Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Jakie Opony? - RN19
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Gdyby był ktoś zainteresowany, to mam dostęp do opon Power,Power 2CT,Power 3, Road 3, Pirelli Diablo Strada przody i tyły- moim zdaniem w dobrych cenach.
Więcej info na priv.
A te opony masz w Warszawie? Jaka kasa za Power2ct i Power3 (kpl. przód i tył)?
I czy wyrobisz się do 6-7 kwietnia (bajzel na służewcu) bo do tego czasu muszę mieć już opony?
Co do opon, to również najbardziej polecam D211, pompowane 2,2 przód, 1,4 tył.
Moto kupiłem kilka lat temu na Michelin Pilot Power, uważałem że są całkiem ok, zjechałem je i wyszło że kupiłem potorówki D211, i od tamtego czasu nie chciałem już nic innego. W zeszłym roku eksperymentalnie kupiłem Pirelli SuperCorsa, głównie ze względu że zawsze podobał mi się ich bieżnik, a ta sama kategoria opon co D211, niestety okazało się że nie dają takiej pewności jak D211.
W zeszłym roku pojawiły się D212, i o takich myślałem na ten sezon, ale po konsultacji z gościem od którego biorę potorówki do dobrej cenie, okazało się że nowsze nie znaczy lepsze, i na ten sezon wybrałem D211.
a testował ktos continental motion komp za 699,warto,podajcie godne uwagi opony w tej cenie,ny guma nieznikała w oczach.
bede wałkował w kółko Danlop d211 sportmax gp
mam juz trzeci komplecik d211 (dwa pierwsze byly w F4) i nie wiem, czy kompromisem nie bede sportsmarty? znam jedna opinie, kolega bardzo poleca. jezdzi ktos na nich?
Kumpel miał je w hajce założone i też bardzo je chwalił(w porównaniu do pp 2ct). Looknij też - Dunlop Sportmax Sportsmart
a na ile starczaja te dunlopy d 211 zrobi sie ok 10000km
Przeczytaj temat od początku
D211 i 10 kkm ? nie ma szans... Ja kupuję potorówki i tył starcza mi na 5 kkm, przód 10kkm, na nówkach, może ciut więcej zrobisz.
5 kkm na po torowych jak ty to robisz ?
Kupuję takie w lepszym stanie, niż te na allegro Red_icon_wink a tak poważnie, to pewnie trochę też zależy od stylu jazdy, ciśnienia w oponach.
na nowej nie ma opcji zrobić więcej jak 3 tys a ciśnienie fakt szczególnie w d211 każdy daje inne he
Tylko mówię na ile mi wystarcza, masz na ten temat inne zdanie - spoko, nie ma sensu się sprzeczać.
tyl mi wystarcza na gora 2,5 tysiaca przod raz tyle
zalezy jeszcze jakie d211, bo jest kilka. przy wiekszych predkosciach i mocniejszych przyspieszeniach nie ma szans na wiecej niz 2 tys. normalna jazda, to max 3. komfort jest bezcenny. po rozgrzaniu nie musisz zwracac uwagi na to, czy opona dostanie uslizgu przy hamowaniu, czy przyspieszaniu. jest doslownie przyklejona (niestety tylko na suchej nawierzchni)
Jaką oponke polecicie na przód do RN12 bo jeszcze max 600 km i amen. Na tył we wrześniu założyłem Pilot Powera, miał być 2CT, ale zamulili w serwisie i ściągneli zwykłego, wiec nie marudzilem i zalozyli. Myslalem nad wlasnie 2CT, ale moze zalozyc cos lepiej klejacego np. Diablo Rosso Corsa?? jak widzicie to połączenie? bo jak zjade tył to bankowo pojdzie cos z grupy "lepów" ;P
Ja tak łącze i nie narzekam. Na przodzie mam rosso 2, a na tyle angel st Red_icon_smile
Fajne slide'y beda wychodziły Red_icon_cheesygrin
Witam , Panowie , piszę świeżo po bazarze motocyklowy na służewiu. Padł wybór na Micheliny Piloty power do mojej R1 Rn19. Mój styl jazdy to typowo ostre miasto i szybkie traski poza miasto. Powiedzcie czy to był dobry wybór. Komplet kupiłem za 750 zł. Zastanawiałem się nad 2ct , ale nie jeżdże na tor, ani nie składam się jeszcze w 100 %. Myślę , że i tak jakbym chciał trochę toru to i tak musiałbym zmienić opony na inne. Powiedzcie Mi dobre strony tych pilotów i czy dobrze zrobiłem, że nie brałem 2 ct , były trochę droższe. Pozdrawiam Red_icon_smile Co o tym myślicie ?
(2013-04-07, 03:23 PM)FonioR1 napisał(a): [ -> ]Witam , Panowie , piszę świeżo po bazarze motocyklowy na służewiu. Padł wybór na Micheliny Piloty power do mojej R1 Rn19. Mój styl jazdy to typowo ostre miasto i szybkie traski poza miasto. Powiedzcie czy to był dobry wybór. Komplet kupiłem za 750 zł. Zastanawiałem się nad 2ct , ale nie jeżdże na tor, ani nie składam się jeszcze w 100 %. Myślę , że i tak jakbym chciał trochę toru to i tak musiałbym zmienić opony na inne. Powiedzcie Mi dobre strony tych pilotów i czy dobrze zrobiłem, że nie brałem 2 ct , były trochę droższe. Pozdrawiam Red_icon_smile Co o tym myślicie ?

Mam poprostu teraz wyrzuty sumienia czy dobrze zrobiłem nie dopłacając i nie kupując 2ct. Ale niby opony powinny być dopasowane do stylu jazdy ^^
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12