Ja po przesiadce z r6 jestem jak dotąd bardzo zadowolony ^^ może za długo nie pojezdzilem, bo miesiąc niecały i tez miałem problemy na początku, ale motocykl prócz tego, ze pali jak smok i się grzeje strasznie w mieście, jest bardzo fajny. Mowię o roku 2012
Może tez dlatego, ze nie mam porównania do innych litrów.
No dokładnie .. Dlatego napisałem że NIE MOTOCYKL JEST beznadziejny .. ale ma kilka kwestii masakrycznie dupiatych
.. Ot i cała kwestia ..
Mam nadzieję że w maju czy nawet kwietniu sam założę temat >> JAK RN22 ZAPIE....LA PO TORZE ..
.. i wtedy przynajmniej będzie po równo
(2016-01-11, 10:36 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Mam nadzieję że w maju czy nawet kwietniu sam założę temat >> JAK RN22 ZAPIE....LA PO TORZE .. .. i wtedy przynajmniej będzie po równo
Oby, bo ostatnie wpisy to ciągłe narzekanie.
Każdy motocykl ma swoje wady, nie wierze że inne nie mają problemów po jakimś tam przebiegu.
A napinacz za 300zł albo uszczelka która padła w kilku moto z niewiadomym przebiegiem i naprawa kosztuje z 1000zł to nie są wielkie problemy
Poza tym można założyć cieńsza uszczelkę i moc wzrośnie ^^
What I find odd is I don't hear much about head gaskets failing in the US... Maybe Yamaha took pity on us since we have restricted throttles and gave us better head gaskets? Definitely something weird going on there.
As for issues from the factory, most people in the US complain about the cam chain tensioner noise and the clutch being grabby. Most people fix these with a manual cam chain tensioner and buy or piece together a clutch kit. After this it's personal setup and tuning.
Fortunately there are forums where people post about certain issues with bikes or what is really great about them, makes it easier to fix/figure things out.
k1 kristo co to wg Ciebie znaczy pali jak smok?
do tematu ,bo zszedł z toru
szukam osłon silnika altek i impulsator ale do rn12,coś ten desen
ale niema np z gb racing, do12 , a te z ali sa takie bleee ,co by podeszło z innego modelu np r6,rn19 i wiadomo z innymi dystansami czy przeróbka otworu
]czyli alternator z 19 podobny jest 12 czyli to podejdzie
a jak z deklem sprzęgła chodzi tylko o dolne śruby wie ktoś
Check out Woodcraft CFM, they make case covers/protectors and offer stainless steel skid plates for racing use. If you really want something like GB Racing, look into carbon/kevlar case covers. Make sure they use Kevlar though, just carbon won't protect anything.
ooo to jest dobry patent a z drugiej strony?
nooo faktycznie wyglada to na dobrze przemyslany punkt podparcia crasha
Kup gotowca i problem rozwiazany Koczis
Zaiste powiadam wam : "Mocowanie tego crasha od strony dekal przy glebie która uczynicie wbije się po całości w ów dekiel wprost do rozrządu .. wielki chaos czyniąc "
No mi przy lekkim ślizgu pękł ten dekiel to co dopiero jak crashpad by był zamontowany - podejrzewam ze przewinąłby się razem z łańcuchem po zębatkach rozrządu
To ja juz nie wiem z czego robią teraz te silniki ... z przetworzonych sreberek po czekoladzie czy jak ...
bart ... Ja nie jestem typem malkontenta ... wiesz zresztą po postach że w wielu kwestiach kluczowych dla innych to ja mam tumiwisizm bo regułki sobie a praktyka sobie
... ale tutaj nie jestem MARUDEREM i wiecznym narzekającym .. To jest porażka i tyle
.. Dużo magnezu, wieczne oszczędności na wszystkim i tak to jest ... TYLKO >> nie widzę takich fajerwerków w Hondzie, Suzuki czy Kawasaki .... mało tego .. w R6 nawet najnowszej też chłopaki gruzują i wyśmiewają mnie jak pytam o popękane dekle czy nie daj Boże bloki silnika .. No a RN22 ( i podejrzewam RN32 ) jest jak jest ..
Zasadniczo to wiesz .. o czym my piszemy ?? Kto projektuje motocykle po to żeby łamały krawężniki deklami ?? No ale sumując wszystko co dolega RN22 - trudno jest nadal brnąć z tematem zajebistości tego modelu
...
Musimy sobie radzić i po to jest ten wątek ( zasadniczo burza mózgów ) - jeśli ktoś lata na ulicy to raczej ( RACZEJ !! ) go to nie dotyczy bo OC czyni cuda
.. jeśli ktoś zmusi nas do gleby no to "selawi" .. pewnie - czasem nici z kaski, ale na torze ZAWSZE SĄ NICI Z KASKI
.. i tutaj sprawa jest trudna do przełknięcia .. szczególnie kiedy latałem 5 lat CZOŁGIEM na 2 kołach ... wymieniałem tylko wałki crashów i ich mocowania ... szpachlowałem owiewki ( żeby był lans ) - reasumując - da się ?? A NO DA .. ale nie w tym
I proszę nie traktować tego wpisu od razu jak wyroczni i deklaracji na łożu śmierci
.. Musiałem się wygadać
( ale już raczej ostatni raz ) ..... PACE !!!
Nie mam do Ciebie o to pretensji i ciesze sie, ze masz spora wiedze praktyczna i nowy punkt widzenia na pewne sprawy bo malo kto tak potrafi dostrzegac wady we wlasnym moto
If you have a LOT of cash to throw at engine/frame protection, and I mean a LOT, there's always AGRAS Racing...
http://moto-works.jp/agras/bikes/09_yzf_r1.html
Type A setup for all three covers will run around $720 USD, or the two Type B covers will run you about $320 USD.
Since the 09-14 clutch cover is recessed, you can probably get by without a cover for it.
If you're going to do protection, go all in; frame, case, axle, swing arm, bar ends, all of it. My last pieces of protection are the Woodcraft case covers for the ignition and stator. I feel these are pretty critical since they stick out so much on this engine. All of my protection pieces are Woodcraft, they
I also stand by my previous statements; keep your frame sliders as short as possible and get "cut/race" style so they're more solid/secure. Otherwise risk more damage and possibly flipping your bike if the slider catches anything (think of the bike going from asphalt to dirt).
Of course the real answer is: don't crash your bike, nothing to worry about then.
Pytanie:
Jeśli w serwisowce śruby te na których trzyma sie Crashpad powinny byc przykręcone z siła 70 nm, a przykręcę załóżmy 85 nm to cos sie moze stać? Cos sie tam wygiąć?