2014-11-17, 01:59 PM
Witam,
Sezon się skończył i wreszcie jest trochę wolnego czasu, więc się pochwale moim zakupem z przed 3 tygodni.
Miała być RN12 lub 19, ale ceny w stosunku do roczników są strasznie wysokie jak dla mnie, więc niestety znowu nie R1. Może za dwa lata będzie rn22...
A oto proszę Państwa jest moje kawasaki zx10r ninja z 2006 r.
-przebieg 21 tys. km (pewnie był większy przed przekroczeniem polskiej granicy )
-kiedyś był zielony, ale został przemalowany na czarno w profesjonalny sposób (i dobrze, bo taki mi się bardziej podoba)
-nowe oponki pilot powerki (bardzo mi te gumy pasują)
-filtr k&n (ale mam zamiar zmienić na oryginalny)
-seryjny amortyzator skrętu ohlins
Dodatki:
-końcówki wydechów akrapovic carbon (mam też seryjne)
-stalowy oplot przód i tył
-szyba z garbem puig
Póki co zrobiłem nim 500 km i nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie jest to perełka, ma kilka rys i obtarć, ale owiewki są całe, nie klejone. Wszystkie zaczepy, stelaże, uchwyty całe i nie klejone. Silnik pracuje super i ma w huk mocy : D...
W przyszłości planuje zamontować:
-sportowe krótkie klamki
-jakiś komputerek
Z minusów w porównaniu z innymi moto, które miałem:
-dość sztywny i mało wygodny (ale jestem młody i mi to nie przeszkadza)
-sporo pali, jakbym nim nie jeździł to 9-10 l/100km to minimum
A oto zdjęcia
Na forum zostaje i za jakiś czas wracam do szukania r1
ps. nie miałem okazji się pochwalić moim gixerem, którego zrobiłem podczas poprzedniej zimy i wiosny, a miesiąc temu go rozbiłem i sprzedałem ... (zdjęcie zrobione w Toruniu)
Sezon się skończył i wreszcie jest trochę wolnego czasu, więc się pochwale moim zakupem z przed 3 tygodni.
Miała być RN12 lub 19, ale ceny w stosunku do roczników są strasznie wysokie jak dla mnie, więc niestety znowu nie R1. Może za dwa lata będzie rn22...
A oto proszę Państwa jest moje kawasaki zx10r ninja z 2006 r.
-przebieg 21 tys. km (pewnie był większy przed przekroczeniem polskiej granicy )
-kiedyś był zielony, ale został przemalowany na czarno w profesjonalny sposób (i dobrze, bo taki mi się bardziej podoba)
-nowe oponki pilot powerki (bardzo mi te gumy pasują)
-filtr k&n (ale mam zamiar zmienić na oryginalny)
-seryjny amortyzator skrętu ohlins
Dodatki:
-końcówki wydechów akrapovic carbon (mam też seryjne)
-stalowy oplot przód i tył
-szyba z garbem puig
Póki co zrobiłem nim 500 km i nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie jest to perełka, ma kilka rys i obtarć, ale owiewki są całe, nie klejone. Wszystkie zaczepy, stelaże, uchwyty całe i nie klejone. Silnik pracuje super i ma w huk mocy : D...
W przyszłości planuje zamontować:
-sportowe krótkie klamki
-jakiś komputerek
Z minusów w porównaniu z innymi moto, które miałem:
-dość sztywny i mało wygodny (ale jestem młody i mi to nie przeszkadza)
-sporo pali, jakbym nim nie jeździł to 9-10 l/100km to minimum
A oto zdjęcia
Na forum zostaje i za jakiś czas wracam do szukania r1
ps. nie miałem okazji się pochwalić moim gixerem, którego zrobiłem podczas poprzedniej zimy i wiosny, a miesiąc temu go rozbiłem i sprzedałem ... (zdjęcie zrobione w Toruniu)