Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Montaż crashpadow rn22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Yo. 

Nie mogę znaleźć w książce. Z jaka siła powinny być przykręcone śruby na których są crashpady zamontowane? Chodzi o te od silnika
a w manualu nie ma siły dokręcenia śruby silnika? W rn19 jest 45Nm to rn22 pewnie podobnie. Crashpad dokręcał bym tak samo
HPHDokładnie , zgadzam sie z przedmówca ta strona to jedno z z mocowań silnika wiec dokręć je z ta sama siła jak byłaby bez crasha choć niektórzy powiedzą aby dołożyć 1/3 siły
70Nm for the front engine mount bolts where the sliders mount.
Tylko jeśli u mnie popękały "gniazda" z gwintem w bloku silnika od samego uderzenia dekla w asfalt ... to łatwo się domyślić co będzie kiedy taki crashpad przykręcony na parę śrub od dołu dekla zapier.....li w ziemię a nie daj Boże w jakiś wystający kawałek krawężnika czy cuś .. Mocno przemyśl czy warto to zakładać .. tez miałem to kupić ale kupię osłony z R&G czy carbon .. bo to jest jakaś padaczka z tym silnikiem ..
W Kawasaki zaliczyłem kilka ślizgów i to konkretnych .. moto tarło aż iskry szły i waliło w asfalt toru czy ryfle/krawężniki aż tłoki dzwoniły ... I NIC !!!!!!! Ścierały się śruby którymi dekle były przykręcone do silnika - te śruby przyjmowały na siebie impet uderzenia przy 170 km/h i QRWA >> NIC !!!!!!!!!!!!!!!!!
Żadnych popękanych czy nawet obdartych dekli ( już pomijam, że moto tak skonstruowane że tylko owiewki tarły po glebie a nie dekle żywcem bez kawałka plastiku przed sobą ) czy jakichkolwiek pęknięć w korpusie silnika !!!!
No a w RN22 .. cóż .. koń jaki jest każdy widzi Red_icon_sad ..
Krótka śruba seryjna zrobiła u mnie spustoszenie .. wiesz jaka będzie siła kiedy strzała dostanie tak długa śruba i dźwignia będzie 2x taka jak na ori ?? .. Miazga Red_icon_sad
No wiem, ze czasem crashpady zrobią gorsza robotę niż jakby ich nie było. Bo jak zawadzi o krawężnik może uszkodzic ramę a tak by się starły tylko plastiki. No ale wszystko zależy od uderzenia i szczescia
No oczywiście wiemy jak jest Red_icon_sad ...
Tylko mnie przeraziło to co widzę w moim silniku Red_icon_sad .. Dużo osłon dorobię zanim wyjadę tą dorożką na tor Red_icon_smile .... Crashpady ( miejsca zamontowania seryjnie ) to porażka kolejna .. URWIE ten wystający "patyk" z ramy w cholerę .. Trzeba to zablokować jakoś po "trójkącie" do ramy ... duże - długie wałki z ertalonu, dekle z obu stron też obuduje pospawanymi z aluminium płaskownikami bo już mniejsza z tym całym silnikiem .. ale pojedziesz 600 km .. wydasz ponad 3000 zł .. a może być tak że ktoś we mnie wjedzie i 1,5 dnia będę siedział na krześle i powyrywane z silnika dekle razem ze śrubami i kawałkami bloku silnika, będę oglądał Red_icon_sad ..
Dla tego ja mam w planach zakup osłon dekli z GB Racing, bo nic innego mi nie pozostaje Red_icon_sad
Myślę,że osłony GB Racing są bardzo dobre no i fajnie wyglądają. Jak kupie R1 to je zamontuje
sorrki że tutaj to wklejam, ale myślę że warto zabezpieczyć się w coś dobrego...ale w co ? , zobaczcie jakiego ślizga zaliczył ten motocykl, ciekawe czy coś miał , bo same osłony dekli to jednak za mało..(chodzi mi o wytracenie tej energii)

https://www.youtube.com/watch?v=uuHRnnG4i5U
A zobaczcie na tej aukcji .. Jak powyrywane dekle razem z kawałkami silnika .. Cały silnik popękany ..

http://allegro.pl/yamaha-r1-rn22-2009-si...41808.html

Powinni w Yamasze dostać medal DEBILA stulecia Red_icon_sad ...

A co gorsza .. nowa R1 to ten sam silnik Red_icon_sad ... lekko owiewki zmienione .. ale co tu można wymyślić skoro jednostka napędowa wystaje na boki jak skrzydła w odrzutowcu Red_icon_sad ..
no to fakt A.S wręcz niczym boxer z BMW Red_icon_wink
coś mam przeczucie,że po sezonie chyba bedziesz miał dosc rn22 Red_icon_tongue

kyniu ja mam te osłony,plus silnikowe crashe rennera, jak sie to sprawdzi nie mam pojęcia.
obym nie miał okazji Red_icon_smile
wszystko pewnie zalezy od przypadku i od tego co moto po drodze zabierze ze sobą...
Use short pucks... Less chance of them catching and tearing things apart. Think of it more as a frame saver than a plastic saver. I have Woodcraft sliders with their short pucks, don't stick out too far. Going to get their stator and ignition covers later, very good stuff.
Podstawa to nie za długie crash pady i osłony silnika GB Racing. I przy ewentualnym uslizgu trzymać kciuki hehehe Red_icon_smile
Draco Red_icon_smile .. jeden wytrzymam bo ten tegoroczny za dużo po torach pełnowymiarowych to nie polatam .. Red_icon_smile
Jak nic nie wymyślę z osłonięciem tego to pewnie wrócę do opcji 2 motocykli .. Drogowy ( R1 ) i torowy ( R6 - albo GSX-R 600 ) ....
Jak znam życie to wystarczy polatać po drodze sezon, dwa i zaliczę jakiegoś barana z podporządkowanej i problem się rozwiąże sam Red_icon_tongue ... a wtedy dopiero będzie dylemat co znowu kupić Red_icon_tongue ..
A.s. ale masz czarne wizję Red_icon_wink
Czemu Red_icon_smile ?  Chodzi o dzwona ???  
Będę polował na satysfakcjonujący rozwój wydarzeń .. Innymi słowy jak powiedział  Rorschach : "To nie mnie zamknęli z wami .. to WAS zamknęli ze mną" ...  Red_icon_smile
No... ale pewnie nie będzie tak łatwo  Red_icon_sad ..

Co nie zmienia faktu że silnik jest wykonany z absurdalnie gównianego materiału ... jest zaprojektowany totalnie bez przemyślenia czegokolwiek - albo  inaczej - przemyślany tak żeby silnik wymieniać jak klosz kierunkowskazu .. tylko ilu ludzi na to pójdzie .. i jak szybko marka straci w oczach nawet najbardziej zagorzałych fanów ?? ...

[attachment=5942]

These only stick out about 50mm, I'd get shorter ones if they made them.
Na 100% lepiej zabezpieczy coś takiego silnik i owiewki, ale ja nigdy w życiu nie pochlastam swoich plastików, aby puścić tędy kraszpada.
Stron: 1 2 3 4