Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Dlaczego? Jeździłem na angel z przodu i z tyłu, teraz rosso 2 przód angel tył i ZERO różnicy. Wiele osób, które znam ma pomieszane(przód bardziej przyczepny) i nie słyszałem aby choć jedna z nich narzekała.
Ja już na drugim moto tak jeżdżę (pewnie dlatego, że zawsze trafiałem na moto z nowymi gumami ;P ) i nie mam się do czego przyczepić
Tak jak pisze drzewo, oby przód lepiej kleił
Też mam pomieszane bo wiadomo nie zawsze fundzusz pozwoli. Jednak nie ma co gadać, obie powinny być takie same. Razem tworzą całość, a osobno to już nie to samo.
Na tyle mam pilot powera(zwykłego) na przodzie Bridgestone Battlaxa jakiegoś i w winklach i to nie dóżych czuje jakieś opory:/ moto jakby mówił ''nie próbuj bo nie wiem jak będzie'' Takie moje odczucia..
bo nie ufam żadnej innej oponie na przodzie jak dla Michała 2ct... a Tył Pirelli Angel, nie miałem osobiście ale znajomy w swojej r1 miał i testowałem... klei sie ładnie do asfaltu a przy tym nie znika w oczach jak inne opony np. pilot powery
no własnie wszyscy chwalą te piloty, nie wiem jak 2ct i 3 ale dla mnie to znika to w oczach:/ Inni też mówia o jeździe na mokrym, ja na mokrym to tylko jeżdżę jak muszę zawinąć mandżur bo mnie ulewa złapała. Powinniście chyba to wszystko jakoś zklasyfikować..? np.
Działy:
1. opony na suchą nawierzchnię -przyczepność i wytrzymałość - CENA
2. do jazdy na suchym i na mokrym -przyczepność i wytrzymałość - CENA
3. na suchą i na tor - przyczepność i wytrzymałość - CENA
4. na suche, mokre i tor - przyczepność i wytrzymałość - CENA
5. TORÓWKI - przyczepność i wytrzymałość - CENA
Gdy byście tak to wszystko poukładali to było by nam wszystkim łatwiej o znalezienie opini na konkret temat.
Ktoś może powiedzieć że są od tego testy które można sobie w necie znaleść. Ja nie ufam testom tylko użytkownikom, ludziom z krwi i kości co się podzielą wrażeniami.
ps. jak nie mam racji to mnie zjebcie to będe chociaż wiedział że nie potrzebnie się nastrugałem
(2013-04-09, 01:30 PM)drzewo napisał(a): [ -> ]Dlaczego? Jeździłem na angel z przodu i z tyłu, teraz rosso 2 przód angel tył i ZERO różnicy. Wiele osób, które znam ma pomieszane(przód bardziej przyczepny) i nie słyszałem aby choć jedna z nich narzekała.
No jednemu to nie bedzie przeszkadzało a innemu owszem. Rozmawiałem kiedys z właścicielem motohurtu oni zajmują sie bardziej pro oponami na moto, mówil żeby zawsze dobierać te same opony tym bardziej jak nisko pokonujesz zakręty lub schodzisz na kolano, zbyt wiele roznic w budowie opony, rodzaju mieszanek itp. A juz napewno w R1 i innych sportach. Kiedys w fazerze miałem inne i tego błędu nie popełnie ponownie. Będziesz miał przód co lepiej sie klei a przy zejściu na kolano ucieknie Ci tył i klops.
Ja już zamówiłem Diablo Rosso Corse na przód i w porównaniu do PP(zwykłego) jakiego mam na tyle to za duża różnica, ale coś czuje, że tył pójdzie jeszcze w lipcu do wymiany, więc jak troche polatam na takim zestawie, a moto niedługo odbieram z serwisu to napisze jak się to zgrywa
Czyli jeżeli chodzi o żywotność to rozumiem że 2 ct PP wygrywają od moich nowych zywkłych PP ale czy własności jezdne moich nowych opon dużo odbiegają od 2CT ?
(2013-04-09, 06:38 PM)FonioR1 napisał(a): [ -> ]Czyli jeżeli chodzi o żywotność to rozumiem że 2 ct PP wygrywają od moich nowych zywkłych PP ale czy własności jezdne moich nowych opon dużo odbiegają od 2CT ?
Tu masz
opinie nt. 1ct.
W 2CT jest miększa mieszanka po bokach opony niż w zwykłym PP, więc w złożeniach masz lepszą przyczepność i stabilność
Co użytkownik to opinia, nie którzy widzę bardziej zachwalają 1 ct od 2ct ^^
Co użytkownik to opinia, nie którzy widzę bardziej zachwalają 1 ct od 2ct ^^
W sumie troszkę nie w temacie, ale też o oponach to podklejam. Szukalam sobie czegos na scigu i przypadkiem mialam okazje przeczytac konwersację o doborze opon wlasnie
http://forum.scigacz.pl/about45832-0-asc-0.html
Moim absolutnym faworytem jest Pawcio415 i Pan Wiewióra: )))))) Ludzie to jednak są asy: )))
i jak tu z baranka o sciane nie pierdolnąć
generalnie to pan wiewiór pewnie w zyciu nie jezdzil na moto .....
ale najlepsze jest to : "Panie wiewiórka, oddasz mi swoje zużyte gumy? Pokryję koszty przesyłki i jeszcze dorzucę na piwo. "
heheehehehehehehehe
Mistrzostwo
Albo zdanie tytułowe:
"mam na oku taki motur ktory mial przynajmniej juz 2x zmieniane opony a przebieg to 25tys. Czy motocykl z przebiegiem 25tys km powinien miec jeszcze oryginalne opony?
Hahahaha na mojej mgr chyba sobie takie motto napisze
hahahaahhahahahaha
ścigacz.pl
rządzi tam większość to takie as-y ..... może ktoś wrzucił moto na stojak i nawiną z 15 tys km
aktualnie posiadam na przodzie i tyle pierelli:
jakie to kurwa gówno... tak się uślizguje jak pojebana :/ wczoraj mało brakowało a znów bym położył moto bo opona przednia się oślizgnęła, ale noga odepchnąłem się... leżał bym na prawej stronie :/ nie ma to jak Michelin <3
Ty z tym poważnie?????? Wcześniej ktoś zachwalał że trzymają jak pojebane a tu takie jaja?????? A sucho było? Bo na suchym podobno trzymają jak przyklejone tylko znikają szybko. Gościu na rozpoczęciu na bemowie co sprzedawał oponki też polecał, barrdziej niż michałki..
To torowe gumy, więc może troche za zimno na supercorsy
Opinie mają najlepsze z możliwych.
nie wiem- może jeszcze nie ta temperatura na te opony, ale następnym razem ich na pewno nie kupie :/
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12