Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Kupię RN19 [cz.3]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
A.S w bytomiu stoi rn20, wczoraj cena z 20 800 spadła na 18 800 . Jest na olx, miała jakiegoś szlifa lekkiego, ale owiewki podobno oryginalne, dzwoniłem ale nie byłem oglądać. Stoi na olx kilka miesięcy i chyba zaczynała sie o 22tys. Moze warto zobaczyć Red_icon_wink
Jest druga za 19tys tez z bytomia, ale na nia szkoda nawet darmowych minut w telefonie Red_icon_wink
na olx niebieska z 2007 po szlifie stoi za 17500
18000,170000 w sumie i tak wyjdzie duzo ponad 20Red_icon_smile
Dokładnie Red_icon_wink
ktoś coś ?
http://olx.pl/oferta/yamaha-yzf-r1-rn-19...978208eba9
widzi wie albo cokolwiek?
Czy jest jakiś posiadacz rn19 z okolić katowic by mógłby mi udostępnić sprzęta bym mógł sprawdzić jaka pozycja na nim pasuje (do tej pory rozglądałem się tylko za CBR i Gixerami) (pozycja na R6 strasznie mi nie pasuje)
R6 a R1 to całkowicie co innego. 1 bardziej komfortowa
W linku powyżej wszystko ok poza przebiegiem, szkoda, że cofany.
(2016-02-04, 06:15 AM)bart napisał(a): [ -> ]W linku powyżej wszystko ok poza przebiegiem, szkoda, że cofany.

Podaj telefon, zrobisz lepszy biznes niż wróżbita maciej Red_icon_smile

Moto jeździ od końca 2011 roku.
Całe 4 lata na kołach więc przebieg jak najbardziej może być realny.

Milvith

Popieram Blue 18 k to realne jak na niecałę 4 lata, ja miałem 2 sezony że zrobiłem po 2.5k
A wracając do rn19 to jedyne co mi się rzuciło w oczy, to "dziwna" nakładka na zbiornik, jakiś inny ten biały od reszty i jakoś odstaje
Panowie tu oceniamy motocykle, a nie piszemy kto ile jeździ w sezonie.
sprzęt juz sprzedany chyba bo dzwoniłem dziś i gość mówi że juz nie aktualne .
Rozglądam się intensywnie od niedawna więc zaczynam od sztuk, które są względnie niedaleko.

Co myślicie?
1. http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-r1-rn19-2...cZT6Z.html
Fajnie doposażona. Jeszcze nie dzwoniłem ale chyba dość długo już wisi - kojarzy mi się, że widziałem ją już latem zeszłego roku. Spory przelot. 

2. http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-r1-2008-C...dJfOl.html
Tutaj też bogato w dodatki. Tutaj już rozmawiałem. Właściciel jest w UK i stamtąd przyjechała nieco ponad rok temu przy czym nie jest przerejestrowana na PL blachy. Twierdzi, że napęd do wymiany a reszta malinowa. Nowe sprzęgło. Część z gratów, ktore są powymieniane ma(brakuje czachy, manetek).
Kawałek mam dlatego nie wiem czy wogóle warto jechać...

3. http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-r1-rn-19-...e0kXL.html
To już bardzo blisko, prawie moje podwórko. Wybieram się na oględziny na dniach... 
Z rozmowy wynika, że  gość kupił ją "szlifniętą delikatnie" i była malowana, ale podobno dobrze a naklejki OEM. Podobno ma też foty jak była uszkodzona. Z mankamentów, o których powiedział od razu kapeć do wymiany i ma gdzieś tam klejony/naprawiany uchwyt(uchwyty?) w reflektorze. Zapomniałem zapytać o sety pasażera bo widać, że zdemontowane.

4. http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-r1-2008r-...9vfaz.html
Tą już nawet oglądałem. Niestety udało mi się umówić dopiero wieczorową porą więc słabe oglądanie w garażu... Ogólnie nie wygląda źle ale do poprawek. Naprawiany(dość hamsko) jeden uchwyt reflektora. Widać, że czacha była malowana i na krawędzi coś tam "wyłazi". Wloty do airboxa w kolorze też chyba OEM nie były? Prawa strona bardzo delikatnie przetarta ale na tyle delikatnie, że gdyby wymienić naklejkę to prawie nie byłoby śladu. Na lewej też leżała ale raczej nic groźnego i to pewnie przy tej okazji czacha była robiona. Jest też pęknięcie na przednim błotniku ale w takim miejscu, że nie zdzwiłbym sie gdyby powstało przez dość-lock'a którego ktoś zapomniał zdjąć przed ruszeniem(innych uszkodzeń na nim nie widać więc nie wiem co innego mogłoby się stać żeby pękł w ten sposób). Sprzęgło hałasuje ale chyba nie bardziej niż w innych jedynkach...


Żeby nie było, że wymyślam, marudzę i szukam Bóg wie czego. Zdaje sobie sprawę, że szukam niemal dziesięcioletniego litrowego supersporta więc nie liczę na przysłowiową "igłę" bez skazy i prosto z pod koca. Szukam zdrowej nie zajechałem i prostej sztuki. Nie mam problemu ze ścigami po przejściach o ile nie były to jakieś mega dzwony z pourywanami kołami, zawiasami, uszkodzonymi ramami i o ile ktoś to później solidnie zrobił bez oszczędzania na każdej śrubce i druciarstwa.
1. Faktyczne długo wisi, rocznik 2007 a  malowanie 2008
2. Rn20 USA powinny mieć chyba złote lagi, tutaj sa czarne

Tak na pierwszy rzut oka, inne niz czarne mnie nie interesują, wiec pozostałe zostawiam  ocenie bardziej obeznanym forumowiczom. Jak dla mnie obie sa zbyt mocno rzeźbione, wiec nie polecam Red_icon_wink tym bardziej cena.
tak na szybko, bo już spadam:
ad1.
- boki nie zgadzają się z rocznikiem
- czasz wygląda na źle pomalowaną, bo wychodzą białe odpryski - pewnie biały zamiennik
- obita rama koło główki ramy
- lagi powinny być czarne przy tym malowaniu
ULEP

ad2.
- zbiornik innego koloru niż ogon
- te karbony to raczej po dzwonie, a nie do wyglądu
- dolny pług bez napisu YAMAHA i z dziwnym wybrzuszeniem - możliwe, że klejony
- brak zaślepki prawej pozycji
ULEP

ad3.
- naklejki źle ponaklejane
- na zbiorniku też, więc i on był malowany, a nie same boki
- czasza odstaje od lampy
- wypełnienia czaszy źle spasowane z boczkami
- rysa po lewej stronie wahacza
ULEP

ad4.
- malowanie 2007, a nie 2008
- pomalowane fele, więc trzeba sprawdzić, czy nie krzywe
- chyba wygięta lekko stopka hamulca
Lipa foty
Ad. 2
Jeśli chodzi o tą sztukę to ona jest z UK nie z USA więc kolor lag się zgadza? Powinien być taki jak w innych EU prawda?
Koleś twierdzi, że OEM plastiki bez uszkodzeń posiada do wglądu.
Ogon też jest z carbonu(podobnie jak błotnik przedni, boki, nakładka na airbox i czacha) dlatego różni sie odcieniem od zbiornika. Pług i zbiornik malowane - podobno poprzedni właściciel nie dość, że machnął je na czarny mat, który słabi pasował do carbonu pokrytego bezbarwny, to jeszcze zrobił to byle jak. Obecny twierdzi, że sam przemalował te elementy w połysk bo uważał, że tak będzie ładniej.
Ogólnie estetyka i ilość "złota" to rzecz gustu ale te carbony to worek kasy więc nawet jeśli są następstwem naprawy po jakiejś przygodzie to raczej nie jest to opcja na "tanie naprawianie". Dlatego się nią zainteresowałem. Niestey mam tam ponad 300km, właściciel w Anglii więc kontakt utrudniony a nie chcę jechać żeby sie oazało, że nic się nie zgadza... Red_icon_wink

Ad. 3
Tak jak napisałem - koleś mówił, że była robiona i cała malowana. Daleko nie mam wiec podjadę zobaczyć ale raczej cudów się nie spodziewam...

Ad. 4
Na malowanie 2007 też zwróciłem uwagę ale ona jest z Niemiec więc nie wykluczone, że poprostu ma datę I rejestracji w 2008 stąd tak wpisany rocznik. Foty faktycznie słabe. Tak jak pisałem ogólne wrażenie nie było złe. Nawet ten przebieg(patrząc np. na to jako wyglądaly tarcze) nie wydaje się być zupełnie z dupy.Trzeba jednak trochę rzeczy poprawić i zastanawiam sie ile ewentualnie warto zaproponować za nią.
Najgorsza ta czacha kiepsko naprawiona i klejony uchwyt lampy(trzeba by wymienić).
Aha, opony też obie słabe więc do wymiany.
Możesz wziąć VIN i w serwisie Yamhay sprawdzić rocznik, malowanie itp jakie powinno być.
Oglądałem tą z linka nr 3 czyli biało-czerwona z Bielska Podlaskiego.
Jedyną fajną rzeczą w niej jest fakt, że to PL salon.
Nie chce mi się rozpisywać ale żeby zaoszczędzić innym czasu albo kasy na paliwo dosłownie kilka zdań.
Moto robione, całe malowane i właściciel tego nie kryje. Ma foty jak była uszkodzona i faktycznie nie wyglada to na nich groźnie.
Zrobiona jest jednak kiepsko - plastiki są słabo pomalowane i bardzo marnie spasowane. Naklejki to podróby i do tego wszystkie naklejone krzywo. 
Reflektory mają poklejone chyba wszystkie uchwyty. Wahacz  oprocz rysy widocznej na zdjęciach nosi ślady jakichś bardzo dziwnych i nieudolnych "zaprawek" po obu stronach. Podobnie jak mały dekiel z lewej strony, ciężarki kiery itp. Zresztą, że leżała na obu stronach widać jeszcze po wielu innych miejscach.
Tylny stelaż był połamany i spawany. Ktoś odjebał jednak konkretną chałturę bo nie zadał sobie nawet trudu żeby spaw ładnie oszlifować i pomalować. Ot zespawane i z grubsza przycięty flexem spaw a potem kleks zrobiony spray'em(błyszczącym na matowym stelażu) i gotowe! Kino! Red_icon_smile))
Silnik pali i chodzi ładnie, suchy, chłodnica cała, kolektory chyba nie odkręcane. Sprzęgło klepie ale chyba w normie. Kapcie do wymiany. Brakuje też całych serów pasażera. Co z ramą cieżko powiedzieć bo są na niej karbonowe nakładki.

Tak czy siak żeby doprowadzić ją do porządku trzeba by mnóstwo pracy i kupę kasy.  
Sprzedający skłonny do negocjacji - myślę, ze za 19 do wyrwania ale nie dla mnie to sprzęt...

Pozdro
http://olx.pl/oferta/yamaha-r1-CID5-ID8w...4b03cf19a0
moze ktos widział zna albo cos wie na temat tej sztuki
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32