w siodle zielonej (w moim przypadku białej) stajni.. Red_icon_smile. Polecam każdemu chociaż raz sprobować innej stajni tak aby mieć porównanie do R1 Red_icon_smile

W porównaniu do rn19 (przynajmniej u mnie) jest wyświetlacz biegów, lap timer, amor skrętu OHLINS oraz zawieszenie Kayaby... Wszystko fabrycznie Red_icon_smile

Mocny dół i potężna moc... Tak w skrócie mogę opisać te motocykle Red_icon_smile

Biegi oraz sprzegło chodzą idealnie... Jak w nowym moto Red_icon_smile. Kultura pracy silnika delikatnie na + dla Kawy... Chodź bardzo daleko jej do Hondy... W winklach tak samo zwrotne jak i R1.. W te same winkle kładę się z tą samą prędkością...
ładna ta ZX10 Red_icon_smile niech służy jak najlepiej ,faktycznie ta Kawa zapierdala ja wściekła miałem okazję kilka razy się przejechać i robi wrażenie Red_icon_smile
Mam nadzieję że masz w niej amorek skrętu :-) ;-) :-) Fajna dzida :-)
Ladna czarnula !!!
moze bycRed_icon_smile
Niezła kawcia. Zapitala jak talala he he ja pocisnąłem swoja zx10 07 189mil 304km/h oczywiście licznikowe wiadomo ze co nieco przekłamuje. Będzie pan zadowolony tylko uważaj bo zx10 nie wybacza błędów niestety się już przekonałem. Oby długo cieszyła i służyła. Hej Red_icon_smile
Spoćko. Ważne że jest czym śmigać.
Ta Kawa ma amor skrętu OHLINS'a fabrycznie... Red_icon_smile. Za co duzy plus....
Griosek fajnie, że nowe moto, a za dwa lata jak sam napisałeś może będzie R1, czego się trzymaj Red_icon_cheesygrin
Gratki sprzętu.....a jaki litr wybacza błędy
fajna dyszka gratulować! ale wydechy w tym modelu to pomyłka, wsadzić pojedynczy krótki racefit i nakładkę siedzenia i kosa jakich mało Red_icon_wink
Sezon się skończył, trochę czasu jest to coś wrzucę Red_icon_smile

[Obrazek: 43d5b4add93ed6acgen.jpg]

Dlatego uważam, że sporty są najbardziej uniwersalnymi motocyklami Red_icon_wink
Zdjęcie z Bośni, praktycznie na początku wyjazdu, bo drugiego dnia. Później była jeszcze Czarnogóra, Albania, Grecja, Macedonia, Serbia, Węgry i Słowacja... 14 dni - 5000 km
ile kasy poszlo Ci na taka wycieczke?
z 4-5 tys ze wszystkim, samo paliwo wyszło ok 1,5 tys. zł, noclegi do max. 20 euro, a da redę nawet za 7 Red_icon_smile...
też będe się zastanawiał nad ZX10R ale nie tak starym
Ja teraz śmigam na dyszce 3 generacji i uważam że 1 była lepsza Red_icon_smile
Mi tam trochę szkoda kasy na coś nowszego Red_icon_wink. Przy glebie duża strata, to samo przy kradzieży. Młodsze moto szybciej tracą na wartości. Ten był tani, zapierdala jak wściekły, silnik zdrowy rama prosta - nic więcej mi nie trzeba Red_icon_cheesygrin.
Polecam wymienić zaciski na NISSIN .. od ZX-6 po 2009 ( plug & play ) .. heble kosmos bez tego dużego luzu na klamce który się robi na orydżinałach .. Przez te 5 lat trochę się tym moto pobawiłem .. ale reszta to raczej pod torowanie a tu widzę fajne wyprawy więc raczej mało przydatne ..
Zastanawiam się nad tymi zaciskami, bo przyznam, ze hamulce są słabe Red_icon_smile
W przyszłym sezonie zamierzam trochę po torach pojeździć, wiec chętnie posłucham co warto jeszcze zrobić.
Tak jak pisałem- motocykl musi być dla mnie uniwersalny, kilka razy w roku małe tripy po Polsce, w wakacje daleki wyjazd po Europie, dojazdy do pracy, zapierdalanie bez sensu, no i szykuje się wreszcie na jakiś tor Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2